Neem ze op, hoef je niet te wachtenquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:51 schreef Felixa het volgende:
Ik verheug me nu al op al deze beelden die weer terug gaan komen eind december bij het jaaroverzicht.
Zullen vast een heleboel "o ja'tjes" bij zitten.
Ah. Die vallen dus weer in de anonimiteit, en over vier jaar horen we weer constant SEKUR WETUHquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Niet meer, nooit. Mart moet toch nog een reden hebben om weer te kunnen vragen aan ons of we Marit SEKUR WETUH Bouwmeester kennen en of we ooit van BEE EMMIKS hebben gehoord.
Zou Mart dat presenteren?quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:51 schreef Felixa het volgende:
Ik verheug me nu al op al deze beelden die weer terug gaan komen eind december bij het jaaroverzicht.
Zullen vast een heleboel "o ja'tjes" bij zitten.
Dat Wiggins de Tour won voelt als vorig jaarquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:52 schreef Malahide het volgende:
Dex Elmont... dat voelt als drie maanden geleden.
Tja met Henk Grol en Edith Bosch hadden ze er voordeel bijquote:
Jezus ja.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:52 schreef Malahide het volgende:
Laatste week is mij nu ook meer bijgebleven dan de eerste moet ik zeggen, behalve onze medaillesquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:52 schreef Malahide het volgende:
Die eerste week lijkt idd heel ver wegquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:52 schreef Malahide het volgende:
Dat heb ik verdrongenquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat Wiggins de Tour won voelt als vorig jaar
Dat is gewoon zo.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:53 schreef RobertoCarlos het volgende:
WIJ zijn groot in het maken van jubelfilmpjes
Dan zou ik kijkenquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij gaat meedoen met Sterren Springen (oh dat zou zo tof zijn)
Dat wordt niks: Mart zijn ego is groter dan de melkwegquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij gaat meedoen met Sterren Springen (oh dat zou zo tof zijn)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |