quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:55 schreef henkde_j het volgende:
[ afbeelding ]
Usain Bolt and Mo Farah trade Olympics celebrations
quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:54 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
VdB ziet er toch niet zó goed uit
Anyway, hij woont bij mij in de buurt en ik zie hem af en toe op straat lopen
Hij kijkt alsof hij in zijn jeugd iets te vaak zo'n priester is tegengekomen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:57 schreef bfx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe krijgt-ie het voor elkaar
Vakantie nemen tijdens de OSquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:44 schreef Aguero het volgende:
[..]
Midden in de nacht sport kijken heeft ook z'n charme.
Vreselijk programma vind ik dat zeg..quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Maandag beginnen K&vdB weer. Daar heb ik bepaalde rituelen bij.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Maandag kunnen we weer lekker op de bank zonder broekje K&vdB kijken
.
Knevel&Bevel zeg ik altijd. Heb liever Pauw&Wittemanquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Maandag beginnen K&vdB weer. Daar heb ik bepaalde rituelen bij.
Iedereen? Bosmongool Humberto Tan die sporters graag te kijk zet wilde dat constant herhalen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 10:20 schreef Specularium het volgende:
Dat crowdsurfen is zo nep.
Bij Dorian was het nog spontaan, nu wil iedereen hem kopieren.
Wel wat kleinerend want het is n beetje als judo. Kracht en vooral ook zeer technisch. Maarja, wij hebben geen zeekoe die slechts brons wint of goud/zilver of ook nog eens brons verliest. Dus zeik t geheel maar afquote:Op zondag 12 augustus 2012 10:50 schreef tong80 het volgende:
'Dit waren zeekoeien. Een sport die u één keer in de vier jaar ziet.'
Hij bedoelde : 'Dit was zwaargewicht worstelen, waar u eens in de vier jaar niets van te zien krijgt.'
de Trailerquote:Op zondag 12 augustus 2012 01:03 schreef schetterklep het volgende:
Vanaf volgende week n wekelijks "Frans , stop that man, Bauer " topic? Is misschien ook wel leuk. Iedereen ergert zich al aan die "trailer".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |