Dus dit. Belachelijk.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:37 schreef TheVulture het volgende:
Die medailles van Mo Farrah... met zijn toegestane schildkliermiddel
Zou niet eens gek zijn.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:38 schreef Cee het volgende:
Ik denk steeds dat die Van Ass een typetje is.
Goed dat je daar nu ook achter komt!quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:40 schreef Malahide het volgende:
Godverdomme wat een leuke vent is Churandy toch.
Zo'n laatste aflevering is altijd saai. De pit is er dan uit. Maar ja de laatste van Mart hè.quote:
Dat heb ik met de sporten op de OS, en vervang 'versta' door 'snap'.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:41 schreef Specularium het volgende:
Ik versta van de helft echt geen flikker, maar het boeit me niet eens.
Churandy gemist?quote:
Precies. Zonder tranen geen bloed en zweet.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:41 schreef Redefine het volgende:
Huilen heeft in de sport altijd gemogen. Dat gezeik erover.
Janken mag ook.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:42 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wat fijn dat huilen nu weer mag!!![]()
Idd, alsof Mart persoonlijk toestemming heeft gegeven, zo vaak dat hij erop terugkomt.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:41 schreef Redefine het volgende:
Huilen heeft in de sport altijd gemogen. Dat gezeik erover.
Ik gooi gelijk de sluizen open, heb het jarenlang in moeten houden omdat het niet mochtquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:42 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wat fijn dat huilen nu weer mag!!![]()
Ja, ze zit een verhaal te vertellen over haar vader die overleden is en de achtbaan van emoties. Komt Mart met, dat hadden we allemaal.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:42 schreef TheVulture het volgende:
Die roeimevrouw en Mart begrijpen elkaar nog steeds niet helemaal lekker volgens mij
Komt ook omdat het niet live is, Geen publiek.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vind je? Vind er echt geen reet aan.
Mallerd. Vier jaar geleden al, maar ik bevestig het maar evenquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:41 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Goed dat je daar nu ook achter komt!![]()
Hopelijk kunnen we dan een figuurlijke kist wegdragen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zo'n laatste aflevering is altijd saai. De pit is er dan uit. Maar ja de laatste van Mart hè.
Op BBC1 nu de highlights. Maar ja, dat zijn dus alle britse highlights.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:43 schreef -0- het volgende:
Jammer altijd, in zo'n laatste aflevering wil ik nog een keer veel, heel veel sport, alle mooie momenten bijeen.
Ik heb een aantal van die aflevering op weg naar Londen gezien, daar vond ik dat hij echt liet zien dat hij goede dingen heeft gedaan voor de sport.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:43 schreef TheVulture het volgende:
Maurits Hendriks... ik vind het een topvent
Hopelijk gaat ie nog 4 jaar door
Voordat je me gaat zoenen, wil ik eerst een foto per PM. Trouwens, janken mag hequote:Op zondag 12 augustus 2012 20:44 schreef Malahide het volgende:
[..]
Mallerd. Vier jaar geleden al, maar ik bevestig het maar even.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |