FilmpjescollectieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We hebben geen één officiële wedstrijd in onze sterkste opstelling gespeeld en je weet al zeker dat we gaan falen?quote:
PSV tikte ons helemaal scheel in eigen huis vorig weekend. En ik kreeg het gevoel dat PSV niet eens op 100% speelde. Window is nog open voor 3 weken, en met die take it or leave it mentaliteit duurt het 3 seizoenen voordat wij een vervanger halen voor Jantje. Waarschijnlijk gaan Anita en Janssen ook nog eens weg en voorlopig speelt Aissaidi gewoon nog voor Heerenveen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:48 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
We hebben geen één officiële wedstrijd in onze sterkste opstelling gespeeld en je weet al zeker dat we gaan falen?
WEG:quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:54 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
1 speler vertrokken en meteen overgangsjaar?
quote:Sana staat voor Ajax-debuut in thuiswedstrijd tegen AZ
11/08/2012 14:13
Ajax-trainer Frank de Boer heeft Tobias Sana opgenomen in de wedstrijdselectie voor het uitduel met AZ, dat zondag om 16.30 uur wordt gespeeld. Ook keert Gergory van der Wiel terug.
Sana werd deze zomer overgenomen van IFK Götenborg, maar ontbrak nog in de selectie voor de strijd om de Johan Cruijff Schaal afgelopen tegen PSV (4-2 nederlaag). Mogelijk maakt de buitenspeler tegen AZ ook meteen zijn debuut, aangezien Aras Özbiliz - die tegen de Eindhovenaren nog een basisplaats had - deze week werd verkocht aan het Russische Kuban Krasnodar.
OOk voor Van der Wiel had De Boer een plek in de wedstrijdselectie. De rechtsback sloot vanwege zijn deelname aan het EK later aan in de voorbereiding en was er tegen PSV nog niet bij. Derk Boerrigter, Christian Eriksen en Miralem Sulejmani zijn nog niet voldoende fit en zijn er daarom niet bij tegen AZ.
Scheel getikt? Vooral de 2e helft had Ajax het overwicht qua balbezit en dergelijke, alleen hadden wij geen aanval en gebrek aan creativiteit waardoor PSV efficienter was en wel kon aanvallen (via Blindquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:50 schreef J2T het volgende:
[..]
PSV tikte ons helemaal scheel in eigen huis vorig weekend. En ik kreeg het gevoel dat PSV niet eens op 100% speelde. Window is nog open voor 3 weken, en met die take it or leave it mentaliteit duurt het 3 seizoenen voordat wij een vervanger halen voor Jantje. Waarschijnlijk gaan Anita en Janssen ook nog eens weg en voorlopig speelt Aissaidi gewoon nog voor Heerenveen.
Ik zeg niet dat wij gaan falen, maar ik zie het niet gebeuren met deze selectie. Ik hoop echt dat ik er naast zit.
Wat denk jezelf?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 09:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar zou Vurnon weten dat zijn vertrek bij Ajax heel onprettig zou zijn op dit moment? De competitie begint morgen voor Ajax, en we hebben nog 19 dagen om iets te doen op de transfermarkt
Geweldig nieuws.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:09 schreef stoeltafel het volgende:
Volgens verslaggever Richard van der Made (Omroep Gelderland) komt #Janssen maandag of dinsdag naar #Vitesse. Morgen nog bij selectie #Ajax. -- Ajax Showtime (@Ajaxshowtimecom)
Reden voor de vertraging zou de afwezigheid van Eriksen komende zondag zijn. #Ajax wilde #Janssen zodoende dit weekend nog bij selectie. -- Ajax Showtime (@Ajaxshowtimecom)
Net zoals Boerrigter een breukje in zijn rug.quote:
Eens, Janssen pas totaal niet in het spel van Ajax.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar voetballend is hij gewoon niet goed gemaakt voor het spel van Ajax.
Zeker wel, een vertrek van Janssen zou alleen maar goed zijn voor Ajax. Schøne en Serero zijn betere opties en Janssen heeft al aangegeven dat hij vervelend wordt als hij niet speelt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:04 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Janssens vertrek is wel te overzien. Anita zou wel klote zijn voor Ajax. Maar met (een deel van) die miljoenen die je krijgt moet je gewoon een vervanger aantrekken als je die nog niet klaar hebt staan. Geldt ook gewoon voor de miljoenen van Vertonghen
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:57 schreef J2T het volgende:
Derk is ook zo goed als weg met zijn rugblessure.
Voorstander van krappe selecties hequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:50 schreef Stiggie het volgende:
Als ik J0rdiiiii zn posts lees denk ik telkens oh we worden weer lachend kampioen
Zonder Anita gaat dat heel lastig worden, er is geen vervanger in de selectie.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:50 schreef Stiggie het volgende:
Als ik J0rdiiiii zn posts lees denk ik telkens oh we worden weer lachend kampioen
dan stellen we daar toch van Rhijntje op? en dan raakt vd Wiel geblesseerd en dan komt er een prutser op zijn plaatsquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:05 schreef Stiggie het volgende:
In de breedte vind ik het een matige selectie. Je mag hopen dat iedereen fit is. Stel je voor dat Alderweireld nu geblesseerd raakt, dan is je verdediging helemaal dramatisch
Waar zijn de tijden gebleven dat we daar geweldenaar Ooijer konden opstellen, die goeie oude tijd he.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:10 schreef vincerusso het volgende:
[..]
dan stellen we daar toch van Rhijntje op? en dan raakt vd Wiel geblesseerd en dan komt er een prutser op zijn plaats
het is maar een klein voorbeeld hoor. je hebt nu nog een leuk basiselftal maar als er blessures zijn ga je het moeilijk krijgenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Waar zijn de tijden gebleven dat we daar geweldenaar Ooijer konden opstellen, die goeie oude tijd he.
Wat was Ooijer toch goed, wat een speler.![]()
Dat was vorig jaar niet anders hoor.
Vorig jaar kregen we het ook moeilijk met blessures. Je hebt soms wel gelijk met je gezeik maar nu draaf je een beetje door, de enige echte aderlating was Vertonghen en Janssen missen we ook een beetje als back up als ie weg gaat, de rest had er van mij ook als back up liever niet in gemogen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:14 schreef vincerusso het volgende:
[..]
het is maar een klein voorbeeld hoor. je hebt nu nog een leuk basiselftal maar als er blessures zijn ga je het moeilijk krijgen
Veltman is niet slechter dan Ooijer nee. Of Denswil.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:14 schreef vincerusso het volgende:
[..]
het is maar een klein voorbeeld hoor. je hebt nu nog een leuk basiselftal maar als er blessures zijn ga je het moeilijk krijgen
Veltman heeft ook veel ervaring jaquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:29 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Veltman is niet slechter dan Ooijer nee. Of Denswil.
Ja dat is echt nodig voor een backup. Pff, zeiken om het zeiken weer.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:30 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Veltman heeft ook veel ervaring ja
Ooijer heeft veel ervaring maar voegde 0 toe als hij erin stond en kreeg alleen rood. Liever een talent dan Ooijer als backup. In de kleedkamer wordt hij misschien gemist maar niet in het veld.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:30 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Veltman heeft ook veel ervaring ja
Nee vincerusso heeft het vast moeilijk omdat er geen GTST meer op TV is.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Is er een moment dat er nooit geklaagd wordt hier?
Zeg dat nooit meer.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee vincerusso heeft het vast moeilijk omdat er geen GTST meer op TV is.
Als Ooijer nou vorig jaar was ingevallen was het weer belachelijk dat deze oude opa nog bij Ajax speelde.
Maar je hebt wel gelijk hoor. Allemaal zeiken om het zeiken. Straks gaan we nog huilen als Ebecilio weggaatquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee vincerusso heeft het vast moeilijk omdat er geen GTST meer op TV is.
Als Ooijer nou vorig jaar was ingevallen was het weer belachelijk dat deze oude opa nog bij Ajax speelde.
Mag niemand een afwijkende mening hebben dan? Zonder Ooijer kunnen we ook nog verder hoor. Ooijer is geen Maldini die nog tot zijn 41e doorgaatquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:36 schreef Stiggie het volgende:
Als heel de Ajax staf inclusief spelers vooraf en achteraf zeggen dat Ooijer belangrijk was, wie zijn wij dan om het tegen te spreken?
Als verlengstuk naar de selectie toe ja, niet in het veld.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:36 schreef Stiggie het volgende:
Als heel de Ajax staf inclusief spelers vooraf en achteraf zeggen dat Ooijer belangrijk was, wie zijn wij dan om het tegen te spreken?
als je mening niet in hun straatje past gaan ze huilie huilie doenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:36 schreef Stiggie het volgende:
Vond die wedstrijd om JC Schaal geen ramp. We zijn op effectiviteit verslagen en voor een groot deel door gestuntel van één speler, maar qua veldspel was Ajax de bovenliggende partij, en dat terwijl we niet eens op volle oorlogssterkte waren. We misten toch wel beoogde basisspelers Eriksen, Boerrigter (cq toekomstige aankoop Assaidi) en Sulejmani (of misschien die Sana). Met die mensen erbij en de zwakke schakel achterin vervangen zijn we op z'n minst even sterk als PSV.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:56 schreef Pedroso het volgende:
We moeten overigens niet in paniek raken over een wedstrijdje om de JC schaal. Dat is al 10 jaar geen goede graadmeter voor de rest van de competitie. Het was na de vroege 2-0 al een gelopen wedstrijd, verdiende overwinning uiteraard maar zegt verder nog niet zoveel.
Blind kun je prima gebruiken in de wat mindere wedstrijden, als ie tenminste durft door te schuiven.
In de topwedstrijden komt ie tekort. Prima back-up dus.
Desalniettemin denk ik wel dat PSV kampioen gaat worden dit jaar, hebben een betere bank dan wie dan ook in Nederland. Maar Ajax gaat wel gewoon top 3 eindigen met een mooi toekomstperspectief, zowel financieel als sportief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |