Ebequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar je hebt wel gelijk hoor. Allemaal zeiken om het zeiken. Straks gaan we nog huilen als Ebecilio weggaat
quote:
Dat doe ik al. Ik bloed van binnen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar je hebt wel gelijk hoor. Allemaal zeiken om het zeiken. Straks gaan we nog huilen als Ebecilio weggaat
Zat ook maar te lullen joh. Die Mexicanen verdienen waarschijnlijk meer in de Mexicaanse competitie met al die investeerders en rare contracten.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:34 schreef Pedroso het volgende:
Kijk het met een half ook dus kan er geen oordeel over vellen maar denk niet dat Ajax in die categorie scout. Gaan meer voor Scandinaviers en Belgen als het om de buitenlandse scouting gaat.
Betreft de Mexicaanse speler in de Olympische finale dus.
KIJK! Mier kan dus zelfs met omhalen uitverdedigen Salcido stijl!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Nee hij stelt teleur, tot nu toe nog geen enkele keer uitverdedigd met een omhaal. Mijn oog is gevallen op Mier.
[..]
Dat doe ik al. Ik bloed van binnen.
Was vorig jaar al een gerucht over hem dat hij naar Ajax zou komen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
KIJK! Mier kan dus zelfs met omhalen uitverdedigen Salcido stijl!
Ja hoor, doe maar alsof dit mijn ontdekking niet isquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Was vorig jaar al een gerucht over hem dat hij naar Ajax zou komen.
Je spelt 3 van de 3 namen verkeerd, doe je goedquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:55 schreef Shreyas het volgende:
Het seizoen is nog niet eens begonnen en drie spelers als geblesseerd: Suljemani, Erikssen en Boerrighter. Het zou mooi zijn als de basiself van Ajax eindelijik een keer volledig fit is. PSV speelt in 30 van de 34 wedstrijden met een topfitte selectie. Ajax misschien 4 wedstrijden
Aangepastquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:00 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Je spelt 3 van de 3 namen verkeerd, doe je goed
Ah Waterreus de tweede gaat zijn opwachting makenquote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja hoor, doe maar alsof dit mijn ontdekking niet is
http://www.ajaxshowtime.c(...)aan-hiram-mier-.html
Geen van de 3 zijn geblesseerd hoor?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:55 schreef Shreyas het volgende:
Het seizoen is nog niet eens begonnen en drie spelers als geblesseerd: Sulejmani, Eriksen en Boerrigter. Het zou mooi zijn als de basiself van Ajax eindelijik een keer volledig fit is. PSV speelt in 30 van de 34 wedstrijden met een topfitte selectie. Ajax misschien 4 wedstrijden
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gefeliciteerd met het kampioenschap.
quote:Ajax denkt aan Fontas Prat
Ajax onderzoekt of het zich snel kan versterken met Andreu Fontas Prat van FC Barcelona. Dat meldt de Spaanse krant Sport, die Marc Overmars zaterdag in Boekarest tegen kwam.
De directeur voetbalzaken van Ajax werd gespot in een hotel waar FC Barcelona zich voorbereidde op de oefenwedstrijd tegen Dinamo Boekarest.De 22-jarige Fontas Prat debuteerde al in 2009 in de hoofdmacht van FC Barcelona. Hij werd de afgelopen jaren echter achtervolgd door blessureleed.
Ajax zocht afgelopen zomer al eerder de opvolger voor de vertrokken Jan Vertonghen bij FC Barcelona. De overgang van Marc Muniesa mislukte omdat de verdediger een zware knieblessure opliep.
Verdediger die sinds de zomer van 2011 vast bij de A selectie zit van Barcelona, heeft vorig seizoen alleen nauwelijks wedstrijden gespeeld omdat hij zijn kruisband scheurde begin januari.quote:
Kopen!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Verdediger die sinds de zomer van 2011 vast bij de A selectie zit van Barcelona, heeft vorig seizoen alleen nauwelijks wedstrijden gespeeld omdat hij zijn kruisband scheurde begin januari.
Dus dan gaat hij nu misschien een jaar lang wedstrijdritme opdoen bij Ajax.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Verdediger die sinds de zomer van 2011 vast bij de A selectie zit van Barcelona, heeft vorig seizoen alleen nauwelijks wedstrijden gespeeld omdat hij zijn kruisband scheurde begin januari.
En 3 punten op AZquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hopelijk wint Ajax morgen trouwens kunnen we de rest van de week door fappen op RKC - PSV
Ik heb totaal geen idee wat ik van AZ moet verwachten. Misschien kan de Boer ff slim wat transfergeruchten op Twitter doenquote:
Ja je kan er wel zo over praten maar als je het nieuws een beetje hebt gevolgd weet je dat iedereen bij Ajax het vertrouwen heeft dat Denswil binnen een jaar klaar gestoomd kan worden voor het echte werk.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:29 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Dus dan gaat hij nu misschien een jaar lang wedstrijdritme opdoen bij Ajax.
"Ajax interesse in Maher, viergever en Moisander, 3 voor 15 mil"quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen idee wat ik van AZ moet verwachten. Misschien kan de Boer ff slim wat transfergeruchten op Twitter doen
Ja dat weet ik, maar je hebt ook geen zekerheid voor een goede verdediging voor dit seizoen door een Fontas op te halen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja je kan er wel zo over praten maar als je het nieuws een beetje hebt gevolgd weet je dat iedereen bij Ajax het vertrouwen heeft dat Denswil binnen een jaar klaar gestoomd kan worden voor het echte werk.
Dan kom je bij zulke spelers uit.
Dan wil ik de kop van Verbeek zien zo in de vroege ochtend als hij een krantje openslaatquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
"Ajax interesse in Maher, viergever en Moisander, 3 voor 15 mil"
zoiets
Ja bij wie heb je dat wel? Ajax polst niet zo maar wat namen dus ik neem aan dat ook deze speler zeer uitgebreid is bekeken, al dan niet met oudere beelden.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:33 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar je hebt ook geen zekerheid voor een goede verdediging voor dit seizoen door een Fontas op te halen.
Ragequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dan wil ik de kop van Verbeek zien zo in de vroege ochtend als hij een krantje openslaat![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |