Ohjaa heerlijk ik kan niet wachtenquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Kijk binnenkort DWDD mee, daar valt ook altijd zat te zeiken.
Midden in de nacht sport kijken heeft ook z'n charme.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Heel, heel veel. En het is Rio en dat is allemaal op klote-tijden. En en en en... gewoon.
Meuh.
Heerlijk vind ik datquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:44 schreef Aguero het volgende:
[..]
Midden in de nacht sport kijken heeft ook z'n charme.
He nee dat vind ik zo vreselijk, Mart heeft tenminste nog ietsquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Je kan het ook overdrijven. Mart is zo slecht dat het leuk wordt. DWDD is alleen maar slecht.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Contador.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:44 schreef Maver24 het volgende:
genoeg sport om te zien hoor op ES en Sporza
Volgende week begint de Vuelta al
Dan ga je in 2016 even twee weekjes naar Zuid-Amerika, of iets anders in (of in de buurt van) dezelfde tijdzone. Zou Colombia aanraden!quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Heel, heel veel. En het is Rio en dat is allemaal op klote-tijden. En en en en... gewoon.
Meuh.
Goed idee. Ik pak meestal de herhalingen mee, dat wel.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoop weer op Mart in t schaats seizoen met n kekke truiquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:42 schreef henkde_j het volgende:
Waar haal ik straks mijn dagelijke ergernissen vandaan
Ik wens jou ook al het goede.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:45 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Dan ga je in 2016 even twee weekjes naar Zuid-Amerika, of iets anders in (of in de buurt van) dezelfde tijdzone. Zou Colombia aanraden!
Die hebben net een zak geld binnen uit Kazachstan, dus daar is het nu booming.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:45 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Dan ga je in 2016 even twee weekjes naar Zuid-Amerika, of iets anders in (of in de buurt van) dezelfde tijdzone. Zou Colombia aanraden!
Maandag kunnen we weer lekker op de bank zonder broekje K&vdB kijkenquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:45 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
He nee dat vind ik zo vreselijk, Mart heeft tenminste nog iets
Als ik een actualiteitenprogramma kijk, is het P&W of K&vdB
Wat bedoel je daar nou weer mee?quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Maandag kunnen we weer lekker op de bank zonder broekje K&vdB kijken
Ik ook, DWDD wás ooit leuk, maar is nu vervelend.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:45 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
He nee dat vind ik zo vreselijk, Mart heeft tenminste nog iets
Als ik een actualiteitenprogramma kijk, is het P&W of K&vdB
ja, als ik ECHT graag gejeukt wil worden en de rozebottels zijn uitgebloeid, dan zou ik dat overwegenquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Maandag kunnen we weer lekker op de bank zonder broekje K&vdB kijken
Medellin is nu al moderner dan veel Europese steden. De rest nog niet echtquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die hebben net een zak geld binnen uit Kazachstan, dus daar is het nu booming.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:48 schreef Maver24 het volgende:
Ik ga zo eerst even een wens doen,
effe naar buiten kijken naar het noord oosten, vallende sterren nacht
Maandag beginnen K&vdB weer. Daar heb ik bepaalde rituelen bij.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:48 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Wat bedoel je daar nou weer mee?
Je bent echt niet goed bij je eikel Koevermans.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Maandag beginnen K&vdB weer. Daar heb ik bepaalde rituelen bij.
Dat zie je wel vaker in dergelijke landen, een hypermoderne rijke stad, maar de rest van het land afgetakeld. Colombia zal nooit echt helemaal door kunnen groeien, zolang de problemen met de paramilitairen en FARC niet wordt opgelost.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:50 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Medellin is nu al moderner dan veel Europese steden. De rest nog niet echt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |