Heel, heel veel. En het is Rio en dat is allemaal op klote-tijden. En en en en... gewoon.quote:
Vuelta, Voetbal, US Openquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:42 schreef Karina het volgende:
[..]Ik vind het wel best zo, ik ben doodop van al dat sport kijken.
Het hoeft natuurlijk niet hetzelfde te klinken als de radio- of albumversie. Juist graag een andere insteek, zolang het maar niet onzuiver is.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:40 schreef Maver24 het volgende:
zijn er niet heel veel die echt live goed kunnen zingen,
deze ook niet echt
Marathon nog!quote:
Heb je veel moeten modden? of deed je geen OS?quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:42 schreef Karina het volgende:
[..]Ik vind het wel best zo, ik ben doodop van al dat sport kijken.
Kijk binnenkort DWDD mee, daar valt ook altijd zat te zeiken.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:43 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik vind het jammer dat Mart nu weg is, ik vond het zo leuk om te bekritiseren![]()
Er komen nog wel wat Diamond League wedstrijden aan bij het atletiek. Daar staat de wereldtop er ook met vaak kansen op WR's.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch jammer, dat de OS is afgelopen. Komende tijd maar wat meer zwemmen en atletiek volgen.
Nee ik deed geen OS.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je veel moeten modden? of deed je geen OS?
Dat is wel een mooie afsluiter nog inderdaadquote:
Ah joh, over anderhalf jaar al weer Winterspelenquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Heel, heel veel. En het is Rio en dat is allemaal op klote-tijden. En en en en... gewoon.
Meuh.
Rio valt wel mee met tijdsverschil.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Heel, heel veel. En het is Rio en dat is allemaal op klote-tijden. En en en en... gewoon.
Meuh.
Ohjaa heerlijk ik kan niet wachtenquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Kijk binnenkort DWDD mee, daar valt ook altijd zat te zeiken.
Midden in de nacht sport kijken heeft ook z'n charme.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Meuh.
Heerlijk vind ik datquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:44 schreef Aguero het volgende:
[..]
Midden in de nacht sport kijken heeft ook z'n charme.
He nee dat vind ik zo vreselijk, Mart heeft tenminste nog ietsquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Je kan het ook overdrijven. Mart is zo slecht dat het leuk wordt. DWDD is alleen maar slecht.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Contador.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:44 schreef Maver24 het volgende:
genoeg sport om te zien hoor op ES en Sporza
Volgende week begint de Vuelta al
Dan ga je in 2016 even twee weekjes naar Zuid-Amerika, of iets anders in (of in de buurt van) dezelfde tijdzone. Zou Colombia aanraden!quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Meuh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |