Pentatlon?quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:36 schreef Redefine het volgende:
Er is nog veel mooie sport te zien, maar niet bij de NOS vergeet hij erbij te zeggen.
Moderne vijfkamp vergeten ze sowiesoquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:36 schreef Redefine het volgende:
Er is nog veel mooie sport te zien, maar niet bij de NOS vergeet hij erbij te zeggen.
Handsome Poets zijn ook irritant.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:37 schreef Karina het volgende:
Ik was even bang dat Chariots of Fire zou komen.
Finales Volleybal, Handbal, Basketbal, Waterpolo.quote:
Niet jinxenquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:37 schreef Karina het volgende:
Ze vergaten het snelwandelen gisteren niet!quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:37 schreef alors het volgende:
[..]
Moderne vijfkamp vergeten ze sowieso
Dit, echt hele beroerde band dit.quote:
Van wie is dat ook al weer ?quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:37 schreef Karina het volgende:
Vangelis is veel te druk met het wegschrijven van zijn royalties naar Zwitserse bankrekeningenquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:37 schreef Karina het volgende:
Maar het nummer past wel goed bij de beelden.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit, echt hele beroerde band dit.
Allemaal mannen. Morgen nog maar 1 evenement voor vrouwen, dat wist U wel.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Finales Volleybal, Handbal, Basketbal, Waterpolo.
Nee leuk, maar live moetje het gewoon met een korrel zout nemenquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit, echt hele beroerde band dit.
Bij Epke inderdaadquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar het nummer past wel goed bij de beelden.
Inderdaad, ik 'baalde' destijds dat ze 'm niet voor het EK gingen gebruiken. Dank er nu god op m'n blote knietjes voor.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar het nummer past wel goed bij de beelden.
Ik vind het echt 3x niets, een hele saaie, belegen variant op IAMX.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:39 schreef alors het volgende:
[..]
Nee leuk, maar live moetje het gewoon met een korrel zout nemen
quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:39 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Alsof Epke een lat hoog of laag legt, die is altijd hetzelfde
Hij verwarde Epke met Tia.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:39 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Alsof Epke een lat hoog of laag legt, die is altijd hetzelfde
Nee dit is idd vals i.p.v. saai.quote:
en de rest is live ook niet echt goed.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:40 schreef Maver24 het volgende:
zijn er niet heel veel die echt live goed kunnen zingen,
deze ook niet echt
Nooit meer DaMartquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:41 schreef Cee het volgende:
Jongens, het is echt bijna afgelopen he.Kut.
Idd.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:41 schreef Cee het volgende:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:41 schreef Cee het volgende:
Hoeveel nachtjes slapen tot Rio?quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:41 schreef Cee het volgende:
Ik ook, ik wil ook een medaille.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:42 schreef Karina het volgende:
[..]Ik vind het wel best zo, ik ben doodop van al dat sport kijken.
Heel, heel veel. En het is Rio en dat is allemaal op klote-tijden. En en en en... gewoon.quote:
Vuelta, Voetbal, US Openquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:42 schreef Karina het volgende:
Het hoeft natuurlijk niet hetzelfde te klinken als de radio- of albumversie. Juist graag een andere insteek, zolang het maar niet onzuiver is.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:40 schreef Maver24 het volgende:
zijn er niet heel veel die echt live goed kunnen zingen,
deze ook niet echt
Marathon nog!quote:
Heb je veel moeten modden? of deed je geen OS?quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:42 schreef Karina het volgende:
Kijk binnenkort DWDD mee, daar valt ook altijd zat te zeiken.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:43 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik vind het jammer dat Mart nu weg is, ik vond het zo leuk om te bekritiseren![]()
Er komen nog wel wat Diamond League wedstrijden aan bij het atletiek. Daar staat de wereldtop er ook met vaak kansen op WR's.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch jammer, dat de OS is afgelopen. Komende tijd maar wat meer zwemmen en atletiek volgen.
Nee ik deed geen OS.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je veel moeten modden? of deed je geen OS?
Dat is wel een mooie afsluiter nog inderdaadquote:
Ah joh, over anderhalf jaar al weer Winterspelenquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Heel, heel veel. En het is Rio en dat is allemaal op klote-tijden. En en en en... gewoon.
Meuh.
Rio valt wel mee met tijdsverschil.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Heel, heel veel. En het is Rio en dat is allemaal op klote-tijden. En en en en... gewoon.
Meuh.
Ohjaa heerlijk ik kan niet wachtenquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Kijk binnenkort DWDD mee, daar valt ook altijd zat te zeiken.
Midden in de nacht sport kijken heeft ook z'n charme.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Meuh.
Heerlijk vind ik datquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:44 schreef Aguero het volgende:
[..]
Midden in de nacht sport kijken heeft ook z'n charme.
He nee dat vind ik zo vreselijk, Mart heeft tenminste nog ietsquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Je kan het ook overdrijven. Mart is zo slecht dat het leuk wordt. DWDD is alleen maar slecht.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Contador.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:44 schreef Maver24 het volgende:
genoeg sport om te zien hoor op ES en Sporza
Volgende week begint de Vuelta al
Dan ga je in 2016 even twee weekjes naar Zuid-Amerika, of iets anders in (of in de buurt van) dezelfde tijdzone. Zou Colombia aanraden!quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Meuh.
Goed idee. Ik pak meestal de herhalingen mee, dat wel.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoop weer op Mart in t schaats seizoen met n kekke truiquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:42 schreef henkde_j het volgende:
Waar haal ik straks mijn dagelijke ergernissen vandaan
Ik wens jou ook al het goede.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:45 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Dan ga je in 2016 even twee weekjes naar Zuid-Amerika, of iets anders in (of in de buurt van) dezelfde tijdzone. Zou Colombia aanraden!
Die hebben net een zak geld binnen uit Kazachstan, dus daar is het nu booming.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:45 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Dan ga je in 2016 even twee weekjes naar Zuid-Amerika, of iets anders in (of in de buurt van) dezelfde tijdzone. Zou Colombia aanraden!
Maandag kunnen we weer lekker op de bank zonder broekje K&vdB kijkenquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:45 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
He nee dat vind ik zo vreselijk, Mart heeft tenminste nog iets
Als ik een actualiteitenprogramma kijk, is het P&W of K&vdB
Wat bedoel je daar nou weer mee?quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Maandag kunnen we weer lekker op de bank zonder broekje K&vdB kijken
Ik ook, DWDD wás ooit leuk, maar is nu vervelend.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:45 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
He nee dat vind ik zo vreselijk, Mart heeft tenminste nog iets
Als ik een actualiteitenprogramma kijk, is het P&W of K&vdB
ja, als ik ECHT graag gejeukt wil worden en de rozebottels zijn uitgebloeid, dan zou ik dat overwegenquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Medellin is nu al moderner dan veel Europese steden. De rest nog niet echtquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die hebben net een zak geld binnen uit Kazachstan, dus daar is het nu booming.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:48 schreef Maver24 het volgende:
Ik ga zo eerst even een wens doen,
effe naar buiten kijken naar het noord oosten, vallende sterren nacht
Maandag beginnen K&vdB weer. Daar heb ik bepaalde rituelen bij.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:48 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Wat bedoel je daar nou weer mee?
Je bent echt niet goed bij je eikel Koevermans.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Maandag beginnen K&vdB weer. Daar heb ik bepaalde rituelen bij.
Dat zie je wel vaker in dergelijke landen, een hypermoderne rijke stad, maar de rest van het land afgetakeld. Colombia zal nooit echt helemaal door kunnen groeien, zolang de problemen met de paramilitairen en FARC niet wordt opgelost.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:50 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Medellin is nu al moderner dan veel Europese steden. De rest nog niet echt
VdB ziet er toch niet zó goed uitquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:55 schreef henkde_j het volgende:
[ afbeelding ]
Usain Bolt and Mo Farah trade Olympics celebrations
quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:54 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
VdB ziet er toch niet zó goed uit
Anyway, hij woont bij mij in de buurt en ik zie hem af en toe op straat lopen
Hij kijkt alsof hij in zijn jeugd iets te vaak zo'n priester is tegengekomen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:57 schreef bfx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe krijgt-ie het voor elkaar
Vakantie nemen tijdens de OSquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:44 schreef Aguero het volgende:
[..]
Midden in de nacht sport kijken heeft ook z'n charme.
Vreselijk programma vind ik dat zeg..quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Knevel&Bevel zeg ik altijd. Heb liever Pauw&Wittemanquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Iedereen? Bosmongool Humberto Tan die sporters graag te kijk zet wilde dat constant herhalen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 10:20 schreef Specularium het volgende:
Dat crowdsurfen is zo nep.
Bij Dorian was het nog spontaan, nu wil iedereen hem kopieren.
Wel wat kleinerend want het is n beetje als judo. Kracht en vooral ook zeer technisch. Maarja, wij hebben geen zeekoe die slechts brons wint of goud/zilver of ook nog eens brons verliest. Dus zeik t geheel maar afquote:Op zondag 12 augustus 2012 10:50 schreef tong80 het volgende:
'Dit waren zeekoeien. Een sport die u één keer in de vier jaar ziet.'
Hij bedoelde : 'Dit was zwaargewicht worstelen, waar u eens in de vier jaar niets van te zien krijgt.'
de Trailerquote:Op zondag 12 augustus 2012 01:03 schreef schetterklep het volgende:
Vanaf volgende week n wekelijks "Frans , stop that man, Bauer " topic? Is misschien ook wel leuk. Iedereen ergert zich al aan die "trailer".
Jaquote:
En de Zigeunernacht.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:03 schreef Breaker.Faker het volgende:
Volgens mij is het nog niet zeker of Mart weg gaat bij de NOS. Ik ga Mart wel missen als hij weg gaat je kan veel zeggen over hem maar hij is wel een goede sportcommentator. Ik ga hem vooral missen bij het wielrennen.
Om 20:20 begin de laatste london late night.
Maar er zijn volgende week leuke programma's op de tv zoals koefnoen.
Mart Smeets is gewoon de Olympische Spelen, twee weken fantastisch genoten maar twee weken is ook wel weer genoeg.quote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:15 schreef RobertoCarlos het volgende:
Mart Smeets stopt!!
Hier meer: http://frontpage.fok.nl/c(...)rt-smeets-stopt.html
Ik heb de hele eerste helft gekeken, en ook ik wilde juist dit stukje er uitpikken... Typisch Mart, zo'n opmerking!quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:51 schreef schetterklep het volgende:
Mart bij het basketbal: vingerfluitende vrouwen, beter kan je het niet krijgen
Ik niet. Totaal niet. Is me veels te irritant geworden die man. Hij maakt zuigende vragenquote:
Laat Smeets die maar eens aan het janken krijgen!!quote:
Oh ik dacht dat het niet meer kwam! Ik wilde al Zomergasten gaan kijken. Maar als de laatste Mart nog komt, dan kijk ik die wel.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:03 schreef Breaker.Faker het volgende:
Volgens mij is het nog niet zeker of Mart weg gaat bij de NOS. Ik ga Mart wel missen als hij weg gaat je kan veel zeggen over hem maar hij is wel een goede sportcommentator. Ik ga hem vooral missen bij het wielrennen.
Om 20:20 begin de laatste london late night.
Maar er zijn volgende week leuke programma's op de tv zoals koefnoen.
Duurt zelfs anderhalf uur.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het niet meer kwam! Ik wilde al Zomergasten gaan kijken. Maar als de laatste Mart nog komt, dan kijk ik die wel.
Dat lukt zelfs Mart niet.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Laat Smeets die maar eens aan het janken krijgen!!![]()
Stop det men.quote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:06 schreef Maver24 het volgende:
Mart gaat echt niet stoppen hoor , bij de NOS als freelancer verder en gaat bij omroep Max waar hij met Jansma een programma gaat doen. Volgend jaar is er gewoon weer een avondetappe
Serieus, gaat tie naar de vuelta ??quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:15 schreef maril het volgende:
Dat dus en volgende week zit hij in Spanje d Vuelta
[..]
Normaal helemaal nietquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:19 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Serieus, gaat tie naar de vuelta ??
Wat gaat tie daar doen,
NOS zend waarschijnlijk alleen in het weekend het live uit ??
De laatste jaren zenden ze het in het weekend uit. Snap eigenlijk niet waarom ze dat niet door de week doen. Smeets & Ducrot zitten er toch...quote:
herhalingen van MAX geheugentrainer gaan voor de Vuelta aldus de POquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De laatste jaren zenden ze het in het weekend uit. Snap eigenlijk niet waarom ze dat niet door de week doen. Smeets & Ducrot zitten er toch...
Sporza zendt het wel uit,quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De laatste jaren zenden ze het in het weekend uit. Snap eigenlijk niet waarom ze dat niet door de week doen. Smeets & Ducrot zitten er toch...
quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:22 schreef Evertjan het volgende:
[..]
herhalingen van MAX geheugentrainer gaan voor de Vuelta aldus de PO
Er volgt vast nog een ruime samenvatting 's avonds.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:25 schreef TheVulture het volgende:
Tja als het de HHH-sfeer wordt in Den Bosch dan ben ik er niet rouwig om dat ik het mis morgen
Dat Mart niet geweest zijn, want die weet alles van dat soort suffe oude muziekquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:13 schreef Karina het volgende:
Ik zie net iemand (weet niet wie, verslaggever) op NL2 iets vertellen over de sluitingsceremonie en hij noemde volgens mij The Who, the Huh
Sterker nog, Krajicek was de enige Wimbledon winnaar.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:26 schreef Evertjan het volgende:
zo gaan wij om met sporthelden.weet nog dat WE met zijn allen ludiek tennisballen gingen gooien tijdens de afscheidsfeestje van Nederlands enigste Wimbledon winnaar
Ja..quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:26 schreef megamandy het volgende:
Zei hij nou dat het al is opgenomen?
Ja maar ik zou er live naar toe kunnen, is bij mij om de hoek... alleen gooit het werk roet in het etenquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Er volgt vast nog een ruime samenvatting 's avonds.
Snel terugschakelen naar toine en robin dan.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:27 schreef Montov het volgende:
Bij live sport hoort een live praatprogramma.
Dat wordt een korte uitzending dusquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Alle versprekingen van Mart zijn er dus uitgeknipt
Doe je 's avonds herhaling voor mensen die graag 's avonds willen kijken.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom? Mooie opvulling van de vooravond.
Ik kijk liever naar een live praatprogramma dan dat je weet dat het opgenomen isquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:28 schreef RobertoCarlos het volgende:
Mensen, live of niet live: altijd positief blijven!!![]()
Vorige keer was het toch in het Olympisch stadion?quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:25 schreef TheVulture het volgende:
Tja als het de HHH-sfeer wordt in Den Bosch dan ben ik er niet rouwig om dat ik het mis morgen
't is oe moeder niequote:
Mogen kun je naar Knevel kijkenquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar een live praatprogramma dan dat je weet dat het opgenomen is
Hij zegt alleen maar hetzelfde dus dat maakt niet uit.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hadden ze er niet wat ondertiteling onder kunnen zetten bij Tsjoerandie?
quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:26 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dat Mart niet geweest zijn, want die weet alles van dat soort suffe oude muziek
Vast iemand die goud gewonnen heeft morgen als gast ?quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mits er toffe gasten zitten, kijk ik.
Ik Hou Van Holland hangt volgens mij al aan de lijn.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:30 schreef Evertjan het volgende:
ik verwacht een hoop Churandy de komende weken op de nederlandse tv
Voorlopig alle politici waarschijnlijkquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mits er toffe gasten zitten, kijk ik.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:30 schreef Karina het volgende:
[..]Zelfs The Who is volgens mij te modern voor Mart.
Als opvolger van die Chinese zangerquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik Hou Van Holland hangt volgens mij al aan de lijn.
Hopelijk schuift Emile Roemer dan aanquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:30 schreef bfx het volgende:
[..]
Voorlopig alle politici waarschijnlijk
Pechtold met z'n chagrijnige kop. Ben straks meteen weer depressiefquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopelijk schuift Emile Roemer dan aan
Cor vindt het leuk.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:32 schreef TheVulture het volgende:
Het waren inderdaad de leukste Spelen sinds Sydney... al was het Engelse publiek te chauvinistisch
Morgen om 15:50u live op Ned1 de spelers in Den-Boschquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:25 schreef TheVulture het volgende:
Daar had ik me al op voorbereid. In het begin valt het nog wel mee, daarna wordt het bloedirritant. Maar ze hebben er wel prachtige sfeer verzorgd.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:32 schreef TheVulture het volgende:
Het waren inderdaad de leukste Spelen sinds Sydney... al was het Engelse publiek te chauvinistisch
Duh, daar gaat het toch ook over.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Allemaal Britten in het filmpje natuurlijk
Ach af en toe kan er per ongeluk een Nederlandse dressuurploeg tussen zittenquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Allemaal Britten in het filmpje natuurlijk
Toppers in Concert.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:34 schreef TheVulture het volgende:
Wat hadden die Engelsen trouwens verschrikkelijke outfits aan bij de opening... het leek de Love Boat wel.... en ja ik zie dat nu pas
Ja, ik dacht eerst dat het om de Londenfeeling ging.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Duh, daar gaat het toch ook over.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:35 schreef Cee het volgende:
"We sttthand up and we salute you for the British country and for the whole."
Ja, het begon eigenlijk heel slecht.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:35 schreef ddx het volgende:
En we vergeten Cavendish even waar ze ook goud van verwacht hadden
Hij doet me een beetje denken aan Sugar Jacksonquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:30 schreef Evertjan het volgende:
ik verwacht een hoop Churandy de komende weken op de nederlandse tv
Ze hebben elke dag een medaille gehaald behalve die dag en de 12e dagquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, het begon eigenlijk heel slecht.
Alleen in het wielrennen wordt gebruikt hèquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:37 schreef TheVulture het volgende:
Die medailles van Mo Farrah... met zijn toegestane schildkliermiddel
Adlington, en zo kun je nog wel doorgaan..quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:35 schreef ddx het volgende:
En we vergeten Cavendish even waar ze ook goud van verwacht hadden
Mart is een muziek liefhebberquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:30 schreef Karina het volgende:
Zelfs The Who is volgens mij te modern voor Mart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |