Daar had ik me al op voorbereid. In het begin valt het nog wel mee, daarna wordt het bloedirritant. Maar ze hebben er wel prachtige sfeer verzorgd.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:32 schreef TheVulture het volgende:
Het waren inderdaad de leukste Spelen sinds Sydney... al was het Engelse publiek te chauvinistisch
Duh, daar gaat het toch ook over.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Allemaal Britten in het filmpje natuurlijk
Ach af en toe kan er per ongeluk een Nederlandse dressuurploeg tussen zittenquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Allemaal Britten in het filmpje natuurlijk
Toppers in Concert.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:34 schreef TheVulture het volgende:
Wat hadden die Engelsen trouwens verschrikkelijke outfits aan bij de opening... het leek de Love Boat wel.... en ja ik zie dat nu pas
Ja, ik dacht eerst dat het om de Londenfeeling ging.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Duh, daar gaat het toch ook over.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:35 schreef Cee het volgende:
"We sttthand up and we salute you for the British country and for the whole."
Ja, het begon eigenlijk heel slecht.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:35 schreef ddx het volgende:
En we vergeten Cavendish even waar ze ook goud van verwacht hadden
Hij doet me een beetje denken aan Sugar Jacksonquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:30 schreef Evertjan het volgende:
ik verwacht een hoop Churandy de komende weken op de nederlandse tv
Ze hebben elke dag een medaille gehaald behalve die dag en de 12e dagquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, het begon eigenlijk heel slecht.
Alleen in het wielrennen wordt gebruikt hèquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:37 schreef TheVulture het volgende:
Die medailles van Mo Farrah... met zijn toegestane schildkliermiddel
Adlington, en zo kun je nog wel doorgaan..quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:35 schreef ddx het volgende:
En we vergeten Cavendish even waar ze ook goud van verwacht hadden
Mart is een muziek liefhebberquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:30 schreef Karina het volgende:
Zelfs The Who is volgens mij te modern voor Mart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |