Nee, ze gaan voor Assaidi.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zijn ze nog met die Tello bezig eigenlijk (naam op de gok gespeld).
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]En dan Ebecilio in de deal willen betrekken. Ik baal best wel van Overmars
Overmars doet Ebe er gewoon bij mij, bonusweken toch. Jokertje plakken, jwt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]![]()
Niet gaan haten op Overmars als je de feiten niet kent man. Ajax en Heerenveen zijn allang rond dus Ebecilio hoeft er niet bij. Heerenveen heeft alleen aangegeven dat ze geïnteresseerd zijn in Ebecilio.
Wat een bullshit is dit dan? Je begint echt een vieze trollmod te wordenquote:
Sorry werd iets te emotioneel. In mijn ogen blijft Ebecilio in potentie de beste Ajacied.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]![]()
Niet gaan haten op Overmars als je de feiten niet kent man. Ajax en Heerenveen zijn allang rond dus Ebecilio hoeft er niet bij. Heerenveen heeft alleen aangegeven dat ze geïnteresseerd zijn in Ebecilio.
Ik heb niet getrolld in het PSV-topic, jankbal.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat een bullshit is dit dan? Je begint echt een vieze trollmod te wordenook al trollen in het PSV topic
Niemand heeft toch een hekel aan PEC, ik vind het prima.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat een bullshit is dit dan? Je begint echt een vieze trollmod te wordenook al trollen in het PSV topic
Afgrijselijk lelijk stadionquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Niemand heeft toch een hekel aan PEC, ik vind het prima.
Jezat wel te trollenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb niet getrolld in het PSV-topic, jankbal.
En clubs in TT's mochten nooit. Niemand zeikt over Zwolle, daarom koos ik voor hun, maar als je daarvan moet huilen mag je wel een nieuwe TT bedenken hoor.
Eagles!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Niemand heeft toch een hekel aan PEC, ik vind het prima.
De naam alleen alquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Afgrijselijk lelijk stadion
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe eens normaal.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Quote reacties maar of tyf gewoon op.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk scoort sPECnek nogGa je die grap weer het hele seizoen maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga je die grap weer het hele seizoen maken?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Quote reacties maar of tyf gewoon op.
quote:
Doe ik ook. HIj moet zelf normaal doen en geen onzin uit gaan kramen omdat z'n troll-TT weg is.quote:
Je doet niet normaal. Je scheldt met tyfusquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe ik ook. HIj moet zelf normaal doen en geen onzin uit gaan kramen omdat z'n troll-TT weg is.
Ik had helemaal geen troll-TT. Het seizoen is weer begonnen hé, merk ik. Godverdomme man, wat kinderachtig.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe ik ook. HIj moet zelf normaal doen en geen onzin uit gaan kramen omdat z'n troll-TT weg is.
Davy probeert een nieuw plan op te zetten qua standaardreactiesquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:29 schreef j0rdiiii het volgende:
Davy durft nog steeds niet terug te komen.
Boe-hoe.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je doet niet normaal. Je scheldt met tyfus
club-TT's mochten vanaf het begin van de sc al niet.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik had helemaal geen troll-TT. Het seizoen is weer begonnen hé, merk ik. Godverdomme man, wat kinderachtig.
Idd. Complimenten voor jou.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben tenminste een inhoudelijke poster, stelletje beunhazen hier. Ik ben de enige SC-user die nog normaal kan meeposten in de Psv-reeks.
Ik ook wel hoor.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben tenminste een inhoudelijke poster, stelletje beunhazen hier. Ik ben de enige SC-user die nog normaal kan meeposten in de Psv-reeks.
Ok, het tyf gedeelte spijt me. Ik reageerde enkel heftig omdat het heftig is dat een persoonlijkheid zoals jij mij een troll-mod vindt worden. Wat denk je dat dat met mij doet?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:32 schreef Smoofie het volgende:
Dankje GGMM, weer een litteken op mn pols door jou.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn als alle overige wedstrijden vandaag in een gelijkspel eindigen, staat PSV minimaal tot morgen 14:20 uur onderaan
Je bespreekt nooit je gevoelens met mij, dus ik weet nietquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ok, het tyf gedeelte spijt me. Ik reageerde enkel heftig omdat het heftig is dat een persoonlijkheid zoals jij mij een troll-mod vindt worden. Wat denk je dat dat met mij doet?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ok, het tyf gedeelte spijt me. Ik reageerde enkel heftig omdat het heftig is dat een persoonlijkheid zoals jij mij een troll-mod vindt worden. Wat denk je dat dat met mij doet?
Ik ben daar nogal moeilijk in. Ik heb een vrij gesloten persoonlijkheid en ik loop niet altijd met mijn gevoelens te koop.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je bespreekt nooit je gevoelens met mij, dus ik weet niet
Ergens in een van de feedback-topics. Geen zin om te zoeken.quote:
Waarom "ergens in een feedback topic" en niet als harde regel in een standaard OP?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ergens in een van de feedback-topics. Geen zin om te zoeken.
J0rdiiii zal het ongetwijfeld bij de hand hebben.
Ik loop altijd met mijn lul te koopquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben daar nogal moeilijk in. Ik heb een vrij gesloten persoonlijkheid en ik loop niet altijd met mijn gevoelens te koop.
quote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:15 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wat maakt jou dit uit ? Tief op man, maak je druk om je eigen club.
Bedankt voor de o-zo-cynische quote.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ha-hi-larisch bedankt voor de crosspost.
Mwa, regeltjes zijn kut. Het is ook meer een beetje een akkoord tussen mensen van verschillende clubs.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom "ergens in een feedback topic" en niet als harde regel in een standaard OP?
Aha. Okquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, regeltjes zijn kut. Het is ook meer een beetje een akkoord tussen mensen van verschillende clubs.
Ik wil regels een beetje voorkomen; straks krijg je een hele waslijst die toch niemand leest.
het begon wel met Strootman volgens mij.quote:
Dat topic is nog steeds tof om terug te lezen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
het begon wel met Strootman volgens mij.![]()
![]()
Deze SC is eigenlijk opgericht als no-voetbal nonsens. Als je dan een provocerende TT maakt... Voor de rest steun ik Smoofie in alles.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom "ergens in een feedback topic" en niet als harde regel in een standaard OP?
Heb je die nog?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat topic is nog steeds tof om terug te lezen.
Ok, bless.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze SC is eigenlijk opgericht als no-voetbal nonsens. Als je dan een provocerende TT maakt... Voor de rest steun ik Smoofie in alles.
Iedereen zegt dat het zo is inderdaad, bewijs heb ik helaas niet bij de hand.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ergens in een van de feedback-topics. Geen zin om te zoeken.
J0rdiiii zal het ongetwijfeld bij de hand hebben.
Belachelijke reactie van die jongen.quote:
Wat leuk en toevallig, ik heb ook pizza gegeten vandaag.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:39 schreef Smoofie het volgende:
Strootman was echt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
___!
om naar te kijken
Ik heb een pizza in de oven gezet²
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze SC is eigenlijk opgericht als no-voetbal nonsens. Als je dan een provocerende TT maakt... Voor de rest steun ik Smoofie in alles.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:39 schreef GGMM het volgende:
[VBL Slowchat] #246: SlowwwChat
Nav dit topic is het een beetje besloten.
quote:
quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 01:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
topic was nog geen 20 sec dicht man kankerlijer.,
quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 01:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sterf af man brutale tyfus hond nu staat die kk strootman er nog in was jou leven maar voorbij.,
quote:
Dit blijft toch geweldig.quote:
Sparerib expres? Ik heb het 1x bestelt en zat toen een hele rare zoete saus overquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb voor het eerst ooit slechte spare-ribs op. Hoe kun je dat als restaurant in godsnaam fout doen. Jammer dit.
Nee, Betty Beerquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sparerib expres? Ik heb het 1x bestelt en zat toen een hele rare zoete saus over. Wel een aantal keer zelf gemarineerd.
Ja, dat laatste zag ik. Prachtig.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Duitsland wint van Nederland.
En PSV heeft verloren van RKC
Wat een kut spel man.quote:1 AFCNiels Niels United 21 ¤ 0,–
2 Adames Beestenboel 17 ¤ 50.000,–
3 Dj_Day-V FC Strootbaas 15 ¤ 0,–
4 Ajacied422 ALFA-Football 14 ¤ 0,–
5 GGMM GGMM 14 ¤ 0,–
6 Smoofie AFC Ajax 8 ¤ 0,–
7 Cara Cara 7 ¤ 0,–
8 Drizzt_DoUrden FC Drizzt 7 ¤ 0,–
9 Littlerabbit Dissection 6 ¤ 0,–
10 TwenteFC FC Twente 6 ¤ 0,–
11 napoleonfour Keizerlijke Equipe 6 ¤ 0,–
12 mrstylo Stylo Football Club 5 ¤ 250.000,–
13 Doublepain Doublepain FC 4 life 5 ¤ 0,–
14 Jojoortje FCJojoortje 5 ¤ 0,–
15 j0rdiiii KZ Danaïden 4 ¤ 50.000,–
16 DonRaja FC Arizona 4 ¤ 0,–
17 The_Groove Rood en Wit 3 ¤ 0,–
18 Lange_Lans FC Kunta Kinte 1 ¤ 0,–
19 RensAjacied SuperJoden 0 ¤ 50.000,–
En ik las in het PSV topic dat mensen wilde dat Brands de Vrij ging kopenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja, dat laatste zag ik. Prachtig.
Dat eerste boeit niet.
Dat gaat ze veel geld kosten.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En ik las in het PSV topic dat mensen wilde dat Brands de Vrij ging kopen
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En ik las in het PSV topic dat mensen wilde dat Brands de Vrij ging kopen
Ik sta vooralsnog 5e. Gaat aardig.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb punten?. Werkt je wisselspeler tactiek trouwens GGMM?
Bedoel je tactiek dat hij ons spelers liet wisselen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb punten?. Werkt je wisselspeler tactiek trouwens GGMM?
Die zou ik ook doen maar toch voor KZ Danaïden gekozen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
AFC Ajax, wat een originele naam van een topuser.
Ik was pas origineel, bij mij is het de band welke ik op dat moment afspeelde.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die zou ik ook doen maar toch voor KZ Danaïden gekozen.
heeft Psv nog gewonnen? (Je vraagt erom)quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:49 schreef mrstylo het volgende:
Oké frustratie is weg. Ben weer normale.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:49 schreef mrstylo het volgende:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:49 schreef mrstylo het volgende:
1 voordeel voor hem. Hij is geen wissel achter Toivonen meer, hij is nu gewoon geblesseerd.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:50 schreef Typisch het volgende:
Morgen 3 punten uitlopen op PSV.
Wijnaldum kan alweer omhoog kijken.
[ afbeelding ]
Ajax is wisselvallig. Als ze zo spelen zoals tegen Celtic...winnen ze wel van AZ.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je wist het vantevoren.
Je hebt wat dat betreft geluk dat Twente, Ajax en Feyenoord ook geen fantastisch team hebben (imo), dus het wordt alsnog spannend
Feijenoord wordt kampioen, waar heb je het over?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je wist het vantevoren.
Je hebt wat dat betreft geluk dat Twente, Ajax en Feyenoord ook geen fantastisch team hebben (imo), dus het wordt alsnog spannend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |