Pentatlon?quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:36 schreef Redefine het volgende:
Er is nog veel mooie sport te zien, maar niet bij de NOS vergeet hij erbij te zeggen.
Moderne vijfkamp vergeten ze sowiesoquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:36 schreef Redefine het volgende:
Er is nog veel mooie sport te zien, maar niet bij de NOS vergeet hij erbij te zeggen.
Handsome Poets zijn ook irritant.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:37 schreef Karina het volgende:
Ik was even bang dat Chariots of Fire zou komen.
Finales Volleybal, Handbal, Basketbal, Waterpolo.quote:
Niet jinxenquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:37 schreef Karina het volgende:
Ze vergaten het snelwandelen gisteren niet!quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:37 schreef alors het volgende:
[..]
Moderne vijfkamp vergeten ze sowieso
Dit, echt hele beroerde band dit.quote:
Van wie is dat ook al weer ?quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:37 schreef Karina het volgende:
Vangelis is veel te druk met het wegschrijven van zijn royalties naar Zwitserse bankrekeningenquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:37 schreef Karina het volgende:
Maar het nummer past wel goed bij de beelden.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit, echt hele beroerde band dit.
Allemaal mannen. Morgen nog maar 1 evenement voor vrouwen, dat wist U wel.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Finales Volleybal, Handbal, Basketbal, Waterpolo.
Nee leuk, maar live moetje het gewoon met een korrel zout nemenquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit, echt hele beroerde band dit.
Bij Epke inderdaadquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar het nummer past wel goed bij de beelden.
Inderdaad, ik 'baalde' destijds dat ze 'm niet voor het EK gingen gebruiken. Dank er nu god op m'n blote knietjes voor.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar het nummer past wel goed bij de beelden.
Ik vind het echt 3x niets, een hele saaie, belegen variant op IAMX.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:39 schreef alors het volgende:
[..]
Nee leuk, maar live moetje het gewoon met een korrel zout nemen
quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:39 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Alsof Epke een lat hoog of laag legt, die is altijd hetzelfde
Hij verwarde Epke met Tia.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:39 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Alsof Epke een lat hoog of laag legt, die is altijd hetzelfde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |