Nee, ze gaan voor Assaidi.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zijn ze nog met die Tello bezig eigenlijk (naam op de gok gespeld).
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]En dan Ebecilio in de deal willen betrekken. Ik baal best wel van Overmars
Overmars doet Ebe er gewoon bij mij, bonusweken toch. Jokertje plakken, jwt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]![]()
Niet gaan haten op Overmars als je de feiten niet kent man. Ajax en Heerenveen zijn allang rond dus Ebecilio hoeft er niet bij. Heerenveen heeft alleen aangegeven dat ze geïnteresseerd zijn in Ebecilio.
Wat een bullshit is dit dan? Je begint echt een vieze trollmod te wordenquote:
Sorry werd iets te emotioneel. In mijn ogen blijft Ebecilio in potentie de beste Ajacied.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]![]()
Niet gaan haten op Overmars als je de feiten niet kent man. Ajax en Heerenveen zijn allang rond dus Ebecilio hoeft er niet bij. Heerenveen heeft alleen aangegeven dat ze geïnteresseerd zijn in Ebecilio.
Ik heb niet getrolld in het PSV-topic, jankbal.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat een bullshit is dit dan? Je begint echt een vieze trollmod te wordenook al trollen in het PSV topic
Niemand heeft toch een hekel aan PEC, ik vind het prima.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat een bullshit is dit dan? Je begint echt een vieze trollmod te wordenook al trollen in het PSV topic
Afgrijselijk lelijk stadionquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Niemand heeft toch een hekel aan PEC, ik vind het prima.
Jezat wel te trollenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb niet getrolld in het PSV-topic, jankbal.
En clubs in TT's mochten nooit. Niemand zeikt over Zwolle, daarom koos ik voor hun, maar als je daarvan moet huilen mag je wel een nieuwe TT bedenken hoor.
Eagles!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Niemand heeft toch een hekel aan PEC, ik vind het prima.
De naam alleen alquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Afgrijselijk lelijk stadion
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe eens normaal.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Quote reacties maar of tyf gewoon op.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk scoort sPECnek nogGa je die grap weer het hele seizoen maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga je die grap weer het hele seizoen maken?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Quote reacties maar of tyf gewoon op.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |