quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gefeliciteerd met het kampioenschap.
quote:Ajax denkt aan Fontas Prat
Ajax onderzoekt of het zich snel kan versterken met Andreu Fontas Prat van FC Barcelona. Dat meldt de Spaanse krant Sport, die Marc Overmars zaterdag in Boekarest tegen kwam.
De directeur voetbalzaken van Ajax werd gespot in een hotel waar FC Barcelona zich voorbereidde op de oefenwedstrijd tegen Dinamo Boekarest.De 22-jarige Fontas Prat debuteerde al in 2009 in de hoofdmacht van FC Barcelona. Hij werd de afgelopen jaren echter achtervolgd door blessureleed.
Ajax zocht afgelopen zomer al eerder de opvolger voor de vertrokken Jan Vertonghen bij FC Barcelona. De overgang van Marc Muniesa mislukte omdat de verdediger een zware knieblessure opliep.
Verdediger die sinds de zomer van 2011 vast bij de A selectie zit van Barcelona, heeft vorig seizoen alleen nauwelijks wedstrijden gespeeld omdat hij zijn kruisband scheurde begin januari.quote:
Kopen!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Verdediger die sinds de zomer van 2011 vast bij de A selectie zit van Barcelona, heeft vorig seizoen alleen nauwelijks wedstrijden gespeeld omdat hij zijn kruisband scheurde begin januari.
Dus dan gaat hij nu misschien een jaar lang wedstrijdritme opdoen bij Ajax.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Verdediger die sinds de zomer van 2011 vast bij de A selectie zit van Barcelona, heeft vorig seizoen alleen nauwelijks wedstrijden gespeeld omdat hij zijn kruisband scheurde begin januari.
En 3 punten op AZquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hopelijk wint Ajax morgen trouwens kunnen we de rest van de week door fappen op RKC - PSV
Ik heb totaal geen idee wat ik van AZ moet verwachten. Misschien kan de Boer ff slim wat transfergeruchten op Twitter doenquote:
Ja je kan er wel zo over praten maar als je het nieuws een beetje hebt gevolgd weet je dat iedereen bij Ajax het vertrouwen heeft dat Denswil binnen een jaar klaar gestoomd kan worden voor het echte werk.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:29 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Dus dan gaat hij nu misschien een jaar lang wedstrijdritme opdoen bij Ajax.
"Ajax interesse in Maher, viergever en Moisander, 3 voor 15 mil"quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen idee wat ik van AZ moet verwachten. Misschien kan de Boer ff slim wat transfergeruchten op Twitter doen
Ja dat weet ik, maar je hebt ook geen zekerheid voor een goede verdediging voor dit seizoen door een Fontas op te halen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja je kan er wel zo over praten maar als je het nieuws een beetje hebt gevolgd weet je dat iedereen bij Ajax het vertrouwen heeft dat Denswil binnen een jaar klaar gestoomd kan worden voor het echte werk.
Dan kom je bij zulke spelers uit.
Dan wil ik de kop van Verbeek zien zo in de vroege ochtend als hij een krantje openslaatquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
"Ajax interesse in Maher, viergever en Moisander, 3 voor 15 mil"
zoiets
Ja bij wie heb je dat wel? Ajax polst niet zo maar wat namen dus ik neem aan dat ook deze speler zeer uitgebreid is bekeken, al dan niet met oudere beelden.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:33 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar je hebt ook geen zekerheid voor een goede verdediging voor dit seizoen door een Fontas op te halen.
Ragequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dan wil ik de kop van Verbeek zien zo in de vroege ochtend als hij een krantje openslaat![]()
Gewoon nu direct Heitinga halen zo een aankoop moet kunnen. We willen toch weer kampioen worden en wat laten zien in de CL toch?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja bij wie heb je dat wel? Ajax polst niet zo maar wat namen dus ik neem aan dat ook deze speler zeer uitgebreid is bekeken, al dan niet met oudere beelden.
Dit.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:36 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Gewoon nu direct Heitinga halen zo een aankoop moet kunnen. We willen toch weer kampioen worden en wat laten zien in de CL toch?
Qua salaris onhaalbaar.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:36 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Gewoon nu direct Heitinga halen zo een aankoop moet kunnen. We willen toch weer kampioen worden en wat laten zien in de CL toch?
Maar wil Everton Heitinga dan echt kwijt? Dat Derksen verhaal was er naar mijn weten 1 uit zijn duim.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:36 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Hij is wel haalbaar, maar ze willen niet te veel uitgeven.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:45 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Bron?
Dit is de mijne: http://www.elfvoetbal.nl/(...)geen-optie-voor-ajax
hij is niet haalbaar. Ajax kan geen miljoenensalarissen meer uitreiken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij is wel haalbaar, maar ze willen niet te veel uitgeven.
Ajax moet hem gewoon verleiden met een leidersrol en een leuk salaris dan komt het wel goedquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar wil Everton Heitinga dan echt kwijt? Dat Derksen verhaal was er naar mijn weten 1 uit zijn duim.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:46 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
hij is niet haalbaar. Ajax kan geen miljoenensalarissen meer uitreiken.
Goede bron heb je trouwens.
Ik heb geen bron nodig, als je bedenkt wel goedbetaalde mensen allemaal zijn vertrokken dit seizoen + de CL + extra tv-inkomsten, dan is het echt wel haalbaar.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:46 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
hij is niet haalbaar. Ajax kan geen miljoenensalarissen meer uitreiken.
Goede bron heb je trouwens.
Nee, Ajax staat er namelijk financieel nog steeds niet 100% gezond voor. Dan moet je dus niet gigantische salarissen aan individuen geven, zo game namelijk weer snel naar de tering. Het meeste geld wordt gewoon gestopt om een sluitende begroting te krijgen en het EV op te krikken lijkt mij. Als men tenminste geen wanbeleid wil gaan voeren.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb geen bron nodig, als je bedenkt wel goedbetaalde mensen allemaal zijn vertrokken dit seizoen + de CL + extra tv-inkomsten, dan is het echt wel haalbaar.
Dan blijf je afhankelijk van CL inkomsten en/of transferinkomsten. Alleen die hele groep spelers laten vertrekken betekent niet dat Ajax weer kerngezond is en ook zonder CL prima rond komt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb geen bron nodig, als je bedenkt wel goedbetaalde mensen allemaal zijn vertrokken dit seizoen + de CL + extra tv-inkomsten, dan is het echt wel haalbaar.
We hadden nog wat? 40 mil + EV. Ajax had ook alleen maar verlies gemaakt, nooit in het rood gestaan.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:50 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nee, Ajax staat er namelijk financieel nog steeds niet 100% gezond voor. Dan moet je dus niet gigantische salarissen aan individuen geven, zo game namelijk weer snel naar de tering. Het meeste geld wordt gewoon gestopt om een sluitende begroting te krijgen en het EV op te krikken lijkt mij. Als men tenminste geen wanbeleid wil gaan voeren.
We zien het wel aan de jaarcijfers straks.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dan blijf je afhankelijk van CL inkomsten en/of transferinkomsten. Alleen die hele groep spelers laten vertrekken betekent niet dat Ajax weer kerngezond is en ook zonder CL prima rond komt.
Dat klopt wel. Maar je moet er gewoon naar toe dat je straks geen verlies draait zonder transferklappers en CL.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
We hadden nog wat? 40 mil + EV. Ajax had ook alleen maar verlies gemaakt, nooit in het rood gestaan.
Met plan wat ze nu aanhouden dan kan je gewoon leuk meedoen in ED/EL maar als je hoge ogen wilt gaan gooien in CL dan moet je zulke jongens in je team hebben. Anders ga je alleen maar spelers opleiden voor grote buitenlandse clubs en dat wil je toch niet altijd blijven doen lijkt mij. Zie maar geruchten over Anita nu.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Het zou wel kunnen maar dan help je je ingezette plan gelijk weer om zeep.
Je moet als ploeg niet boven je financiële stand leven, en dat hebben de NL clubs wel gedaan en dat bracht ze ook geen succes.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:05 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Met plan wat ze nu aanhouden dan kan je gewoon leuk meedoen in ED/EL maar als je hoge ogen wilt gaan gooien in CL dan moet je zulke jongens in je team hebben. Anders ga je alleen maar spelers opleiden voor grote buitenlandse clubs en dat wil je toch niet altijd blijven doen lijkt mij. Zie maar geruchten over Anita nu.
Klopt heb je gelijk in, maar dit is gewoon een belangrijke aankoop om toch iets te laten zien dit seizoen. Want met de jongens die er nu staan weet je het gewoon niet zeker.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:09 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Je moet als ploeg niet boven je financiële stand leven, en dat hebben de NL clubs wel gedaan en dat bracht ze ook geen succes.
Lul niet zo dom. Hij heeft zich altijd keurig gefragen en als er iemand een transfer verdient is hij het wel. Als hij echt wilt gaan, laat hem dan. Hij heeft Ajax twee keer aan een kampioenschap geholpen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:47 schreef Smoofie het volgende:
Anita is trouwens wel aids als hij een transfer wilt forceren.
hij wiltquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:21 schreef roepdeman het volgende:
[..]
Lul niet zo dom. Hij heeft zich altijd keurig gefragen en als er iemand een transfer verdient is hij het wel. Als hij echt wilt gaan, laat hem dan. Hij heeft Ajax twee keer aan een kampioenschap geholpen.
Hij is in dienst van Ajax, en hij heeft Ajax 1 keer aan een kampioenschap geholpen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:21 schreef roepdeman het volgende:
[..]
Lul niet zo dom. Hij heeft zich altijd keurig gefragen en als er iemand een transfer verdient is hij het wel. Als hij echt wilt gaan, laat hem dan. Hij heeft Ajax twee keer aan een kampioenschap geholpen.
Bij de 30ste was het Anita aan het eind van het seizoen als CVM die een soort openbaring was....Dat was alleen iedereen vorig seizoen ineens weer vergeten ofzoquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij is in dienst van Ajax, en hij heeft Ajax 1 keer aan een kampioenschap geholpen.
Speelt al 3 seizoenen bijna onafgebroken en gedraagt zich uitstekend. Net alsof hij in dienst is van Ajax.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij is in dienst van Ajax, en hij heeft Ajax 1 keer aan een kampioenschap geholpen.
Dit. Ik kan me voorstellen dat Anita het gebrek aan waardering zat is en nu gewoon weg wil. Zoiets zou ik tenminste hebbenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:21 schreef roepdeman het volgende:
[..]
Dat kan je Frank dan aanrekenen, Anita was vorig seizoen constant een van de beste spelers zolang hij maar verdedigende middenvelder was. Dat kan iedereen die voetbal snapt zien, daar hoort gewoon meer waardering voor te zijn. Puur omdat hij geen aanvaller is zien mensen zijn klasse niet omdat het werk wat hij opbouwend en verdedigend doet vorig seizoen eigenlijk nog belangerijker dan de bijdrage van Vertonghen. Vertonghen zijn seizoen was natuurlijk zo bijzonder door de vele aanvallende trucjes van Jan maar het was Anita die vervolgens zijn gaten moest opvullen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:02 schreef S0nic het volgende:
[..]
Dit. Ik kan me voorstellen dat Anita het gebrek aan waardering zat is en nu gewoon weg wil. Zoiets zou ik tenminste hebben
Marc Nettoquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.mundodeportivo(...)rto_54336261741.html
Overmars zou er ook zijn om te praten over Tello en Sergi Roberto.
Totale onzin natuurlijk, het is niet te hopen dat hij vertrekt zeg. Zal wat zijn.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:19 schreef 16meter het volgende:
Onvoldoende waardering, waardoor Anita nu weg wil?Wat is dit nou weer voor geouwehoer.
Heeft daarvoor te veel als linksback gespeeld en daar was Anita gewoon 9 van de 10 wedstrijden heel erg matig.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:01 schreef roepdeman het volgende:
[..]
Speelt al 3 seizoenen bijna onafgebroken en gedraagt zich uitstekend. Net alsof hij in dienst is van Ajax.je mag dus wel wat respectvoller praten over hem.
Klopt, op de back-positie was hij gewoon erg matig. Als CVM meer dan behoorlijk voor dit Ajax. Ik denk eigenlijk wel een van de steunpilaren.quote:Op zondag 12 augustus 2012 01:54 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Heeft daarvoor te veel als linksback gespeeld en daar was Anita gewoon 9 van de 10 wedstrijden heel erg matig.
Gaat niet gebeuren waarschijnlijk. Als ie zelf weg wil en je kan 10 miljoen voor 'm vangen (ga er van uit dat het daarop zal uitkomen ongeveer) dan is ie niet te houden.quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:45 schreef Gramulanion het volgende:
Zou wel lekker zijn als we nu eindelijk een heel seizoen met Anita op CVM kunnen spelen.
Had je iets anders verwacht ?quote:Op zondag 12 augustus 2012 10:37 schreef Ajacied422 het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)er-dan-20-duels.html
Da's nie goe
Waarom?quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Theo staat waarschijnlijk niet in de basis
En toen werd hij door supporters belachelijk gemaakt terwijl iedereen met een beetje verstand van voetbal kon zien dat dat niet zijn positie was. Overigens rende hij als linksback ook zijn longen uit het lijf en verzaakte nooit. Vurnon heeft altijd alles gegeven voor onze club en verdient meer respect dan welke speler dan ook...quote:Op zondag 12 augustus 2012 01:54 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Heeft daarvoor te veel als linksback gespeeld en daar was Anita gewoon 9 van de 10 wedstrijden heel erg matig.
Inderdaad, dit twitterde Eredivisie Live net. Ik had geen idee dat de transfer al zo ver gevorderd was.quote:Theo Janssen van #Ajax is persoonlijk rond met #Vitesse. De middenvelder start op de bank bij #AjaAZ
Dat valt ook wel weer mee, zelfs op CVM was hij niet altijd top, we moeten ook weer niet gaan overdrijven, het is een hele nuttige speler waar momenteel geen vervanger voor is maar niet meer dan datquote:Op zondag 12 augustus 2012 11:58 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
En toen werd hij door supporters belachelijk gemaakt terwijl iedereen met een beetje verstand van voetbal kon zien dat dat niet zijn positie was. Overigens rende hij als linksback ook zijn longen uit het lijf en verzaakte nooit. Vurnon heeft altijd alles gegeven voor onze club en verdient meer respect dan welke speler dan ook...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |