Ik heb er zin an! Eerst ff van het mooie weer genieten, dan Ajax-shirt uit de kast en richting ArenA, biertje doen en dan hopelijk 90 minuten later blij zijn van Ajax eerste driepunter en een voorsprong op psv.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:10 schreef Paardindewei het volgende:
Wessiej, zit jij toevallig op Gaf?
OT: Hopelijk kan Ajax vandaag meteen profiteren van het punten verlies van PSV. Dat zou toch wel een lekkere start zijn. Verder hebben alle tot nu toe gespeelde wedstrijden mijn toto volledig geruïneerd
quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:07 schreef Shreyas het volgende:
[..]
http://www.balanceforall.nl/wie_zijn_wij_anita.html
Ziet er niet vies uit nee.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:07 schreef Shreyas het volgende:
[..]
http://www.balanceforall.nl/wie_zijn_wij_anita.html
Ziet er niet vies uit nee.
Is nog een beter middenveld dan Janssen Anita De Jong, dus ik ben tevreden.quote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:12 schreef Taneli het volgende:
[..]
Ik heb er zin an! Eerst ff van het mooie weer genieten, dan Ajax-shirt uit de kast en richting ArenA, biertje doen en dan hopelijk 90 minuten later blij zijn van Ajax eerste driepunter en een voorsprong op psv en AZ.![]()
Dat weet ik niet, Janssen is zonder bal wat minder maar aan de bal wel goed, we zien wel of Schöne een aanwinst of breedte aankoop isquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:17 schreef Reemi het volgende:
[..]
Is nog een beter middenveld dan Janssen Anita De Jong, dus ik ben tevreden.
Siggy gaat knallenquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:30 schreef Komakie het volgende:
Ik ben bang dat het niet een winst potje wordt, maar hoop van wel natuurlijk
Omdat hij t spel alleen maar vertraagt.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
waarom is iedereen daar zo blij mee?
Dat is wel zo maar zonder hem en Eriksen is er wel weinig creativiteitquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:54 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Omdat hij t spel alleen maar vertraagt.
Janssen is ook totaal niet creatief. Zelden een steekbal, zelden een snelle combinatie, teert alleen op zijn lange bal die bij Ajax niet nodig is.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is wel zo maar zonder hem en Eriksen is er wel weinig creativiteit
quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
waarom is iedereen daar zo blij mee?
quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:57 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Janssen is ook totaal niet creatief. Zelden een steekbal, zelden een snelle combinatie, teert alleen op zijn lange bal die bij Ajax niet nodig is.
Dat vind ik wel meevallen, maar goed hij gaat weg dus laat maar gaanquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:57 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Janssen is ook totaal niet creatief. Zelden een steekbal, zelden een snelle combinatie, teert alleen op zijn lange bal die bij Ajax niet nodig is.
Als jij 5 steekballen en 5 goede combinaties van Janssen in Ajax tenue aan mij kan overleggen dan ben je een goede.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat vind ik wel meevallen, maar goed hij gaat weg dus laat maar gaan
Tegen de Graafschap in de eerste wedstrijd afgelopen seizoen. Die ging dan wel via de muur, dat dan weer welquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:00 schreef Wessiej het volgende:
Zijn vrije trappen waren wel mooi, 0 er direct in
Eentje, tegen De Graafschap. Wat ook een lucky was.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:00 schreef Wessiej het volgende:
Ik heb nooit zo'n goed geheugen wat dat betreft maar ik weet niet of Schöne beter is, gaan we zienquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:59 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Als jij 5 steekballen en 5 goede combinaties van Janssen in Ajax tenue aan mij kan overleggen dan ben je een goede.
En toen Lodeiro er 1 mocht nemen vloog die er gelijk inquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:00 schreef Wessiej het volgende:
Daarom, die ging via een hoofdquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:01 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Eentje, tegen De Graafschap. Wat ook een lucky was.
Aan de andere kant, die werd van richting veranderd, dus zo direct was hij niet.
Chris wil ook altijdquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:41 schreef Adames het volgende:
Mooi Alderweireld de vrije trappen laten nemen dan
quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:45 schreef Monolith het volgende:
Ajax laat met Rodney Sneijder maar weer zien dat ze een verstandig transferbeleid voeren.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:45 schreef Monolith het volgende:
Ajax laat met Rodney Sneijder maar weer zien dat ze een verstandig transferbeleid voeren.
Ajax heeft het goed gezien ja.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:45 schreef Monolith het volgende:
Beste Ajax-transfer van de zomer tot op hedenquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:45 schreef Monolith het volgende:
Die heb ik volgens mij nog nooit een goede vrije trap of corner zien trappen.quote:
Klopt, maar beter dan dan theoquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:15 schreef Reemi het volgende:
[..]
Die heb ik volgens mij nog nooit een goede vrije trap of corner zien trappen.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Theo staat waarschijnlijk niet in de basis
3 miljoen, zat een clausule in zijn contract. Iets meer dan een miljoen gaat hij weg + 1 miljoen salaris minder.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:03 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Voor hoeveel is theo eigenlijk gekocht?
Zie nu pas het centrum van de verdediging, nice, Frank ziet in dat Blind op LCV tóch niet kan? Met deze opstelling nog wel vertrouwen in een goed resultaat.twitter:ajaxnetwerk twitterde op zondag 12-08-2012 om 15:27:16Ajax: Vermeer, Van der Wiel, Alderweireld, Van Rhijn, Blind, De Jong, Anita, Serero, Lukoki, Sigthorsson, Schone #ajaaz reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |