Ach ja, ik weet niet of jij werkt maar als dat zo is en je kan bij een ander minimaal 2 keer zoveel verdienen vraag ik me af of je bij je huidige baas zou blijven werkenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:26 schreef 16meter het volgende:
De ratten verlaten het zinkende schip.
Dan had je meer wedstrijden moeten kjiken. Zijn genoeg goede passes geweest die een speler voor het doel hebben gezet. Niet alleen door de lucht, ook over de grond.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:44 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
[..]
Dit heb ik 2x gezien. Ajax speelt vaker voorbij de middenlijn dan erachter, wat gaat Theo bereiken dan met die kansloze ballen van hem?
Die ook zo lekker haalbaar zijnquote:[..]
Ervaring,Theo? Ja, in de eredivisie bij vitesse en twenteDenk je nou echt dat een jeugdspeler opkijkt tegen zo'n speler, natuurlijk niet. Chivu, Seedorf, Vaart..dat is ervaring waar je wat aan hebt.
Ach ja... Anita denkt 'voordat ik weer op de back word gezet'quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:26 schreef 16meter het volgende:
De ratten verlaten het zinkende schip.
Ja dat kan hijquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Want die speelt op de plek van Anita?
Zelfde als Boerrigterquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:36 schreef sausagin het volgende:
Hoe zit dat met Mats Rits. Hoor er niks meer van , miskoop?
Wat bedoel je met hetzelfde , ik volg de eredivisie maar met 1 oog.quote:
Nee een chronische blessurequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:38 schreef sausagin het volgende:
[..]
Wat bedoel je met hetzelfde , ik volg de eredivisie maar met 1 oog.
Bedoel je een laatbloeier? Want Boerrigter brak laat door.
Iets aan zijn enkel, not surequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:39 schreef sausagin het volgende:
[..]
ai , wa heeft hij als blessure?
Hij past vele malen beter in de speelwijze van NWC dan bij Ajax, kan hij mooi met Tiote opvolgen of samen met hem werken. Wordt hij zelf alleen maar beter van en wij ook (qua oranje dan)quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:08 schreef J2T het volgende:
[..]
Tuurlijk krijgt hij bij NWC meer geld, maar ik vind dat je als speler ook moet kijken of je past in de speelwijze van die club. Als ik Anita zou zijn zou ik gewoon mijn contract verlengen en het nog maar een jaartje afwachten. De jongen is neo-international, gaat CL spelen met Ajax en is 100% zeker van een basisplek dit seizoen.
Die denkt waarschijnlijk al dat hij net als Anita een toptransfer kan maken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:12 schreef vincerusso het volgende:
1 oog zit al te bidden voor het vertrek van Anita![]()
![]()
in het land ter blinden is 1 oog koning is zijn mottoquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die denkt waarschijnlijk al dat hij net als Anita een toptransfer kan maken.
Op zich klopt die uitspraak wel redelijk ja als Anita weggaat en ze halen er niks voor terug. Dan is met Blind ook nog als CVM onze verdediging zo zwakquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:16 schreef vincerusso het volgende:
[..]
in het land ter blinden is 1 oog koning is zijn motto
zo kan je bezig blijven tot en met de Ctjes . We hebben zo een mega krappe selectie die geen blessures kan opvangequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:16 schreef Ajacied422 het volgende:
En als dan Eenoog geblesseerd is.. hebben we Sporkslede.
En PSV kan lekker doorsmijten met geld zonder dat ze CL spelen. Nog steeds onbegrijpelijkquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:18 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Op zich klopt die uitspraak wel redelijk ja als Anita weggaat en ze halen er niks voor terug. Dan is met Blind ook nog als CVM onze verdediging zo zwakKan je gelijk alles afschrijven.
Sowieso dat hele verhaal met dat overgangsjaar, leuk en zo. Maar dan heb je een overgangsjaar dat kut gaat, speel je gelijk de komende 2 jaar of zo geen CL meer, kan je nog minder spelers behouden/ophalen. beetje een vicieuze cirkel
Ik ben bang dat het ze dit keer gaat lukken met die mof en Dickiequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En PSV kan lekker doorsmijten met geld zonder dat ze CL spelen. Nog steeds onbegrijpelijk
Ja dat is helemaal erg. Leuk dat we Assaidi halen, ben ik ook sowieso voorstander van. Maar hoe kan je in godsnaam zeggen dat "Blind is niet zo slecht hoor, kan gewoon CVM staan bij ons in de CL". Ja mooi, hij kan t nog niet eens tegen Utrecht of zo man.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En PSV kan lekker doorsmijten met geld zonder dat ze CL spelen. Nog steeds onbegrijpelijk
Ben ik ook bang voor. Mits er geen goede CV gehaald wordt & Anita vertrekt, zie ik het somber in.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:20 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het ze dit keer gaat lukken met die mof en Dickie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |