FilmpjescollectieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We hebben geen één officiële wedstrijd in onze sterkste opstelling gespeeld en je weet al zeker dat we gaan falen?quote:
PSV tikte ons helemaal scheel in eigen huis vorig weekend. En ik kreeg het gevoel dat PSV niet eens op 100% speelde. Window is nog open voor 3 weken, en met die take it or leave it mentaliteit duurt het 3 seizoenen voordat wij een vervanger halen voor Jantje. Waarschijnlijk gaan Anita en Janssen ook nog eens weg en voorlopig speelt Aissaidi gewoon nog voor Heerenveen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:48 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
We hebben geen één officiële wedstrijd in onze sterkste opstelling gespeeld en je weet al zeker dat we gaan falen?
WEG:quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:54 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
1 speler vertrokken en meteen overgangsjaar?
quote:Sana staat voor Ajax-debuut in thuiswedstrijd tegen AZ
11/08/2012 14:13
Ajax-trainer Frank de Boer heeft Tobias Sana opgenomen in de wedstrijdselectie voor het uitduel met AZ, dat zondag om 16.30 uur wordt gespeeld. Ook keert Gergory van der Wiel terug.
Sana werd deze zomer overgenomen van IFK Götenborg, maar ontbrak nog in de selectie voor de strijd om de Johan Cruijff Schaal afgelopen tegen PSV (4-2 nederlaag). Mogelijk maakt de buitenspeler tegen AZ ook meteen zijn debuut, aangezien Aras Özbiliz - die tegen de Eindhovenaren nog een basisplaats had - deze week werd verkocht aan het Russische Kuban Krasnodar.
OOk voor Van der Wiel had De Boer een plek in de wedstrijdselectie. De rechtsback sloot vanwege zijn deelname aan het EK later aan in de voorbereiding en was er tegen PSV nog niet bij. Derk Boerrigter, Christian Eriksen en Miralem Sulejmani zijn nog niet voldoende fit en zijn er daarom niet bij tegen AZ.
Scheel getikt? Vooral de 2e helft had Ajax het overwicht qua balbezit en dergelijke, alleen hadden wij geen aanval en gebrek aan creativiteit waardoor PSV efficienter was en wel kon aanvallen (via Blindquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:50 schreef J2T het volgende:
[..]
PSV tikte ons helemaal scheel in eigen huis vorig weekend. En ik kreeg het gevoel dat PSV niet eens op 100% speelde. Window is nog open voor 3 weken, en met die take it or leave it mentaliteit duurt het 3 seizoenen voordat wij een vervanger halen voor Jantje. Waarschijnlijk gaan Anita en Janssen ook nog eens weg en voorlopig speelt Aissaidi gewoon nog voor Heerenveen.
Ik zeg niet dat wij gaan falen, maar ik zie het niet gebeuren met deze selectie. Ik hoop echt dat ik er naast zit.
Wat denk jezelf?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 09:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar zou Vurnon weten dat zijn vertrek bij Ajax heel onprettig zou zijn op dit moment? De competitie begint morgen voor Ajax, en we hebben nog 19 dagen om iets te doen op de transfermarkt
Geweldig nieuws.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:09 schreef stoeltafel het volgende:
Volgens verslaggever Richard van der Made (Omroep Gelderland) komt #Janssen maandag of dinsdag naar #Vitesse. Morgen nog bij selectie #Ajax. -- Ajax Showtime (@Ajaxshowtimecom)
Reden voor de vertraging zou de afwezigheid van Eriksen komende zondag zijn. #Ajax wilde #Janssen zodoende dit weekend nog bij selectie. -- Ajax Showtime (@Ajaxshowtimecom)
Net zoals Boerrigter een breukje in zijn rug.quote:
Eens, Janssen pas totaal niet in het spel van Ajax.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar voetballend is hij gewoon niet goed gemaakt voor het spel van Ajax.
Zeker wel, een vertrek van Janssen zou alleen maar goed zijn voor Ajax. Schøne en Serero zijn betere opties en Janssen heeft al aangegeven dat hij vervelend wordt als hij niet speelt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:04 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Janssens vertrek is wel te overzien. Anita zou wel klote zijn voor Ajax. Maar met (een deel van) die miljoenen die je krijgt moet je gewoon een vervanger aantrekken als je die nog niet klaar hebt staan. Geldt ook gewoon voor de miljoenen van Vertonghen
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:57 schreef J2T het volgende:
Derk is ook zo goed als weg met zijn rugblessure.
Voorstander van krappe selecties hequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:50 schreef Stiggie het volgende:
Als ik J0rdiiiii zn posts lees denk ik telkens oh we worden weer lachend kampioen
Zonder Anita gaat dat heel lastig worden, er is geen vervanger in de selectie.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:50 schreef Stiggie het volgende:
Als ik J0rdiiiii zn posts lees denk ik telkens oh we worden weer lachend kampioen
dan stellen we daar toch van Rhijntje op? en dan raakt vd Wiel geblesseerd en dan komt er een prutser op zijn plaatsquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:05 schreef Stiggie het volgende:
In de breedte vind ik het een matige selectie. Je mag hopen dat iedereen fit is. Stel je voor dat Alderweireld nu geblesseerd raakt, dan is je verdediging helemaal dramatisch
Waar zijn de tijden gebleven dat we daar geweldenaar Ooijer konden opstellen, die goeie oude tijd he.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:10 schreef vincerusso het volgende:
[..]
dan stellen we daar toch van Rhijntje op? en dan raakt vd Wiel geblesseerd en dan komt er een prutser op zijn plaats
het is maar een klein voorbeeld hoor. je hebt nu nog een leuk basiselftal maar als er blessures zijn ga je het moeilijk krijgenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Waar zijn de tijden gebleven dat we daar geweldenaar Ooijer konden opstellen, die goeie oude tijd he.
Wat was Ooijer toch goed, wat een speler.![]()
Dat was vorig jaar niet anders hoor.
Vorig jaar kregen we het ook moeilijk met blessures. Je hebt soms wel gelijk met je gezeik maar nu draaf je een beetje door, de enige echte aderlating was Vertonghen en Janssen missen we ook een beetje als back up als ie weg gaat, de rest had er van mij ook als back up liever niet in gemogen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:14 schreef vincerusso het volgende:
[..]
het is maar een klein voorbeeld hoor. je hebt nu nog een leuk basiselftal maar als er blessures zijn ga je het moeilijk krijgen
Veltman is niet slechter dan Ooijer nee. Of Denswil.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:14 schreef vincerusso het volgende:
[..]
het is maar een klein voorbeeld hoor. je hebt nu nog een leuk basiselftal maar als er blessures zijn ga je het moeilijk krijgen
Veltman heeft ook veel ervaring jaquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:29 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Veltman is niet slechter dan Ooijer nee. Of Denswil.
Ja dat is echt nodig voor een backup. Pff, zeiken om het zeiken weer.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:30 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Veltman heeft ook veel ervaring ja
Ooijer heeft veel ervaring maar voegde 0 toe als hij erin stond en kreeg alleen rood. Liever een talent dan Ooijer als backup. In de kleedkamer wordt hij misschien gemist maar niet in het veld.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:30 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Veltman heeft ook veel ervaring ja
Nee vincerusso heeft het vast moeilijk omdat er geen GTST meer op TV is.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Is er een moment dat er nooit geklaagd wordt hier?
Zeg dat nooit meer.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee vincerusso heeft het vast moeilijk omdat er geen GTST meer op TV is.
Als Ooijer nou vorig jaar was ingevallen was het weer belachelijk dat deze oude opa nog bij Ajax speelde.
Maar je hebt wel gelijk hoor. Allemaal zeiken om het zeiken. Straks gaan we nog huilen als Ebecilio weggaatquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee vincerusso heeft het vast moeilijk omdat er geen GTST meer op TV is.
Als Ooijer nou vorig jaar was ingevallen was het weer belachelijk dat deze oude opa nog bij Ajax speelde.
Mag niemand een afwijkende mening hebben dan? Zonder Ooijer kunnen we ook nog verder hoor. Ooijer is geen Maldini die nog tot zijn 41e doorgaatquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:36 schreef Stiggie het volgende:
Als heel de Ajax staf inclusief spelers vooraf en achteraf zeggen dat Ooijer belangrijk was, wie zijn wij dan om het tegen te spreken?
Als verlengstuk naar de selectie toe ja, niet in het veld.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:36 schreef Stiggie het volgende:
Als heel de Ajax staf inclusief spelers vooraf en achteraf zeggen dat Ooijer belangrijk was, wie zijn wij dan om het tegen te spreken?
als je mening niet in hun straatje past gaan ze huilie huilie doenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:36 schreef Stiggie het volgende:
Vond die wedstrijd om JC Schaal geen ramp. We zijn op effectiviteit verslagen en voor een groot deel door gestuntel van één speler, maar qua veldspel was Ajax de bovenliggende partij, en dat terwijl we niet eens op volle oorlogssterkte waren. We misten toch wel beoogde basisspelers Eriksen, Boerrigter (cq toekomstige aankoop Assaidi) en Sulejmani (of misschien die Sana). Met die mensen erbij en de zwakke schakel achterin vervangen zijn we op z'n minst even sterk als PSV.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:56 schreef Pedroso het volgende:
We moeten overigens niet in paniek raken over een wedstrijdje om de JC schaal. Dat is al 10 jaar geen goede graadmeter voor de rest van de competitie. Het was na de vroege 2-0 al een gelopen wedstrijd, verdiende overwinning uiteraard maar zegt verder nog niet zoveel.
Blind kun je prima gebruiken in de wat mindere wedstrijden, als ie tenminste durft door te schuiven.
In de topwedstrijden komt ie tekort. Prima back-up dus.
Desalniettemin denk ik wel dat PSV kampioen gaat worden dit jaar, hebben een betere bank dan wie dan ook in Nederland. Maar Ajax gaat wel gewoon top 3 eindigen met een mooi toekomstperspectief, zowel financieel als sportief.
Ebequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar je hebt wel gelijk hoor. Allemaal zeiken om het zeiken. Straks gaan we nog huilen als Ebecilio weggaat
quote:
Dat doe ik al. Ik bloed van binnen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar je hebt wel gelijk hoor. Allemaal zeiken om het zeiken. Straks gaan we nog huilen als Ebecilio weggaat
Zat ook maar te lullen joh. Die Mexicanen verdienen waarschijnlijk meer in de Mexicaanse competitie met al die investeerders en rare contracten.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:34 schreef Pedroso het volgende:
Kijk het met een half ook dus kan er geen oordeel over vellen maar denk niet dat Ajax in die categorie scout. Gaan meer voor Scandinaviers en Belgen als het om de buitenlandse scouting gaat.
Betreft de Mexicaanse speler in de Olympische finale dus.
KIJK! Mier kan dus zelfs met omhalen uitverdedigen Salcido stijl!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Nee hij stelt teleur, tot nu toe nog geen enkele keer uitverdedigd met een omhaal. Mijn oog is gevallen op Mier.
[..]
Dat doe ik al. Ik bloed van binnen.
Was vorig jaar al een gerucht over hem dat hij naar Ajax zou komen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
KIJK! Mier kan dus zelfs met omhalen uitverdedigen Salcido stijl!
Ja hoor, doe maar alsof dit mijn ontdekking niet isquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Was vorig jaar al een gerucht over hem dat hij naar Ajax zou komen.
Je spelt 3 van de 3 namen verkeerd, doe je goedquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:55 schreef Shreyas het volgende:
Het seizoen is nog niet eens begonnen en drie spelers als geblesseerd: Suljemani, Erikssen en Boerrighter. Het zou mooi zijn als de basiself van Ajax eindelijik een keer volledig fit is. PSV speelt in 30 van de 34 wedstrijden met een topfitte selectie. Ajax misschien 4 wedstrijden
Aangepastquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:00 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Je spelt 3 van de 3 namen verkeerd, doe je goed
Ah Waterreus de tweede gaat zijn opwachting makenquote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja hoor, doe maar alsof dit mijn ontdekking niet is
http://www.ajaxshowtime.c(...)aan-hiram-mier-.html
Geen van de 3 zijn geblesseerd hoor?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:55 schreef Shreyas het volgende:
Het seizoen is nog niet eens begonnen en drie spelers als geblesseerd: Sulejmani, Eriksen en Boerrigter. Het zou mooi zijn als de basiself van Ajax eindelijik een keer volledig fit is. PSV speelt in 30 van de 34 wedstrijden met een topfitte selectie. Ajax misschien 4 wedstrijden
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gefeliciteerd met het kampioenschap.
quote:Ajax denkt aan Fontas Prat
Ajax onderzoekt of het zich snel kan versterken met Andreu Fontas Prat van FC Barcelona. Dat meldt de Spaanse krant Sport, die Marc Overmars zaterdag in Boekarest tegen kwam.
De directeur voetbalzaken van Ajax werd gespot in een hotel waar FC Barcelona zich voorbereidde op de oefenwedstrijd tegen Dinamo Boekarest.De 22-jarige Fontas Prat debuteerde al in 2009 in de hoofdmacht van FC Barcelona. Hij werd de afgelopen jaren echter achtervolgd door blessureleed.
Ajax zocht afgelopen zomer al eerder de opvolger voor de vertrokken Jan Vertonghen bij FC Barcelona. De overgang van Marc Muniesa mislukte omdat de verdediger een zware knieblessure opliep.
Verdediger die sinds de zomer van 2011 vast bij de A selectie zit van Barcelona, heeft vorig seizoen alleen nauwelijks wedstrijden gespeeld omdat hij zijn kruisband scheurde begin januari.quote:
Kopen!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Verdediger die sinds de zomer van 2011 vast bij de A selectie zit van Barcelona, heeft vorig seizoen alleen nauwelijks wedstrijden gespeeld omdat hij zijn kruisband scheurde begin januari.
Dus dan gaat hij nu misschien een jaar lang wedstrijdritme opdoen bij Ajax.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Verdediger die sinds de zomer van 2011 vast bij de A selectie zit van Barcelona, heeft vorig seizoen alleen nauwelijks wedstrijden gespeeld omdat hij zijn kruisband scheurde begin januari.
En 3 punten op AZquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hopelijk wint Ajax morgen trouwens kunnen we de rest van de week door fappen op RKC - PSV
Ik heb totaal geen idee wat ik van AZ moet verwachten. Misschien kan de Boer ff slim wat transfergeruchten op Twitter doenquote:
Ja je kan er wel zo over praten maar als je het nieuws een beetje hebt gevolgd weet je dat iedereen bij Ajax het vertrouwen heeft dat Denswil binnen een jaar klaar gestoomd kan worden voor het echte werk.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:29 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Dus dan gaat hij nu misschien een jaar lang wedstrijdritme opdoen bij Ajax.
"Ajax interesse in Maher, viergever en Moisander, 3 voor 15 mil"quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen idee wat ik van AZ moet verwachten. Misschien kan de Boer ff slim wat transfergeruchten op Twitter doen
Ja dat weet ik, maar je hebt ook geen zekerheid voor een goede verdediging voor dit seizoen door een Fontas op te halen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja je kan er wel zo over praten maar als je het nieuws een beetje hebt gevolgd weet je dat iedereen bij Ajax het vertrouwen heeft dat Denswil binnen een jaar klaar gestoomd kan worden voor het echte werk.
Dan kom je bij zulke spelers uit.
Dan wil ik de kop van Verbeek zien zo in de vroege ochtend als hij een krantje openslaatquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
"Ajax interesse in Maher, viergever en Moisander, 3 voor 15 mil"
zoiets
Ja bij wie heb je dat wel? Ajax polst niet zo maar wat namen dus ik neem aan dat ook deze speler zeer uitgebreid is bekeken, al dan niet met oudere beelden.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:33 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar je hebt ook geen zekerheid voor een goede verdediging voor dit seizoen door een Fontas op te halen.
Ragequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dan wil ik de kop van Verbeek zien zo in de vroege ochtend als hij een krantje openslaat![]()
Gewoon nu direct Heitinga halen zo een aankoop moet kunnen. We willen toch weer kampioen worden en wat laten zien in de CL toch?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja bij wie heb je dat wel? Ajax polst niet zo maar wat namen dus ik neem aan dat ook deze speler zeer uitgebreid is bekeken, al dan niet met oudere beelden.
Dit.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:36 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Gewoon nu direct Heitinga halen zo een aankoop moet kunnen. We willen toch weer kampioen worden en wat laten zien in de CL toch?
Qua salaris onhaalbaar.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:36 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Gewoon nu direct Heitinga halen zo een aankoop moet kunnen. We willen toch weer kampioen worden en wat laten zien in de CL toch?
Maar wil Everton Heitinga dan echt kwijt? Dat Derksen verhaal was er naar mijn weten 1 uit zijn duim.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:36 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Hij is wel haalbaar, maar ze willen niet te veel uitgeven.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:45 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Bron?
Dit is de mijne: http://www.elfvoetbal.nl/(...)geen-optie-voor-ajax
hij is niet haalbaar. Ajax kan geen miljoenensalarissen meer uitreiken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij is wel haalbaar, maar ze willen niet te veel uitgeven.
Ajax moet hem gewoon verleiden met een leidersrol en een leuk salaris dan komt het wel goedquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar wil Everton Heitinga dan echt kwijt? Dat Derksen verhaal was er naar mijn weten 1 uit zijn duim.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:46 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
hij is niet haalbaar. Ajax kan geen miljoenensalarissen meer uitreiken.
Goede bron heb je trouwens.
Ik heb geen bron nodig, als je bedenkt wel goedbetaalde mensen allemaal zijn vertrokken dit seizoen + de CL + extra tv-inkomsten, dan is het echt wel haalbaar.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:46 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
hij is niet haalbaar. Ajax kan geen miljoenensalarissen meer uitreiken.
Goede bron heb je trouwens.
Nee, Ajax staat er namelijk financieel nog steeds niet 100% gezond voor. Dan moet je dus niet gigantische salarissen aan individuen geven, zo game namelijk weer snel naar de tering. Het meeste geld wordt gewoon gestopt om een sluitende begroting te krijgen en het EV op te krikken lijkt mij. Als men tenminste geen wanbeleid wil gaan voeren.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb geen bron nodig, als je bedenkt wel goedbetaalde mensen allemaal zijn vertrokken dit seizoen + de CL + extra tv-inkomsten, dan is het echt wel haalbaar.
Dan blijf je afhankelijk van CL inkomsten en/of transferinkomsten. Alleen die hele groep spelers laten vertrekken betekent niet dat Ajax weer kerngezond is en ook zonder CL prima rond komt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb geen bron nodig, als je bedenkt wel goedbetaalde mensen allemaal zijn vertrokken dit seizoen + de CL + extra tv-inkomsten, dan is het echt wel haalbaar.
We hadden nog wat? 40 mil + EV. Ajax had ook alleen maar verlies gemaakt, nooit in het rood gestaan.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:50 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nee, Ajax staat er namelijk financieel nog steeds niet 100% gezond voor. Dan moet je dus niet gigantische salarissen aan individuen geven, zo game namelijk weer snel naar de tering. Het meeste geld wordt gewoon gestopt om een sluitende begroting te krijgen en het EV op te krikken lijkt mij. Als men tenminste geen wanbeleid wil gaan voeren.
We zien het wel aan de jaarcijfers straks.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dan blijf je afhankelijk van CL inkomsten en/of transferinkomsten. Alleen die hele groep spelers laten vertrekken betekent niet dat Ajax weer kerngezond is en ook zonder CL prima rond komt.
Dat klopt wel. Maar je moet er gewoon naar toe dat je straks geen verlies draait zonder transferklappers en CL.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
We hadden nog wat? 40 mil + EV. Ajax had ook alleen maar verlies gemaakt, nooit in het rood gestaan.
Met plan wat ze nu aanhouden dan kan je gewoon leuk meedoen in ED/EL maar als je hoge ogen wilt gaan gooien in CL dan moet je zulke jongens in je team hebben. Anders ga je alleen maar spelers opleiden voor grote buitenlandse clubs en dat wil je toch niet altijd blijven doen lijkt mij. Zie maar geruchten over Anita nu.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Het zou wel kunnen maar dan help je je ingezette plan gelijk weer om zeep.
Je moet als ploeg niet boven je financiële stand leven, en dat hebben de NL clubs wel gedaan en dat bracht ze ook geen succes.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:05 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Met plan wat ze nu aanhouden dan kan je gewoon leuk meedoen in ED/EL maar als je hoge ogen wilt gaan gooien in CL dan moet je zulke jongens in je team hebben. Anders ga je alleen maar spelers opleiden voor grote buitenlandse clubs en dat wil je toch niet altijd blijven doen lijkt mij. Zie maar geruchten over Anita nu.
Klopt heb je gelijk in, maar dit is gewoon een belangrijke aankoop om toch iets te laten zien dit seizoen. Want met de jongens die er nu staan weet je het gewoon niet zeker.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:09 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Je moet als ploeg niet boven je financiële stand leven, en dat hebben de NL clubs wel gedaan en dat bracht ze ook geen succes.
Lul niet zo dom. Hij heeft zich altijd keurig gefragen en als er iemand een transfer verdient is hij het wel. Als hij echt wilt gaan, laat hem dan. Hij heeft Ajax twee keer aan een kampioenschap geholpen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:47 schreef Smoofie het volgende:
Anita is trouwens wel aids als hij een transfer wilt forceren.
hij wiltquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:21 schreef roepdeman het volgende:
[..]
Lul niet zo dom. Hij heeft zich altijd keurig gefragen en als er iemand een transfer verdient is hij het wel. Als hij echt wilt gaan, laat hem dan. Hij heeft Ajax twee keer aan een kampioenschap geholpen.
Hij is in dienst van Ajax, en hij heeft Ajax 1 keer aan een kampioenschap geholpen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:21 schreef roepdeman het volgende:
[..]
Lul niet zo dom. Hij heeft zich altijd keurig gefragen en als er iemand een transfer verdient is hij het wel. Als hij echt wilt gaan, laat hem dan. Hij heeft Ajax twee keer aan een kampioenschap geholpen.
Bij de 30ste was het Anita aan het eind van het seizoen als CVM die een soort openbaring was....Dat was alleen iedereen vorig seizoen ineens weer vergeten ofzoquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij is in dienst van Ajax, en hij heeft Ajax 1 keer aan een kampioenschap geholpen.
Speelt al 3 seizoenen bijna onafgebroken en gedraagt zich uitstekend. Net alsof hij in dienst is van Ajax.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij is in dienst van Ajax, en hij heeft Ajax 1 keer aan een kampioenschap geholpen.
Dit. Ik kan me voorstellen dat Anita het gebrek aan waardering zat is en nu gewoon weg wil. Zoiets zou ik tenminste hebbenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:21 schreef roepdeman het volgende:
[..]
Dat kan je Frank dan aanrekenen, Anita was vorig seizoen constant een van de beste spelers zolang hij maar verdedigende middenvelder was. Dat kan iedereen die voetbal snapt zien, daar hoort gewoon meer waardering voor te zijn. Puur omdat hij geen aanvaller is zien mensen zijn klasse niet omdat het werk wat hij opbouwend en verdedigend doet vorig seizoen eigenlijk nog belangerijker dan de bijdrage van Vertonghen. Vertonghen zijn seizoen was natuurlijk zo bijzonder door de vele aanvallende trucjes van Jan maar het was Anita die vervolgens zijn gaten moest opvullen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:02 schreef S0nic het volgende:
[..]
Dit. Ik kan me voorstellen dat Anita het gebrek aan waardering zat is en nu gewoon weg wil. Zoiets zou ik tenminste hebben
Marc Nettoquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.mundodeportivo(...)rto_54336261741.html
Overmars zou er ook zijn om te praten over Tello en Sergi Roberto.
Totale onzin natuurlijk, het is niet te hopen dat hij vertrekt zeg. Zal wat zijn.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:19 schreef 16meter het volgende:
Onvoldoende waardering, waardoor Anita nu weg wil?Wat is dit nou weer voor geouwehoer.
Heeft daarvoor te veel als linksback gespeeld en daar was Anita gewoon 9 van de 10 wedstrijden heel erg matig.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:01 schreef roepdeman het volgende:
[..]
Speelt al 3 seizoenen bijna onafgebroken en gedraagt zich uitstekend. Net alsof hij in dienst is van Ajax.je mag dus wel wat respectvoller praten over hem.
Klopt, op de back-positie was hij gewoon erg matig. Als CVM meer dan behoorlijk voor dit Ajax. Ik denk eigenlijk wel een van de steunpilaren.quote:Op zondag 12 augustus 2012 01:54 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Heeft daarvoor te veel als linksback gespeeld en daar was Anita gewoon 9 van de 10 wedstrijden heel erg matig.
Gaat niet gebeuren waarschijnlijk. Als ie zelf weg wil en je kan 10 miljoen voor 'm vangen (ga er van uit dat het daarop zal uitkomen ongeveer) dan is ie niet te houden.quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:45 schreef Gramulanion het volgende:
Zou wel lekker zijn als we nu eindelijk een heel seizoen met Anita op CVM kunnen spelen.
Had je iets anders verwacht ?quote:Op zondag 12 augustus 2012 10:37 schreef Ajacied422 het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)er-dan-20-duels.html
Da's nie goe
Waarom?quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Theo staat waarschijnlijk niet in de basis
En toen werd hij door supporters belachelijk gemaakt terwijl iedereen met een beetje verstand van voetbal kon zien dat dat niet zijn positie was. Overigens rende hij als linksback ook zijn longen uit het lijf en verzaakte nooit. Vurnon heeft altijd alles gegeven voor onze club en verdient meer respect dan welke speler dan ook...quote:Op zondag 12 augustus 2012 01:54 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Heeft daarvoor te veel als linksback gespeeld en daar was Anita gewoon 9 van de 10 wedstrijden heel erg matig.
Inderdaad, dit twitterde Eredivisie Live net. Ik had geen idee dat de transfer al zo ver gevorderd was.quote:Theo Janssen van #Ajax is persoonlijk rond met #Vitesse. De middenvelder start op de bank bij #AjaAZ
Dat valt ook wel weer mee, zelfs op CVM was hij niet altijd top, we moeten ook weer niet gaan overdrijven, het is een hele nuttige speler waar momenteel geen vervanger voor is maar niet meer dan datquote:Op zondag 12 augustus 2012 11:58 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
En toen werd hij door supporters belachelijk gemaakt terwijl iedereen met een beetje verstand van voetbal kon zien dat dat niet zijn positie was. Overigens rende hij als linksback ook zijn longen uit het lijf en verzaakte nooit. Vurnon heeft altijd alles gegeven voor onze club en verdient meer respect dan welke speler dan ook...
Ik heb er zin an! Eerst ff van het mooie weer genieten, dan Ajax-shirt uit de kast en richting ArenA, biertje doen en dan hopelijk 90 minuten later blij zijn van Ajax eerste driepunter en een voorsprong op psv.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:10 schreef Paardindewei het volgende:
Wessiej, zit jij toevallig op Gaf?
OT: Hopelijk kan Ajax vandaag meteen profiteren van het punten verlies van PSV. Dat zou toch wel een lekkere start zijn. Verder hebben alle tot nu toe gespeelde wedstrijden mijn toto volledig geruïneerd
quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:07 schreef Shreyas het volgende:
[..]
http://www.balanceforall.nl/wie_zijn_wij_anita.html
Ziet er niet vies uit nee.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:07 schreef Shreyas het volgende:
[..]
http://www.balanceforall.nl/wie_zijn_wij_anita.html
Ziet er niet vies uit nee.
Is nog een beter middenveld dan Janssen Anita De Jong, dus ik ben tevreden.quote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:12 schreef Taneli het volgende:
[..]
Ik heb er zin an! Eerst ff van het mooie weer genieten, dan Ajax-shirt uit de kast en richting ArenA, biertje doen en dan hopelijk 90 minuten later blij zijn van Ajax eerste driepunter en een voorsprong op psv en AZ.![]()
Dat weet ik niet, Janssen is zonder bal wat minder maar aan de bal wel goed, we zien wel of Schöne een aanwinst of breedte aankoop isquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:17 schreef Reemi het volgende:
[..]
Is nog een beter middenveld dan Janssen Anita De Jong, dus ik ben tevreden.
Siggy gaat knallenquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:30 schreef Komakie het volgende:
Ik ben bang dat het niet een winst potje wordt, maar hoop van wel natuurlijk
Omdat hij t spel alleen maar vertraagt.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
waarom is iedereen daar zo blij mee?
Dat is wel zo maar zonder hem en Eriksen is er wel weinig creativiteitquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:54 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Omdat hij t spel alleen maar vertraagt.
Janssen is ook totaal niet creatief. Zelden een steekbal, zelden een snelle combinatie, teert alleen op zijn lange bal die bij Ajax niet nodig is.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is wel zo maar zonder hem en Eriksen is er wel weinig creativiteit
quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
waarom is iedereen daar zo blij mee?
quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:57 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Janssen is ook totaal niet creatief. Zelden een steekbal, zelden een snelle combinatie, teert alleen op zijn lange bal die bij Ajax niet nodig is.
Dat vind ik wel meevallen, maar goed hij gaat weg dus laat maar gaanquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:57 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Janssen is ook totaal niet creatief. Zelden een steekbal, zelden een snelle combinatie, teert alleen op zijn lange bal die bij Ajax niet nodig is.
Als jij 5 steekballen en 5 goede combinaties van Janssen in Ajax tenue aan mij kan overleggen dan ben je een goede.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat vind ik wel meevallen, maar goed hij gaat weg dus laat maar gaan
Tegen de Graafschap in de eerste wedstrijd afgelopen seizoen. Die ging dan wel via de muur, dat dan weer welquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:00 schreef Wessiej het volgende:
Zijn vrije trappen waren wel mooi, 0 er direct in
Eentje, tegen De Graafschap. Wat ook een lucky was.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:00 schreef Wessiej het volgende:
Ik heb nooit zo'n goed geheugen wat dat betreft maar ik weet niet of Schöne beter is, gaan we zienquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:59 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Als jij 5 steekballen en 5 goede combinaties van Janssen in Ajax tenue aan mij kan overleggen dan ben je een goede.
En toen Lodeiro er 1 mocht nemen vloog die er gelijk inquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:00 schreef Wessiej het volgende:
Daarom, die ging via een hoofdquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:01 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Eentje, tegen De Graafschap. Wat ook een lucky was.
Aan de andere kant, die werd van richting veranderd, dus zo direct was hij niet.
Chris wil ook altijdquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:41 schreef Adames het volgende:
Mooi Alderweireld de vrije trappen laten nemen dan
quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:45 schreef Monolith het volgende:
Ajax laat met Rodney Sneijder maar weer zien dat ze een verstandig transferbeleid voeren.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:45 schreef Monolith het volgende:
Ajax laat met Rodney Sneijder maar weer zien dat ze een verstandig transferbeleid voeren.
Ajax heeft het goed gezien ja.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:45 schreef Monolith het volgende:
Beste Ajax-transfer van de zomer tot op hedenquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:45 schreef Monolith het volgende:
Die heb ik volgens mij nog nooit een goede vrije trap of corner zien trappen.quote:
Klopt, maar beter dan dan theoquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:15 schreef Reemi het volgende:
[..]
Die heb ik volgens mij nog nooit een goede vrije trap of corner zien trappen.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Theo staat waarschijnlijk niet in de basis
3 miljoen, zat een clausule in zijn contract. Iets meer dan een miljoen gaat hij weg + 1 miljoen salaris minder.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:03 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Voor hoeveel is theo eigenlijk gekocht?
Zie nu pas het centrum van de verdediging, nice, Frank ziet in dat Blind op LCV tóch niet kan? Met deze opstelling nog wel vertrouwen in een goed resultaat.twitter:ajaxnetwerk twitterde op zondag 12-08-2012 om 15:27:16Ajax: Vermeer, Van der Wiel, Alderweireld, Van Rhijn, Blind, De Jong, Anita, Serero, Lukoki, Sigthorsson, Schone #ajaaz reageer retweet
twitter:Jan_Vertonghen twitterde op zondag 12-08-2012 om 15:25:01Onderweg naar de Arena... Go #Ajax !!!! #AJAaz reageer retweet
Komt er wel in in de tweede helft.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:29 schreef Gramulanion het volgende:
Liever Sana, voor de rest een goed opstelling.
We hebben Enoh nog en Frank vindt dat Daley ook prima op CVM kan.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:32 schreef Smoofie het volgende:
gvd dan hebben we niets meer man, wie moeten we halen ipv anita
Godverdomme zijn ze helemaal achterlijk geworden ofzo? Je belangrijkste speler zomaar laten gaanquote:
Vreemd idd. Nu zijn de 2 beste spelers van vorig jaar gewoon wegquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:34 schreef S0nic het volgende:
[..]
Godverdomme zijn ze helemaal achterlijk geworden ofzo? Je belangrijkste speler zomaar laten gaan
Als ze nou nog denken dat ze het intern kunne opvangen is mijn vertrouwen echt helemaal wegquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vreemd idd. Nu zijn de 2 beste spelers van vorig jaar gewoon weg
Echt kut.
Yep, ben bang dat dit gewoon een enorm lastig jaar gaat worden.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:37 schreef S0nic het volgende:
[..]
Als ze nou nog denken dat ze het intern kunne opvangen is mijn vertrouwen echt helemaal weg
Daar zullen ze bij Ajax wel wakker van liggen denk ikquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Overmars geen lijstje vervangers klaar heeft staan, word ik echt ziedend.
Die doet geen oog meer dicht.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:39 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Daar zullen ze bij Ajax wel wakker van liggen denk ik
20 miljoen. voor ajax 25 miljoenquote:
'zomaar'quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:34 schreef S0nic het volgende:
[..]
Godverdomme zijn ze helemaal achterlijk geworden ofzo? Je belangrijkste speler zomaar laten gaan
Daarom zeg ik zomaar.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
'zomaar'![]()
Ze hebben er al een maand voorgelegen man. Anita heeft aangegeven dat hij niet wil verlengen, is naar Raiola gegaan en heeft aangegeven bij de directie te willen vertrekken. Ze krijgen nu een bod die je nooit meer krijgt en dus moet je de keuze maken. Ik begrijp het wel.
In de huidige selectie kun je het gewoon echt niet met Enoh opvangen, die kan niet voetballen. Ik ben benieuwd hoe ze dit gaan oplossen.
Marc zal het wel intern willen opvangen. Of hij ronselt wel een of andere Zweed van een of andere middenmoter voor 2 ton.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vince, hoe groot schat jij de kans dat Marc een lijstje voor vervangers van Anita heeft?
Flikker toch op man, ze hebben A4tjes vol namen. Ze moeten alleen wel haalbaar zijn.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Overmars geen lijstje vervangers klaar heeft staan, word ik echt ziedend.
40 % ofzo . die uiteraard niet te betalen zijn voor Overmars zijn maatstavenquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vince, hoe groot schat jij de kans dat Marc een lijstje voor vervangers van Anita heeft?
Vertonghen is nu toch ook geen vervanger voor of wel dan? Zo werkt het nou eenmaal. Dit bod zit rond de 8-10 miljoen en krijg je gewoon nooit meer.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:48 schreef S0nic het volgende:
[..]
Daarom zeg ik zomaar.
Je gaat toch Anita laten gaan als je geen vervanger voor hem hebt?
Zo werkt het bij Go Ahead misschien, maar niet bij Ajax.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Vertonghen is nu toch ook geen vervanger voor of wel dan? Zo werkt het nou eenmaal. Dit bod zit rond de 8-10 miljoen en krijg je gewoon nooit meer.
Dit.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:52 schreef J2T het volgende:
[..]
Zo werkt het bij Go Ahead misschien, maar niet bij Ajax.
Jammer want ik zit in dezelfde nachtmerriequote:Op zondag 12 augustus 2012 15:54 schreef J2T het volgende:
Wat ik begin deze week dacht gaat dus toch uitkomen. Een jaar lang met Enoh en Blind in de basis. Iemand maak me wakker.
quote:De Boer: we hebben tijd nodig
'Ons nieuwe beleid is helder: we geven niet meer uit dan dat er binnenkomt', zegt De Boer in gesprek met Eredivisie Live. Doordat de transfer van Vertonghen in termijn is betaald, kan Ajax niet het volledige bedrag aanwenden voor een vervanger. 'In het verleden hadden we misschien gelijk vijf miljoen voor Niklas Moisander neergelegd en gaven we veel meer uit dan dat er binnenkwam. Dan móest je kampioen worden of Champions League halen om dat te compenseren. Dat willen we nu niet meer, we moeten eerst gezond worden', vervolgt De Boer.
'Of we dat ook naar de supporters moeten uiten? Zij weten ook wel dat we voor de jeugd hebben gekozen. De tijd van smijten met geld is voorbij. En dus hebben we tijd nodig', aldus De Boer, die denkt dat het nieuwe beleid op termijn tot successen gaat leiden. 'Daar zijn we - en ben ik - van overtuigd.'
Jij zit al je hele leven in een nachtmerrie, dat is niks nieuws.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:56 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Jammer want ik zit in dezelfde nachtmerrie
tuurlijk jochie . 91 tot 98 was anders een droomquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jij zit al je hele leven in een nachtmerrie, dat is niks nieuws.
Ja, is 19 jaar en zou eerst een half jaartje bij Ajax wennen en dan bij de A selectie aansluiten.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:57 schreef S0nic het volgende:
Die Boccara was toch de opvolger van Anita voor de toekomst?
De toekomst jaquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:57 schreef S0nic het volgende:
Die Boccara was toch de opvolger van Anita voor de toekomst?
Ik heb vannacht gedroomd van de opstelling:quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:56 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Jammer want ik zit in dezelfde nachtmerrie
Eredivisie Live zegt Adam Maher.quote:EL: 'Ajax akkoord over transfer Anita'
Eredivisie Live meldt zondag dat Ajax akkoord zou zijn gegaan met het verhoogde bod van de Engelse subtopper Newcastle United. De middenvelder zou nu dus zelf nog een akkoord moeten sluiten met de Engelsen maar dat lijkt geen probleem. Er zou acht miljoen euro gemoeid zijn met de transfer.
De club zat al geruime tijd achter Vurnon Anita aan en nu lijkt het dan toch echt tot een transfer te komen. Newcastle United wilde Anita blijkbaar zo graag hebben dat ze het bod verhoogd hebben, hetgeen uiteindelijk dus door Ajax werd geaccepteerd.
Frank de Boer gaf een korte reactie en is niet blij: 'Ik baal er stevig van', zegt de coach in een flits. Als de transfer echt doorgang vindt lijkt Ajax haar peilen te richten op Adam Maher, de spelmaker van AZ.
Anita had nog een contract tot medio 2014. Het transferbedrag zou op kunnen lopen tot zo'n tien miljoen euro. De 23-jarige middenvelder speelt vanaf het seizoen 2005/2006 in de hoofdmacht van de Amsterdammers. Hij speelde in zeven seizoenen 101 wedstrijden en wist hierin vijf keer te scoren. Ook heeft Anita drie interlands achter zijn naam staan.
vd Sarquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:59 schreef Wiwatron het volgende:
[..]
Ik heb vannacht gedroomd van de opstelling:
Tyton
van Rhijn-Alderweireld-Viergever-Boilesen
Maher-Anita-Eriksen
Narsingh-De Jong-Boerrigter
En toen werd ik dus wakker, ohwatishetsomszondezelfnikstezeggentehebbenoverhetaankoopbeleid
Narsingh is niks in de kleine ruimte, laat hij veelvoudig zien bij PSV en dus een goeie keuze geweest om niet de hoofdprijs voor hem te betalen. Zeker gezien het feit Assaidi nu naar Ajax komt.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:59 schreef Wiwatron het volgende:
[..]
Ik heb vannacht gedroomd van de opstelling:
Tyton
van Rhijn-Alderweireld-Viergever-Boilesen
Maher-Anita-Eriksen
Narsingh-De Jong-Boerrigter
En toen werd ik dus wakker, ohwatishetsomszondezelfnikstezeggentehebbenoverhetaankoopbeleid
Eens Assaidi past veel beter bij Ajax.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Narsingh is niks in de kleine ruimte, laat hij veelvoudig zien bij PSV en dus een goeie keuze geweest om niet de hoofdprijs voor hem te betalen. Zeker gezien het feit Assaidi nu naar Ajax komt.
Ja dat zeg ik.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:03 schreef J2T het volgende:
[..]
Jan Joost suggereerde of Maher geen goede vervanger zou zijn voor Anita. Thats all.
Dijks had hem wel goed te pakken. Wat een baas was dat zegquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Narsingh is niks in de kleine ruimte, laat hij veelvoudig zien bij PSV en dus een goeie keuze geweest om niet de hoofdprijs voor hem te betalen. Zeker gezien het feit Assaidi nu naar Ajax komt.
Ik snap de link niet tussen anita en maherquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:03 schreef J2T het volgende:
[..]
Jan Joost suggereerde of Maher geen goede vervanger zou zijn voor Anita. Thats all.
Bij PSV hebben ze voorin sowieso alleen maar blinde dravers. Zodra de tegenstander ook maar enigszins compact gaat staan, dan zijn ze nergens meer.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dijks had hem wel goed te pakken. Wat een baas was dat zeg
Dit. Totaal verschillende spelers met een verschillende positie binnen het veld, desondanks is Maher in mijn ogen wel een zeer gewenste (noodzakelijke?) aankoop, met het vertrek van Janssen aanstaande.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:08 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Ik snap de link niet tussen anita en maher
Ja maar hoe en wat dan rechtsbuiten?quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Sulejmani en Sana ja.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:11 schreef Wiwatron het volgende:
[..]
Ja maar hoe en wat dan rechtsbuiten?Mickey maar weeris als 'ie fit is? Of vertrouw jij op die Neymar-lookalike?
Dit lukt dus gewoon niet meer, de blikken talenten zijn al een tijdje redelijk leegquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:11 schreef 16meter het volgende:
Laat de paniekaankopen maar komen. Of alles gewoon intern oplossen.
Talenten genoeg, maar een team met alleen talenten word je geen kampioen mee.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:13 schreef Wiwatron het volgende:
[..]
Dit lukt dus gewoon niet meer, de blikken talenten zijn al een tijdje redelijk leeg
Jah in de punt naar voren. Daar was die een loper.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:19 schreef J2T het volgende:
Maher heeft bij AZ weleens als controleur gespeeld.
Maher gaat een grote worden, dus die moet je nu wegkapen voordat het kaas weer van het brood gegeten wordt.quote:
alsof dat met Anita niet zo wasquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:20 schreef J2T het volgende:
Wel een dwergenmiddenveld zo met Schone, Eriksen en Maher.
Ach ja dat is sowieso onzin, als ze allemaal goed kunnen voetballen maakt dat geen reet uit.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:20 schreef J2T het volgende:
Haha true. Geen verschil eigenlijk.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
alsof dat met Anita niet zo was
Idd. Zo denk ik er ook over.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ach ja dat is sowieso onzin, als ze allemaal goed kunnen voetballen maakt dat geen reet uit.
Ondanks alles, Enoh is een echte baasquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:18 schreef 16meter het volgende:
Enoh wel. Koning balletjes afpakken. En koning gele kaarten.
wie moet vervangen dan?quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:30 schreef stoeltafel het volgende:
Iedere aankoop is juist wel overwogen nu. Verder is Anita ook wel vervangbaar. Komt wel goed.
De Jong ipv Eriksenquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:20 schreef J2T het volgende:
Drank ziet het niet meer zittenquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:32 schreef Stiggie het volgende:
Wat een rare opstelling . Fucking lukoki? En Blind als linksback ipv Dijks why
Omdat Blind een geweldige voetballer is die thuishoort in Oranje...quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:32 schreef Stiggie het volgende:
Wat een rare opstelling . Fucking lukoki? En Blind als linksback ipv Dijks why
Pangeastreams 1 is goed. Weet alleen het nummer niet want geeft alleen de naam aan, dus moet je even opzoeken.quote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:50 schreef honkeytonk het volgende:
Weet iemand nog wat er vorige keer gebeurde toen Ajax - AZ gespeeld werd en vdWiel vrij vroeg in de weedstrijd scoorde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |