En toen Lodeiro er 1 mocht nemen vloog die er gelijk inquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:00 schreef Wessiej het volgende:
Zijn vrije trappen waren wel mooi, 0 er direct in
Daarom, die ging via een hoofdquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:01 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Eentje, tegen De Graafschap. Wat ook een lucky was.
Aan de andere kant, die werd van richting veranderd, dus zo direct was hij niet.
Chris wil ook altijdquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:41 schreef Adames het volgende:
Mooi Alderweireld de vrije trappen laten nemen dan
quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:45 schreef Monolith het volgende:
Ajax laat met Rodney Sneijder maar weer zien dat ze een verstandig transferbeleid voeren.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:45 schreef Monolith het volgende:
Ajax laat met Rodney Sneijder maar weer zien dat ze een verstandig transferbeleid voeren.
Ajax heeft het goed gezien ja.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:45 schreef Monolith het volgende:
Beste Ajax-transfer van de zomer tot op hedenquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:45 schreef Monolith het volgende:
Die heb ik volgens mij nog nooit een goede vrije trap of corner zien trappen.quote:
Klopt, maar beter dan dan theoquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:15 schreef Reemi het volgende:
[..]
Die heb ik volgens mij nog nooit een goede vrije trap of corner zien trappen.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Theo staat waarschijnlijk niet in de basis
3 miljoen, zat een clausule in zijn contract. Iets meer dan een miljoen gaat hij weg + 1 miljoen salaris minder.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:03 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Voor hoeveel is theo eigenlijk gekocht?
Zie nu pas het centrum van de verdediging, nice, Frank ziet in dat Blind op LCV tóch niet kan? Met deze opstelling nog wel vertrouwen in een goed resultaat.twitter:ajaxnetwerk twitterde op zondag 12-08-2012 om 15:27:16Ajax: Vermeer, Van der Wiel, Alderweireld, Van Rhijn, Blind, De Jong, Anita, Serero, Lukoki, Sigthorsson, Schone #ajaaz reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |