Normaal helemaal nietquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:19 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Serieus, gaat tie naar de vuelta ??
Wat gaat tie daar doen,
NOS zend waarschijnlijk alleen in het weekend het live uit ??
De laatste jaren zenden ze het in het weekend uit. Snap eigenlijk niet waarom ze dat niet door de week doen. Smeets & Ducrot zitten er toch...quote:
herhalingen van MAX geheugentrainer gaan voor de Vuelta aldus de POquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De laatste jaren zenden ze het in het weekend uit. Snap eigenlijk niet waarom ze dat niet door de week doen. Smeets & Ducrot zitten er toch...
Sporza zendt het wel uit,quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De laatste jaren zenden ze het in het weekend uit. Snap eigenlijk niet waarom ze dat niet door de week doen. Smeets & Ducrot zitten er toch...
quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:22 schreef Evertjan het volgende:
[..]
herhalingen van MAX geheugentrainer gaan voor de Vuelta aldus de PO
Er volgt vast nog een ruime samenvatting 's avonds.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:25 schreef TheVulture het volgende:
Tja als het de HHH-sfeer wordt in Den Bosch dan ben ik er niet rouwig om dat ik het mis morgen
Dat Mart niet geweest zijn, want die weet alles van dat soort suffe oude muziekquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:13 schreef Karina het volgende:
Ik zie net iemand (weet niet wie, verslaggever) op NL2 iets vertellen over de sluitingsceremonie en hij noemde volgens mij The Who, the Huh
HET IS NIET LIVE!!!!quote:
Sterker nog, Krajicek was de enige Wimbledon winnaar.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:26 schreef Evertjan het volgende:
zo gaan wij om met sporthelden.weet nog dat WE met zijn allen ludiek tennisballen gingen gooien tijdens de afscheidsfeestje van Nederlands enigste Wimbledon winnaar
Ja..quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:26 schreef megamandy het volgende:
Zei hij nou dat het al is opgenomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |