Dus dit. Belachelijk.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:37 schreef TheVulture het volgende:
Die medailles van Mo Farrah... met zijn toegestane schildkliermiddel
Zou niet eens gek zijn.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:38 schreef Cee het volgende:
Ik denk steeds dat die Van Ass een typetje is.
Goed dat je daar nu ook achter komt!quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:40 schreef Malahide het volgende:
Godverdomme wat een leuke vent is Churandy toch.
Zo'n laatste aflevering is altijd saai. De pit is er dan uit. Maar ja de laatste van Mart hè.quote:
Dat heb ik met de sporten op de OS, en vervang 'versta' door 'snap'.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:41 schreef Specularium het volgende:
Ik versta van de helft echt geen flikker, maar het boeit me niet eens.
Churandy gemist?quote:
Precies. Zonder tranen geen bloed en zweet.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:41 schreef Redefine het volgende:
Huilen heeft in de sport altijd gemogen. Dat gezeik erover.
Janken mag ook.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:42 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wat fijn dat huilen nu weer mag!!![]()
Idd, alsof Mart persoonlijk toestemming heeft gegeven, zo vaak dat hij erop terugkomt.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:41 schreef Redefine het volgende:
Huilen heeft in de sport altijd gemogen. Dat gezeik erover.
Ik gooi gelijk de sluizen open, heb het jarenlang in moeten houden omdat het niet mochtquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:42 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wat fijn dat huilen nu weer mag!!![]()
Ja, ze zit een verhaal te vertellen over haar vader die overleden is en de achtbaan van emoties. Komt Mart met, dat hadden we allemaal.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:42 schreef TheVulture het volgende:
Die roeimevrouw en Mart begrijpen elkaar nog steeds niet helemaal lekker volgens mij
Komt ook omdat het niet live is, Geen publiek.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vind je? Vind er echt geen reet aan.
Mallerd. Vier jaar geleden al, maar ik bevestig het maar evenquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:41 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Goed dat je daar nu ook achter komt!![]()
Hopelijk kunnen we dan een figuurlijke kist wegdragen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zo'n laatste aflevering is altijd saai. De pit is er dan uit. Maar ja de laatste van Mart hè.
Op BBC1 nu de highlights. Maar ja, dat zijn dus alle britse highlights.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:43 schreef -0- het volgende:
Jammer altijd, in zo'n laatste aflevering wil ik nog een keer veel, heel veel sport, alle mooie momenten bijeen.
Ik heb een aantal van die aflevering op weg naar Londen gezien, daar vond ik dat hij echt liet zien dat hij goede dingen heeft gedaan voor de sport.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:43 schreef TheVulture het volgende:
Maurits Hendriks... ik vind het een topvent
Hopelijk gaat ie nog 4 jaar door
Voordat je me gaat zoenen, wil ik eerst een foto per PM. Trouwens, janken mag hequote:Op zondag 12 augustus 2012 20:44 schreef Malahide het volgende:
[..]
Mallerd. Vier jaar geleden al, maar ik bevestig het maar even.
Nu de Nederlandse!quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Op BBC1 nu de highlights. Maar ja, dat zijn dus alle britse highlights.
Klopt. Daardoor wordt het zo gezapig.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Komt ook omdat het niet live is, Geen publiek.
Eerst al het goudquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:45 schreef TheVulture het volgende:
Nu alle plakken van Oranje op een rij
quote:
Daar had ik Mart niet voor nodig ....quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:43 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wat fijn dat Mart meldt dat huilen weer mag!!![]()
Dan wel gedragen door ze Nederlandse sportlegendes.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen we dan een figuurlijke kist wegdragen.
Beter geformuleerd: nu komt de naakte waarheid naar bovenquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt. Daardoor wordt het zo gezapig.
Mooiste Nederlandse atleet by farquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daar komen alle medailles nog eens langs. En Ranomi is lief
Alleen de gouden blijkbaar? De rest telt niet?quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:45 schreef TheVulture het volgende:
Nu alle plakken van Oranje op een rij
Nee, terecht.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen de gouden blijkbaar? De rest telt niet?
Ik zie alleen Hoy. Zeker alweer voorbij?quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daar komen alle medailles nog eens langs. En Ranomi is lief
Kom dat publiek was altijd best kansloos met hun zatte gedoequote:Op zondag 12 augustus 2012 20:46 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Beter geformuleerd: nu komt de naakte waarheid naar boven
Instagram?quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:46 schreef Cee het volgende:
Wat een lelijke filter hebben ze er overheen gegooid.
Vos niet?quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Churandy, Epke, Ranomi toch voor mij de Nederlanders van de OS.
Mart weet mij daar juist bij te helpenquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar had ik Mart niet voor nodig ....
Instagam hipstersquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:46 schreef Cee het volgende:
Sky on Fire had hier onder gemoetenquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:46 schreef Cee het volgende:
Ok, maar dat verdoezelde de saaiheid van MSquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kom dat publiek was altijd best kansloos met hun zatte gedoe
Ja, dat zijn de eerste verliezers. Falers van het eerste uur.quote:
Ze hebben bij WWM net de liquid filters ontdekt.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:46 schreef Cee het volgende:
Mart helpt namelijk graag mensenquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mart weet mij daar juist bij te helpen
quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Of Dorian Florian, of de hockeydames.
Prima nummer inderdaad. Ken de band buiten dit plaatje niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |