Nee, ze gaan voor Assaidi.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zijn ze nog met die Tello bezig eigenlijk (naam op de gok gespeld).
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]En dan Ebecilio in de deal willen betrekken. Ik baal best wel van Overmars
Overmars doet Ebe er gewoon bij mij, bonusweken toch. Jokertje plakken, jwt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]![]()
Niet gaan haten op Overmars als je de feiten niet kent man. Ajax en Heerenveen zijn allang rond dus Ebecilio hoeft er niet bij. Heerenveen heeft alleen aangegeven dat ze geïnteresseerd zijn in Ebecilio.
Wat een bullshit is dit dan? Je begint echt een vieze trollmod te wordenquote:
Sorry werd iets te emotioneel. In mijn ogen blijft Ebecilio in potentie de beste Ajacied.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]![]()
Niet gaan haten op Overmars als je de feiten niet kent man. Ajax en Heerenveen zijn allang rond dus Ebecilio hoeft er niet bij. Heerenveen heeft alleen aangegeven dat ze geïnteresseerd zijn in Ebecilio.
Ik heb niet getrolld in het PSV-topic, jankbal.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat een bullshit is dit dan? Je begint echt een vieze trollmod te wordenook al trollen in het PSV topic
Niemand heeft toch een hekel aan PEC, ik vind het prima.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat een bullshit is dit dan? Je begint echt een vieze trollmod te wordenook al trollen in het PSV topic
Afgrijselijk lelijk stadionquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Niemand heeft toch een hekel aan PEC, ik vind het prima.
Jezat wel te trollenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb niet getrolld in het PSV-topic, jankbal.
En clubs in TT's mochten nooit. Niemand zeikt over Zwolle, daarom koos ik voor hun, maar als je daarvan moet huilen mag je wel een nieuwe TT bedenken hoor.
Eagles!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Niemand heeft toch een hekel aan PEC, ik vind het prima.
De naam alleen alquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Afgrijselijk lelijk stadion
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe eens normaal.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Quote reacties maar of tyf gewoon op.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk scoort sPECnek nogGa je die grap weer het hele seizoen maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga je die grap weer het hele seizoen maken?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Quote reacties maar of tyf gewoon op.
quote:
Doe ik ook. HIj moet zelf normaal doen en geen onzin uit gaan kramen omdat z'n troll-TT weg is.quote:
Je doet niet normaal. Je scheldt met tyfusquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe ik ook. HIj moet zelf normaal doen en geen onzin uit gaan kramen omdat z'n troll-TT weg is.
Ik had helemaal geen troll-TT. Het seizoen is weer begonnen hé, merk ik. Godverdomme man, wat kinderachtig.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe ik ook. HIj moet zelf normaal doen en geen onzin uit gaan kramen omdat z'n troll-TT weg is.
Davy probeert een nieuw plan op te zetten qua standaardreactiesquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:29 schreef j0rdiiii het volgende:
Davy durft nog steeds niet terug te komen.
Boe-hoe.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je doet niet normaal. Je scheldt met tyfus
club-TT's mochten vanaf het begin van de sc al niet.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik had helemaal geen troll-TT. Het seizoen is weer begonnen hé, merk ik. Godverdomme man, wat kinderachtig.
Idd. Complimenten voor jou.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben tenminste een inhoudelijke poster, stelletje beunhazen hier. Ik ben de enige SC-user die nog normaal kan meeposten in de Psv-reeks.
Ik ook wel hoor.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben tenminste een inhoudelijke poster, stelletje beunhazen hier. Ik ben de enige SC-user die nog normaal kan meeposten in de Psv-reeks.
Ok, het tyf gedeelte spijt me. Ik reageerde enkel heftig omdat het heftig is dat een persoonlijkheid zoals jij mij een troll-mod vindt worden. Wat denk je dat dat met mij doet?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:32 schreef Smoofie het volgende:
Dankje GGMM, weer een litteken op mn pols door jou.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn als alle overige wedstrijden vandaag in een gelijkspel eindigen, staat PSV minimaal tot morgen 14:20 uur onderaan
Je bespreekt nooit je gevoelens met mij, dus ik weet nietquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ok, het tyf gedeelte spijt me. Ik reageerde enkel heftig omdat het heftig is dat een persoonlijkheid zoals jij mij een troll-mod vindt worden. Wat denk je dat dat met mij doet?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ok, het tyf gedeelte spijt me. Ik reageerde enkel heftig omdat het heftig is dat een persoonlijkheid zoals jij mij een troll-mod vindt worden. Wat denk je dat dat met mij doet?
Ik ben daar nogal moeilijk in. Ik heb een vrij gesloten persoonlijkheid en ik loop niet altijd met mijn gevoelens te koop.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je bespreekt nooit je gevoelens met mij, dus ik weet niet
Ergens in een van de feedback-topics. Geen zin om te zoeken.quote:
Waarom "ergens in een feedback topic" en niet als harde regel in een standaard OP?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ergens in een van de feedback-topics. Geen zin om te zoeken.
J0rdiiii zal het ongetwijfeld bij de hand hebben.
Ik loop altijd met mijn lul te koopquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben daar nogal moeilijk in. Ik heb een vrij gesloten persoonlijkheid en ik loop niet altijd met mijn gevoelens te koop.
quote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:15 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wat maakt jou dit uit ? Tief op man, maak je druk om je eigen club.
Bedankt voor de o-zo-cynische quote.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ha-hi-larisch bedankt voor de crosspost.
Mwa, regeltjes zijn kut. Het is ook meer een beetje een akkoord tussen mensen van verschillende clubs.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom "ergens in een feedback topic" en niet als harde regel in een standaard OP?
Aha. Okquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, regeltjes zijn kut. Het is ook meer een beetje een akkoord tussen mensen van verschillende clubs.
Ik wil regels een beetje voorkomen; straks krijg je een hele waslijst die toch niemand leest.
het begon wel met Strootman volgens mij.quote:
Dat topic is nog steeds tof om terug te lezen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
het begon wel met Strootman volgens mij.![]()
![]()
Deze SC is eigenlijk opgericht als no-voetbal nonsens. Als je dan een provocerende TT maakt... Voor de rest steun ik Smoofie in alles.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom "ergens in een feedback topic" en niet als harde regel in een standaard OP?
Heb je die nog?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat topic is nog steeds tof om terug te lezen.
Ok, bless.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze SC is eigenlijk opgericht als no-voetbal nonsens. Als je dan een provocerende TT maakt... Voor de rest steun ik Smoofie in alles.
Iedereen zegt dat het zo is inderdaad, bewijs heb ik helaas niet bij de hand.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ergens in een van de feedback-topics. Geen zin om te zoeken.
J0rdiiii zal het ongetwijfeld bij de hand hebben.
Belachelijke reactie van die jongen.quote:
Wat leuk en toevallig, ik heb ook pizza gegeten vandaag.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:39 schreef Smoofie het volgende:
Strootman was echt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
___!
om naar te kijken
Ik heb een pizza in de oven gezet²
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze SC is eigenlijk opgericht als no-voetbal nonsens. Als je dan een provocerende TT maakt... Voor de rest steun ik Smoofie in alles.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:39 schreef GGMM het volgende:
[VBL Slowchat] #246: SlowwwChat
Nav dit topic is het een beetje besloten.
quote:
quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 01:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
topic was nog geen 20 sec dicht man kankerlijer.,
quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 01:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sterf af man brutale tyfus hond nu staat die kk strootman er nog in was jou leven maar voorbij.,
quote:
Dit blijft toch geweldig.quote:
Sparerib expres? Ik heb het 1x bestelt en zat toen een hele rare zoete saus overquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb voor het eerst ooit slechte spare-ribs op. Hoe kun je dat als restaurant in godsnaam fout doen. Jammer dit.
Nee, Betty Beerquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sparerib expres? Ik heb het 1x bestelt en zat toen een hele rare zoete saus over. Wel een aantal keer zelf gemarineerd.
Ja, dat laatste zag ik. Prachtig.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Duitsland wint van Nederland.
En PSV heeft verloren van RKC
Wat een kut spel man.quote:1 AFCNiels Niels United 21 ¤ 0,–
2 Adames Beestenboel 17 ¤ 50.000,–
3 Dj_Day-V FC Strootbaas 15 ¤ 0,–
4 Ajacied422 ALFA-Football 14 ¤ 0,–
5 GGMM GGMM 14 ¤ 0,–
6 Smoofie AFC Ajax 8 ¤ 0,–
7 Cara Cara 7 ¤ 0,–
8 Drizzt_DoUrden FC Drizzt 7 ¤ 0,–
9 Littlerabbit Dissection 6 ¤ 0,–
10 TwenteFC FC Twente 6 ¤ 0,–
11 napoleonfour Keizerlijke Equipe 6 ¤ 0,–
12 mrstylo Stylo Football Club 5 ¤ 250.000,–
13 Doublepain Doublepain FC 4 life 5 ¤ 0,–
14 Jojoortje FCJojoortje 5 ¤ 0,–
15 j0rdiiii KZ Danaïden 4 ¤ 50.000,–
16 DonRaja FC Arizona 4 ¤ 0,–
17 The_Groove Rood en Wit 3 ¤ 0,–
18 Lange_Lans FC Kunta Kinte 1 ¤ 0,–
19 RensAjacied SuperJoden 0 ¤ 50.000,–
En ik las in het PSV topic dat mensen wilde dat Brands de Vrij ging kopenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja, dat laatste zag ik. Prachtig.
Dat eerste boeit niet.
Dat gaat ze veel geld kosten.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En ik las in het PSV topic dat mensen wilde dat Brands de Vrij ging kopen
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En ik las in het PSV topic dat mensen wilde dat Brands de Vrij ging kopen
Ik sta vooralsnog 5e. Gaat aardig.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb punten?. Werkt je wisselspeler tactiek trouwens GGMM?
Bedoel je tactiek dat hij ons spelers liet wisselen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb punten?. Werkt je wisselspeler tactiek trouwens GGMM?
Die zou ik ook doen maar toch voor KZ Danaïden gekozen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
AFC Ajax, wat een originele naam van een topuser.
Ik was pas origineel, bij mij is het de band welke ik op dat moment afspeelde.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die zou ik ook doen maar toch voor KZ Danaïden gekozen.
heeft Psv nog gewonnen? (Je vraagt erom)quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:49 schreef mrstylo het volgende:
Oké frustratie is weg. Ben weer normale.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:49 schreef mrstylo het volgende:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:49 schreef mrstylo het volgende:
1 voordeel voor hem. Hij is geen wissel achter Toivonen meer, hij is nu gewoon geblesseerd.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:50 schreef Typisch het volgende:
Morgen 3 punten uitlopen op PSV.
Wijnaldum kan alweer omhoog kijken.
[ afbeelding ]
Ajax is wisselvallig. Als ze zo spelen zoals tegen Celtic...winnen ze wel van AZ.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je wist het vantevoren.
Je hebt wat dat betreft geluk dat Twente, Ajax en Feyenoord ook geen fantastisch team hebben (imo), dus het wordt alsnog spannend
Feijenoord wordt kampioen, waar heb je het over?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je wist het vantevoren.
Je hebt wat dat betreft geluk dat Twente, Ajax en Feyenoord ook geen fantastisch team hebben (imo), dus het wordt alsnog spannend
Dit spelquote:
Ik had al beetje verwacht maar is alsnog kut wanner het gebeurt. Stiekem hoopte ik dat het toch positief uitpakte.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je wist het vantevoren.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Feijenoord wordt kampioen, waar heb je het over?
Ik geef ze serieus een hele goede kans.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Feijenoord wordt kampioen, waar heb je het over?
4-0 gewonnenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ajax is wisselvallig. Als ze zo spelen zoals tegen Celtic...winnen ze wel van AZ.
Twente wordt onderschat, die hebben echt goed ingekochtquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik geef ze serieus een hele goede kans.
Enige probleem is dat Feyenoord net als PSV ook het spel niet maakt. Daar had je vorig jaar Guidetti voor, maar dit jaar niet.
Als Guidetti toch onverhoopt voor Feyenoord gaat spelen dit seizoen dan zie ik ze als de grootste kandidaat.
Mja, Utrecht won er ook 3-0 van. Celtic is ook gewoon kut.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
4-0 gewonnen(Ik wist het geen eens
)
Ik geef Feyenoord geen enkele kans tbh.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Enige probleem is dat Feyenoord net als PSV ook het spel niet maakt. Daar had je vorig jaar Guidetti voor, maar dit jaar niet.
Als Guidetti toch onverhoopt voor Feyenoord gaat spelen dit seizoen dan zie ik ze als de grootste kandidaat.
Ligt eraan, die kunnen 2 kanten opvallen. Als Tadic op 10 gaat spelen geef ik ze een goede kans. Anders gaat tadic voorzetten geven op Castaignosquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Twente wordt onderschat, die hebben echt goed ingekocht![]()
![]()
welquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:53 schreef TwenteFC het volgende:
Punten van vandaag zijn nog niet verwerkt of wel?
Guiterez is de nieuwe 10. Die blijf jij systematisch negerenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ligt eraan, die kunnen 2 kanten opvallen. Als Tadic op 10 gaat spelen geef ik ze een goede kans. Anders gaat tadic voorzetten geven op Castaignos
En die trainer blijft een klungel 1ste klas.
Maar gaat het toch lopen dan doen ze ook gelijk volop mee ja..
Ze moeten wel een aanvaller halen, voorin is het echt te slecht. Of Guidetti komt wordt pas aan het einde van de transferperiode bekend en toch lijken ze daarop te wachten, dat vind ik niet zo handig.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tja dan moet de Boer Serero erin zetten maar hij blijft vasthouden aanquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ajax is wisselvallig. Als ze zo spelen zoals tegen Celtic...winnen ze wel van AZ.
twitter:KoertWesterman twitterde op zaterdag 11-08-2012 om 21:54:09Steeds als dat kanker @Kleintje_pils gaat spelen krijgen die Duitsers vleugels. #duined #gerned reageer retweet
Oh ja oepsquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:54 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Guiterez is de nieuwe 10. Die blijf jij systematisch negeren
Ik denk dat die wel naar Vitesse gaat.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Tja dan moet de Boer Serero erin zetten maar hij blijft vasthouden aanJanssen.
Hij zei kut.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:54 schreef RensAjacied het volgende:
twitter:KoertWesterman twitterde op zaterdag 11-08-2012 om 21:54:09Steeds als dat kanker @Kleintje_pils gaat spelen krijgen die Duitsers vleugels. #duined #gerned reageer retweet
Ik heb echt 0 vertrouwen in Castaignos, bij Feyenoord liep hij de bal rechtdoor over de achterlijn als je hem niet voor het doel aanspeelde. het is dat hij in zijn laatste wedstrijden opeens volop scoorde wat leuk in zijn statistieken staat. Ik zie eigenlijk in Bulykin met Tadic, Verhoek en Chadli een grotere dreigingquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ligt eraan, die kunnen 2 kanten opvallen. Als Tadic op 10 gaat spelen geef ik ze een goede kans. Anders gaat tadic voorzetten geven op Castaignos
En die trainer blijft een klungel 1ste klas.
Maar gaat het toch lopen dan doen ze ook gelijk volop mee ja..
Die gaat weg, dat denk ik ook inderdaad.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat die wel naar Vitesse gaat.
Heeft nog gelijk ook.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:54 schreef RensAjacied het volgende:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:54 schreef RensAjacied het volgende:
Waarom nou weer kut in kanker veranderen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:54 schreef RensAjacied het volgende:
Nederland is aan het falen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:57 schreef AFCNiels het volgende:
Ik ben die hele hockey finale vergeten.
Zolalng die clown steve daar trainer blijft is er niets aan de hand.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
4-0 gewonnen(Ik wist het geen eens
)
[..]
Twente wordt onderschat, die hebben echt goed ingekocht![]()
![]()
Zelfde hier, maar die trainer zal een aankoop van 6 miljoen (was het toch?) toch gaan opstellen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb echt 0 vertrouwen in Castaignos, bij Feyenoord liep hij de bal rechtdoor over de achterlijn als je hem niet voor het doel aanspeelde. het is dat hij in zijn laatste wedstrijden opeens volop scoorde wat leuk in zijn statistieken staat. Ik zie eigenlijk in Bulykin met Tadic, Verhoek en Chadli een grotere dreiging
Dat hele team boeit me eigenlijk voor geen meter.quote:
Mwa had hen het goud meer gegund dan de Nederlandse tutjes. De mannen maakte het nog leuk, daar waar het vrouwen hockey mij enkel verveelde.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat hele team boeit me eigenlijk voor geen meter.
Dan klopt er geen zak van, ik had toch minimaal 7 punten moeten krijgen voor Broerse? Basis+Goal?quote:
Ze moeten ook de spelregels eens veranderen voor de gevallen dat iemand een bal tegen zijn voet krijgt. Ze proberen gewoon meer op voeten te schieten dan op doel.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa had hen het goud meer gegund dan de Nederlandse tutjes. De mannen maakte het nog leuk, daar waar het vrouwen hockey mij enkel verveelde.
Broerse heb ik ookquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:01 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dan klopt er geen zak van, ik had toch minimaal 7 punten moeten krijgen voor Broerse? Basis+Goal?
Dat is het vrouwen hocket inderdaad, en dan maar scheldenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze moeten ook de spelregels eens veranderen voor de gevallen dat iemand een bal tegen zijn voet krijgt. Ze proberen gewoon meer op voeten te schieten dan op doel.
Het is aannemelijker dat Utrecht wint?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Lees ik nou dat mensen denken dat Feyenoord wint morgen?
45miljoen!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat gaat ze veel geld kosten.
Zal De Vrij nooit doen trouwens.
Ja, Feyenoord wint morgen zeker.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Lees ik nou dat mensen denken dat Feyenoord wint morgen?
Ok, bedankt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Utrecht gaat met 7-5 winnen
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Ahaha de nederlandse hockeymannen achter
Ahaquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Utrecht gaat met 7-5 winnen
Scheelt toch weer 2 uurtjes.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoef je de TV pas om 14:30 aan te doen
Waarom kijk jij nog?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Ahaha de nederlandse hockeymannen achter
IK OOKquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Kookke krijgt een orgasme. Téring hee
Welk net en hoe laat?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Straks lekker de samenvatting van RKC-PSV bij de NOS kijken. Altijd genieten geblazen
Hoe laat is datquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Straks lekker de samenvatting van RKC-PSV bij de NOS kijken. Altijd genieten geblazen
Hm, laat ze dan maar snel 1-2 maken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Volgens mijn gids 22:30 op Nederland 1, als die hockeykneusjes maar snel 2-1/1-2 maken
GGMM we staan gelijk in onze subleague héquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, laat ze dan maar snel 1-2 maken.
quote:
Boks.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM we staan gelijk in onze subleague hé
Euhm.. Nee?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zullen we onze krachten bundelen en alles via de DM delen?
Ik heb Omeruo, Bovenberg en Ramlal in de verdediging. Bovenberg omdat die morgen gaan knallen tegen Feyenoord. Voorspelbaar iets hé?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:10 schreef GGMM het volgende:
Stijn, heb jij ook die "stel in de verdediging 3 nietszeggende kutwissels op"-tactiek?
Jij hebt je profiel privé gemaaktquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zullen we onze krachten bundelen en alles via de DM delen?
Alle bazen doen dat.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jij hebt je profiel privé gemaakt![]()
![]()
Krijg je pas als je weer kunt wisselen, joh.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:11 schreef GGMM het volgende:
Hey maar je krijgt toch geld voor punten? Waarom heb ik nog geen geld?
Je mag toch om de 2 speelronde wisselen? Misschien wordt het dan pas 'gestort'quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:11 schreef GGMM het volgende:
Hey maar je krijgt toch geld voor punten? Waarom heb ik nog geen geld?
Is het niet meer uit schaamte?quote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je mag toch om de 2 speelronde wisselen? Misschien wordt het dan pas 'gestort'
Oh oke Thnx.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Krijg je pas als je weer kunt wisselen, joh.
Hier minpunten voor het geel van die NAC-middenvelder.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:13 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik heb minpunten gekregen door gele kaarten van Lachman en van Hintum.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
PSG thuis met 2-0 achter tegen Lorient
Waar zie je dat. Laat maar, ik heb het al.quote:
Hoe lang nog?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
2-1 voor Duitsland.
Mooi zo. Hoe sneller de samenvattingen komen
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
2-1 voor Duitsland.
twitter:KoertWesterman twitterde op zaterdag 11-08-2012 om 22:20:572-1. En wie begon er vlak daarvoor weer te spelen? Die teringflikkers van @Kleintje_pils En bedankt, mannen! reageer retweet
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ah Davy daar ben je weer, heb je al een verklaring?
Manolevquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ah Davy daar ben je weer, heb je al een verklaring?
Goed kijken en dan zie je Marcelo + Bouma die alles verneukenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Samenvattings tijd.
Eens even kijke hoe Bommel en Strootman samen de boel verkloot hebben.
Echt ongelooflijk jijquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
2-1 voor Duitsland.
Agreedquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt ongelooflijk jijOm straks weer te zeiken over mentaliteit en dergelijke. Als het nou trollen was maar ok, jij waait echt met de wind mee.
Makkelijk om het alleen aan instelling te wijten.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)ze-een-probleem.html
Dickie heeft een verklaring
Hier heb je wel gelijk in.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt ongelooflijk jijOm straks weer te zeiken over mentaliteit en dergelijke. Als het nou trollen was maar ok, jij waait echt met de wind mee.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt ongelooflijk jijOm straks weer te zeiken over mentaliteit en dergelijke. Als het nou trollen was ok maar, jij waait echt met de wind mee.
Niet omdat van Bommel en Strootmannetje dachten dat bikkelen nodig was?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Goed kijken en dan zie je Marcelo + Bouma die alles verneuken
Hij beperkt zich tot het PSV-topic.quote:
van Bommel was de beste bij PSV, stak boven iedereen uit..quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niet omdat van Bommel en Strootmannetje dachten dat bikkelen nodig was?
zeik eens niet zoquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Die kut NOS zal vast de medaille uitreiking laten zien
Onzin. Viel nauwelijks op en had rood mogen krijgen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
van Bommel was de beste bij PSV, stak boven iedereen uit..
Viel nauwelijks opquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onzin. Viel nauwelijks op en had rood mogen krijgen.
Ik voelde me ook klote toen Feyenoord 4-2 Ajax.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij beperkt zich tot het PSV-topic.
Ach logisch, ik ontwijk het forum ook altijd als ik gefrustreerd ben.
idd, Bolt niet kijkenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zeik eens niet zohet is fucking maar bagger voetbal.
Daar is hij ook niet, inhoudelijke discussies zijn niet aan hem besteed.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij beperkt zich tot het PSV-topic.
Ach logisch, ik ontwijk het forum ook altijd als ik gefrustreerd ben.
Dat zeg ik al tijden. Meestal heeft hij dan zijn standaardreactiesquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Daar is hij ook niet, inhoudelijke discussies zijn niet aan hem besteed.
Hij verkrachte de wedstrijd voor Psv door te beslissen dat het op kracht en strijd moest gebeuren. Als ze gewoon hun snelheid en behendigheid hadden gebruikt hadden ze meer kans gehad. En dan die crossballenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
van Bommel was de beste bij PSV, stak boven iedereen uit..
Al gespeeld, maar alsnog.quote:
ja, want nederlands elftal.quote:
Als je de uitslag niet wilt weten moet je je even van al het nieuws afsluiten. (en deze spoiler)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Ja.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja, want nederlands elftal.
Vond ik altijd zo geniaal bij die pagina's van ''ergernissen''. Zaten ze te klagen dat er voetbaluitslagen groots op 101 gekopt werdquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je de uitslag niet wilt weten moet je je even van al het nieuws afsluiten.
Was de belangrijkste man, kijk zo maar nog een keer dan zie je het.. Mooie ballen op Willems, dan weer op lens, Narsingh etc.. eind 2de helft idd minder, scoorde wel maar de Stroot was frusti... Wat heeft hij fout gedaan? Niet die 2 tackles toch? Je zou maar 2x een overtreding makenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, wel dan? Wat heeft hij vandaag goed gedaan dan?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je de uitslag niet wilt weten moet je je even van al het nieuws afsluiten. (en deze spoiler)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:quote:quote:Bolt was al eerder bij de finish dan dat jullie posttequote:![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je de uitslag niet wilt weten moet je je even van al het nieuws afsluiten. (en deze spoiler)Voetbal blijft ook wel een parasiet op de TV, het gaat echt nergens over dat elk journaal afsluit met voetbalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. De Ajacieden422 van deze wereld maar dan van het hockey moeten dan wel met het schuim op de bek zitten.
Zooo en nu?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Trouwens. Nu tot morgen 14:15 of zelfs langer PSV op de 18e plek
inderdaad, geen respect kunnen opbrengen naar andere sporten. Beetje het voorbeeld voor ons topsportklimaat. Geld gaat naar voetbal,zwemmen,hockey en schaatsen. rest zoekt het maar uitquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voetbal blijft ook wel een parasiet op de TV, het gaat echt nergens over dat elk journaal afsluit met voetbal. De Ajacieden422 van deze wereld maar dan van het hockey moeten dan wel met het schuim op de bek zitten.
Als wielrennen er maar niet opkomtquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
inderdaad, geen respect kunnen opbrengen naar andere sporten. Beetje het voorbeeld voor ons topsportklimaat. Geld gaat naar voetbal,zwemmen,hockey en schaatsen. rest zoekt het maar uit
hebben de tour de france al gehad.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als wielrennen er maar niet opkomt
Psv - Ajax 4-2, RKC - PSV 3-2... ik houd mij in totdat Ajax de wedstrijd Waalwijk achter de rug heeft.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:37 schreef Doublepain het volgende:
1ste speeldag, straks gaan jullie nog huilen dat RKC kampioen is geworden en niet Ajax![]()
Omdat RKC eerste staat
Ajax wint er toch wel, die hebben juist meer moeite tegen Utrecht of Groningen..quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Psv - Ajax 4-2, RKC - PSV 3-2... ik houd mij in totdat Ajax de wedstrijd Waalwijk achter de rug heeft.
15 september Ajax - RKCquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Psv - Ajax 4-2, RKC - PSV 3-2... ik houd mij in totdat Ajax de wedstrijd Waalwijk achter de rug heeft.
Wij ook daar.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ajax wint er toch wel, die hebben juist meer moeite tegen Utrecht of Groningen..
Waarom ga je serieus op een overduidelijke onzin post in? Nu moet ik mijn vorige post weer overtreffen, wat trollen als resultaat heeft...quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ajax wint er toch wel, die hebben juist meer moeite tegen Utrecht of Groningen..
Ik ga gewoon niet uit dit weekend, dus ik weet al dat ik aan verveling toe ben dat is ook niet alles.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:40 schreef Typisch het volgende:
Dat wachten op het moment dat je uit kunt gaan.
Vorig jaar in Eindhoven maar 4 verliespunten. 3 tegen Twente en 1 tegen Ajax.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
PSV heeft moeite in elke stadion behalve in Eindhoven
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom ga je serieus op een overduidelijke onzin post in? Nu moet ik mijn vorige post weer overtreffen, wat trollen als resultaat heeft...
Psv - Feyenoord 10-0, RKC - PSV 3-2 dat wordt pas een spektakel.
Feyenoord wint er toch wel, die hebben juist meer moeite tegen Twente of Heerenveenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom ga je serieus op een overduidelijke onzin post in? Nu moet ik mijn vorige post weer overtreffen, wat trollen als resultaat heeft...
Psv - Feyenoord 10-0, RKC - PSV 3-2 dat wordt pas een spektakel.
Feyenoord heeft 2x gewonnen van Twente dit seizoen johquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Feyenoord wint er toch wel, die hebben juist meer moeite tegen Twente of Heerenveen
Uitgaan als je zondag moet werken en trainenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:40 schreef Typisch het volgende:
Dat wachten op het moment dat je uit kunt gaan.
Dit seizoen is 1 wedstrijd lang.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord heeft 2x gewonnen van Twente dit seizoen joh
Je moet niks, laat staan trainen. Daarbij kan je beter uitgaan voor het trainen dan uitgaan na het trainen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Uitgaan als je zondag moet werken en trainen
Uitgaan voor het trainen = zwaar kut. Uitgaan na het trainen = de dag erna zwaaaaar kut.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je moet niks, laat staan trainen. Daarbij kan je beter uitgaan voor het trainen dan uitgaan na het trainen.
Ruzie begint al amn.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Al paar weken hier angst voor 1e competitieweekend en het is ook gelijk alweer raak in de SC
Valt mee toch?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Al paar weken hier angst voor 1e competitieweekend en het is ook gelijk alweer raak in de SC
Mwa, ik vind het wel meevallen eigenlijk.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vorig seizoenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord heeft 2x gewonnen van Twente dit seizoen joh
Mijn reacties waren feiten ja!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, ik vind het wel meevallen eigenlijk.
Sowieso is de SC daar een beetje voor bedoeld. Houdt de overige topics hopelijk een beetje uit de wind.
AL was het wel ff raak in het PSV-topic
quote:
Gezellig toch. Volgende week winnen ze van Roda JC. Over 2 weken weer feesten daar. GRO-PSV en dan weet je hoelaat het isquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, ik vind het wel meevallen eigenlijk.
Sowieso is de SC daar een beetje voor bedoeld. Houdt de overige topics hopelijk een beetje uit de wind.
AL was het wel ff raak in het PSV-topic
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:44 schreef Smoofie het volgende:
EN trainen moet, anders krijg ik een buikje LR, dat wil je niet.
Ik zit in mijn allemansvriend periodequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nee, ik was serieus niet aan het trollen in het PSV-topic man. Ik gaf gewoon m'n mening.quote:
Je komt nog wel in de volgende periode naarmate het seizoen vordertquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ik heb geen buikje, maar ook verre van een afgetraind. Het is ook niet perfect maar ik kan wel uitgaan wanneer ik wil (Naja iig 1 reden minder waarom het niet zou kunnen).
[..]
Ik zit in mijn allemansvriend periode
Jij kan echt alles zeggen daar he.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ik heb geen buikje, maar ook verre van een afgetraind. Het is ook niet perfect maar ik kan wel uitgaan wanneer ik wil (Naja iig 1 reden minder waarom het niet zou kunnen).
[..]
Ik zit in mijn allemansvriend periode
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:46 schreef Smoofie het volgende:
Twente FC is wel mijn maatje geworden, daarom zal ik niet meer trollen in het FCT topic dit seizoen met "schade deutschland, alles ist vorbei".
inderdaadquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jij kan echt alles zeggen daar he.Niemand weet dat je voor Ajax bent.
Wel, maar vervolgens spreek ik weer namens 'Ons Psvérs' en knikt iedereen jaquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jij kan echt alles zeggen daar he.Niemand weet dat je voor Ajax bent.
Heb keihard zitten lachen om die speler. Tuinkabouter Dries werd ook gewisseld.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:48 schreef j0rdiiii het volgende:
Narsingh was weer niet veel trouwens, toch wel blij dat hij niet naar Ajax is gekomen. Zeker als Assaidi nu nog komt, een veel betere speler voor Ajax.
Ook?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb keihard zitten lachen om die speler. Tuinkabouter Dries werd ook gewisseld.
Tactische wissel was dat he. Mertens gaat alleen maar naar binnen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom je favo voetballer uitlachen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Blijf het een slechte wissel vinden. Wissel dan Lens.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Tactische wissel was dat he. Mertens gaat alleen maar naar binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |