Ja, niet zo frustie doen joh.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee ging die GTST mod uitschelden.
Die mongool ging hier trollen. Als wij daar niet mogen trollen dan moet hij zijn bek hier ook houden.quote:
Hij wil wel weg en nu vangen ze nog wat, de kans is best groot dat hij weggaat denk ik en dat Maher dan wordt gehaald.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toivonen gaat nu echt niet verkocht worden.
Nogal zwerver.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van Jan Joost zijn geile baardje?![]()
Dan zullen het wel positieve notes zijnquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee ging die GTST mod uitschelden.
Nee dat is bs. 3 mensen krijgen hier ban voor beetje troll en dan komt hij hier dat ook doen. Selectieve verontwaardiging hier.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach joh laat gaan, zelfs ik heb 11 notes. Volgens mij zijn er zeker 7 van overdreven.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Die mongool ging hier trollen. Als wij daar niet mogen trollen dan moet hij zijn bek hier ook houden.
Nee natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan zullen het wel positieve notes zijn![]()
En kijk jij echt GTST
3quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach joh laat gaan, zelfs ik heb 11 notes. Volgens mij zijn er zeker 7 van overdreven.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van Jan Joost zijn geile baardje?![]()
Voor dat soort dingen krijgen mensen nooit een ban, echt niet.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee dat is bs. 3 mensen krijgen hier ban voor beetje troll en dan komt hij hier dat ook doen. Selectieve verontwaardiging hier.
Pfew, ik schrok al.quote:
Ik ben nu uitgerust van het feest in de achtertuin hier. Wat een heerlijk begin van de avondquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:12 schreef Smoofie het volgende:
PSVHAHHAHAHAHAHHA GVD . Het dringt nu pas door.
Maar 127 notes hebbenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb 127 notes. Niet klagen jullie.
caren om notesquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb 127 notes. Niet klagen jullie.
Al dronken?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben nu uitgerust van het feest in de achtertuin hier. Wat een heerlijk begin van de avond
Jij kan soms ook echt een irritant mannetje zijn.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:15 schreef Littlerabbit het volgende:
MrStylo doe eens rustig man, vorig jaar had Psv 24 verliespunten meer. Het gaat best goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |