Jij ook, iedereen kan dat zijnquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij kan soms ook echt een irritant mannetje zijn.
Ik snap heus wel dat iedereen mag praten hier op Fok!. Maar ga niet lopen klagen over wat bij GTST forum gebeurt, als je zelf ook mee doet.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor dat soort dingen krijgen mensen nooit een ban, echt niet.
Na een onverwachte nederlaag heb je wel eens mensen die dat leuk vinden, kweek een iets dikkere huid; je zit nou eenmaal op een algemeen forum.
Voegt niets toe naar mijn idee.quote:
Ja, maar ik laat het minder zien.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij ook, iedereen kan dat zijn
Dit. Een beetje jammer om direct op de man te spelen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij ook, iedereen kan dat zijn
Laat me ff.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:15 schreef Littlerabbit het volgende:
MrStylo doe eens rustig man, vorig jaar had Psv 24 verliespunten meer. Het gaat best goed.
Mensen die hun emotie tonen voegt niks meer toe tegenwoordig? Fijn om te weten.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik snap heus wel dat iedereen mag praten hier op Fok!. Maar ga niet lopen klagen over wat bij GTST forum gebeurt, als je zelf ook mee doet.
[..]
Voegt niets toe naar mijn idee.
Sorryquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit. Een beetje jammer om direct op de man te spelen.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:17 schreef Doublepain het volgende:
Aangezien iedereen down is, hier iets leuks:
PSG staat 1-0 achter
Hoe kom je daarbij?quote:
PSG wint de CL, de franse beker en de league.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:17 schreef Doublepain het volgende:
PSG staat 1-0 achter
Gelukkig stond de verdediging bij Brazilie zeer sterk vandaag, dus dat komt wel goed met Silvaquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:17 schreef Doublepain het volgende:
PSG staat 1-0 achter
Ik wil Mierquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:18 schreef j0rdiiii het volgende:
AFC AJAX #1830 Overgangsjaar
Overmars heeft weer een geschikte verdediger bij FC Barcelona gevonden.
Daar is het live forum voor. Specifieke topics als Ajax, PSV, Feyenoord en etc, zijn meer voor andere zaken lijkt me. Anders is het daar ook soort sc.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen die hun emotie tonen voegt niks meer toe tegenwoordig? Fijn om te weten.
Verder had static niks met dat gtst-gebeuren te maken, heb ik al 100 keer gezegd ook.
Ken hem niet, maar jij zal het vast weten; is dat wat ja?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:18 schreef j0rdiiii het volgende:
Dat is het daar al jaren, wake up.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Daar is het live forum voor. Specifieke topics als Ajax, PSV, Feyenoord en etc, zijn meer voor andere zaken lijkt me. Anders is het daar ook soort sc.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:17 schreef Doublepain het volgende:
PSG staat 1-0 achter
Ik denk dat hij goed is.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ken hem niet, maar jij zal het vast weten; is dat wat ja?
Ja, jij.quote:
Blessureleed . Meer hoef ik er niet over te zeggenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:18 schreef j0rdiiii het volgende:
Zijn ze nog met die Tello bezig eigenlijk (naam op de gok gespeld).quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:18 schreef j0rdiiii het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |