En de Zigeunernacht.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:03 schreef Breaker.Faker het volgende:
Volgens mij is het nog niet zeker of Mart weg gaat bij de NOS. Ik ga Mart wel missen als hij weg gaat je kan veel zeggen over hem maar hij is wel een goede sportcommentator. Ik ga hem vooral missen bij het wielrennen.
Om 20:20 begin de laatste london late night.
Maar er zijn volgende week leuke programma's op de tv zoals koefnoen.
Mart Smeets is gewoon de Olympische Spelen, twee weken fantastisch genoten maar twee weken is ook wel weer genoeg.quote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:15 schreef RobertoCarlos het volgende:
Mart Smeets stopt!!
Hier meer: http://frontpage.fok.nl/c(...)rt-smeets-stopt.html
Ik heb de hele eerste helft gekeken, en ook ik wilde juist dit stukje er uitpikken... Typisch Mart, zo'n opmerking!quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:51 schreef schetterklep het volgende:
Mart bij het basketbal: vingerfluitende vrouwen, beter kan je het niet krijgen
Ik niet. Totaal niet. Is me veels te irritant geworden die man. Hij maakt zuigende vragenquote:
Oh ik dacht dat het niet meer kwam! Ik wilde al Zomergasten gaan kijken. Maar als de laatste Mart nog komt, dan kijk ik die wel.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:03 schreef Breaker.Faker het volgende:
Volgens mij is het nog niet zeker of Mart weg gaat bij de NOS. Ik ga Mart wel missen als hij weg gaat je kan veel zeggen over hem maar hij is wel een goede sportcommentator. Ik ga hem vooral missen bij het wielrennen.
Om 20:20 begin de laatste london late night.
Maar er zijn volgende week leuke programma's op de tv zoals koefnoen.
Duurt zelfs anderhalf uur.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het niet meer kwam! Ik wilde al Zomergasten gaan kijken. Maar als de laatste Mart nog komt, dan kijk ik die wel.
Dat lukt zelfs Mart niet.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Laat Smeets die maar eens aan het janken krijgen!!![]()
Stop det men.quote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:06 schreef Maver24 het volgende:
Mart gaat echt niet stoppen hoor , bij de NOS als freelancer verder en gaat bij omroep Max waar hij met Jansma een programma gaat doen. Volgend jaar is er gewoon weer een avondetappe
Serieus, gaat tie naar de vuelta ??quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:15 schreef maril het volgende:
Dat dus en volgende week zit hij in Spanje d Vuelta
[..]
Normaal helemaal nietquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:19 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Serieus, gaat tie naar de vuelta ??
Wat gaat tie daar doen,
NOS zend waarschijnlijk alleen in het weekend het live uit ??
De laatste jaren zenden ze het in het weekend uit. Snap eigenlijk niet waarom ze dat niet door de week doen. Smeets & Ducrot zitten er toch...quote:
herhalingen van MAX geheugentrainer gaan voor de Vuelta aldus de POquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De laatste jaren zenden ze het in het weekend uit. Snap eigenlijk niet waarom ze dat niet door de week doen. Smeets & Ducrot zitten er toch...
Sporza zendt het wel uit,quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De laatste jaren zenden ze het in het weekend uit. Snap eigenlijk niet waarom ze dat niet door de week doen. Smeets & Ducrot zitten er toch...
quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:22 schreef Evertjan het volgende:
[..]
herhalingen van MAX geheugentrainer gaan voor de Vuelta aldus de PO
Er volgt vast nog een ruime samenvatting 's avonds.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:25 schreef TheVulture het volgende:
Tja als het de HHH-sfeer wordt in Den Bosch dan ben ik er niet rouwig om dat ik het mis morgen
Dat Mart niet geweest zijn, want die weet alles van dat soort suffe oude muziekquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:13 schreef Karina het volgende:
Ik zie net iemand (weet niet wie, verslaggever) op NL2 iets vertellen over de sluitingsceremonie en hij noemde volgens mij The Who, the Huh
Sterker nog, Krajicek was de enige Wimbledon winnaar.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:26 schreef Evertjan het volgende:
zo gaan wij om met sporthelden.weet nog dat WE met zijn allen ludiek tennisballen gingen gooien tijdens de afscheidsfeestje van Nederlands enigste Wimbledon winnaar
Ja..quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:26 schreef megamandy het volgende:
Zei hij nou dat het al is opgenomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |