abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115425676
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 15:50 schreef Stiggie het volgende:
Als ik J0rdiiiii zn posts lees denk ik telkens oh we worden weer lachend kampioen _O-
Zonder Anita gaat dat heel lastig worden, er is geen vervanger in de selectie.

Als ik hier posts lees denk ik elke keer dat iedereen zich blind staart op de vertrokken spelers en de aangetrokken spelers.

Ooijer, Verhoeven, Bulykin, Lodeiro, Silva, Jozefzoon, Bizot, Aissati, Vertonghen, Sneijder, El Hamdaoui, Castillion, Cvitanich en Özbiliz zijn weg.

Vertonghen mis je, Aissati is een bruikbare speler maar de rest mis je helemaal niks aan. Een LCV komt eraan, Assaidi komt eraan. Anita is in de huidige selectie onvervangbaar en het is dus interessant om te zien hoe ze dat gaan oplossen.

Oh en als ik alle posts hier lees denk ik ook vaak dat blijkbaar heel veel mensen zijn vergeten dat als Ajax een keer geen CL haalt en geen grote transfer bedragen incasseert gelijk weer 20 miljoen verlies heeft.

Ajax doet dit niet zo maar hoor, dit is allemaal noodzakelijk om Ajax weer financieel gezond te krijgen. :W
pi_115425679
In de breedte vind ik het een matige selectie. Je mag hopen dat iedereen fit is. Stel je voor dat Alderweireld nu geblesseerd raakt, dan is je verdediging helemaal dramatisch
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 16:10:21 #28
347534 vincerusso
Vork in je reet en gaan !!
pi_115425805
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 16:05 schreef Stiggie het volgende:
In de breedte vind ik het een matige selectie. Je mag hopen dat iedereen fit is. Stel je voor dat Alderweireld nu geblesseerd raakt, dan is je verdediging helemaal dramatisch
dan stellen we daar toch van Rhijntje op? en dan raakt vd Wiel geblesseerd en dan komt er een prutser op zijn plaats
pi_115425856
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 16:10 schreef vincerusso het volgende:

[..]

dan stellen we daar toch van Rhijntje op? en dan raakt vd Wiel geblesseerd en dan komt er een prutser op zijn plaats
Waar zijn de tijden gebleven dat we daar geweldenaar Ooijer konden opstellen, die goeie oude tijd he.

Wat was Ooijer toch goed, wat een speler. _O_

Dat was vorig jaar niet anders hoor. :)
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 16:14:56 #30
347534 vincerusso
pi_115425948
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 16:12 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Waar zijn de tijden gebleven dat we daar geweldenaar Ooijer konden opstellen, die goeie oude tijd he.

Wat was Ooijer toch goed, wat een speler. _O_

Dat was vorig jaar niet anders hoor. :)
het is maar een klein voorbeeld hoor. je hebt nu nog een leuk basiselftal maar als er blessures zijn ga je het moeilijk krijgen
pi_115426187
Ajax hoort met de huidige selectie nog altijd tot de vier, wellicht drie beste teams van de Eredivisie. Er is nog een aantal weken voordat de transfermarkt sluit en iedereen die er nu bij zal komen, zal direct het team versterken (Assaidi en CV).
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 16:25:20 #32
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_115426223
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 16:14 schreef vincerusso het volgende:

[..]

het is maar een klein voorbeeld hoor. je hebt nu nog een leuk basiselftal maar als er blessures zijn ga je het moeilijk krijgen
Vorig jaar kregen we het ook moeilijk met blessures. Je hebt soms wel gelijk met je gezeik maar nu draaf je een beetje door, de enige echte aderlating was Vertonghen en Janssen missen we ook een beetje als back up als ie weg gaat, de rest had er van mij ook als back up liever niet in gemogen.

Oh en Anita, maar ik ga er gewoon van uit dat hij blijft! :(
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  Redactie Games zaterdag 11 augustus 2012 @ 16:29:32 #33
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_115426352
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 16:14 schreef vincerusso het volgende:

[..]

Veltman is niet slechter dan Ooijer nee. Of Denswil.
.....Kennedy
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 16:30:27 #34
347534 vincerusso
pi_115426385
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 16:29 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Veltman is niet slechter dan Ooijer nee. Of Denswil.
Veltman heeft ook veel ervaring ja
pi_115426422
Is er een moment dat er nooit geklaagd wordt hier?
  Redactie Games zaterdag 11 augustus 2012 @ 16:31:55 #36
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_115426435
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 16:30 schreef vincerusso het volgende:

[..]

Ja dat is echt nodig voor een backup. Pff, zeiken om het zeiken weer.
.....Kennedy
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 16:32:16 #37
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_115426444
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 16:30 schreef vincerusso het volgende:

[..]

Ooijer heeft veel ervaring maar voegde 0 toe als hij erin stond en kreeg alleen rood. Liever een talent dan Ooijer als backup. In de kleedkamer wordt hij misschien gemist maar niet in het veld.

Maar goed, vorig jaar Ooijer afzeiken als hij er in kwam, en nu huilen dat ie weg gaat.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_115426458
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 16:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Is er een moment dat er nooit geklaagd wordt hier?
Nee vincerusso heeft het vast moeilijk omdat er geen GTST meer op TV is.

Als Ooijer nou vorig jaar was ingevallen was het weer belachelijk dat deze oude opa nog bij Ajax speelde.
pi_115426468
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 16:32 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Als Ooijer nou vorig jaar was ingevallen was het weer belachelijk dat deze oude opa nog bij Ajax speelde.
Zeg dat nooit meer.

GTST :'( :'( :'(
pi_115426522
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 16:32 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Maar je hebt wel gelijk hoor. Allemaal zeiken om het zeiken. Straks gaan we nog huilen als Ebecilio weggaat :')
pi_115426565
Als heel de Ajax staf inclusief spelers vooraf en achteraf zeggen dat Ooijer belangrijk was, wie zijn wij dan om het tegen te spreken?
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_115426613
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 16:36 schreef Stiggie het volgende:
Als heel de Ajax staf inclusief spelers vooraf en achteraf zeggen dat Ooijer belangrijk was, wie zijn wij dan om het tegen te spreken?
Mag niemand een afwijkende mening hebben dan? Zonder Ooijer kunnen we ook nog verder hoor. Ooijer is geen Maldini die nog tot zijn 41e doorgaat
pi_115426624
"Geen zorgen, deze selectie gaat het doen. Daley Blind zal Vertonghen doen vergeten."
pi_115426655
Tot wanneer loopt het contract van Anita? Als dat zomer 2014 is zou ik m voor 8 miljoen laten gaan. Zomer 2015 is bluffen en het bod weigeren denk ik.
pi_115426667
quote:
Als verlengstuk naar de selectie toe ja, niet in het veld. :')
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 16:40:12 #46
347534 vincerusso
pi_115426671
quote:
als je mening niet in hun straatje past gaan ze huilie huilie doen
pi_115427001
We moeten overigens niet in paniek raken over een wedstrijdje om de JC schaal. Dat is al 10 jaar geen goede graadmeter voor de rest van de competitie. Het was na de vroege 2-0 al een gelopen wedstrijd, verdiende overwinning uiteraard maar zegt verder nog niet zoveel.
Blind kun je prima gebruiken in de wat mindere wedstrijden, als ie tenminste durft door te schuiven.
In de topwedstrijden komt ie tekort. Prima back-up dus.
Desalniettemin denk ik wel dat PSV kampioen gaat worden dit jaar, hebben een betere bank dan wie dan ook in Nederland. Maar Ajax gaat wel gewoon top 3 eindigen met een mooi toekomstperspectief, zowel financieel als sportief.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_115427525
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 16:56 schreef Pedroso het volgende:
We moeten overigens niet in paniek raken over een wedstrijdje om de JC schaal. Dat is al 10 jaar geen goede graadmeter voor de rest van de competitie. Het was na de vroege 2-0 al een gelopen wedstrijd, verdiende overwinning uiteraard maar zegt verder nog niet zoveel.
Blind kun je prima gebruiken in de wat mindere wedstrijden, als ie tenminste durft door te schuiven.
In de topwedstrijden komt ie tekort. Prima back-up dus.
Desalniettemin denk ik wel dat PSV kampioen gaat worden dit jaar, hebben een betere bank dan wie dan ook in Nederland. Maar Ajax gaat wel gewoon top 3 eindigen met een mooi toekomstperspectief, zowel financieel als sportief.
Vond die wedstrijd om JC Schaal geen ramp. We zijn op effectiviteit verslagen en voor een groot deel door gestuntel van één speler, maar qua veldspel was Ajax de bovenliggende partij, en dat terwijl we niet eens op volle oorlogssterkte waren. We misten toch wel beoogde basisspelers Eriksen, Boerrigter (cq toekomstige aankoop Assaidi) en Sulejmani (of misschien die Sana). Met die mensen erbij en de zwakke schakel achterin vervangen zijn we op z'n minst even sterk als PSV.

Als Anita en Janssen ook nog 'ns vertrekken gaat 't een ander verhaal worden...
pi_115427698
Ik heb voor Ajax de centrale verdediger van Mexico gescout. Hopelijk doet Overmars er wat mee.
pi_115427736
Toch niet Salcido he ?
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')