vd Sarquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:59 schreef Wiwatron het volgende:
[..]
Ik heb vannacht gedroomd van de opstelling:
Tyton
van Rhijn-Alderweireld-Viergever-Boilesen
Maher-Anita-Eriksen
Narsingh-De Jong-Boerrigter
En toen werd ik dus wakker, ohwatishetsomszondezelfnikstezeggentehebbenoverhetaankoopbeleid
Narsingh is niks in de kleine ruimte, laat hij veelvoudig zien bij PSV en dus een goeie keuze geweest om niet de hoofdprijs voor hem te betalen. Zeker gezien het feit Assaidi nu naar Ajax komt.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:59 schreef Wiwatron het volgende:
[..]
Ik heb vannacht gedroomd van de opstelling:
Tyton
van Rhijn-Alderweireld-Viergever-Boilesen
Maher-Anita-Eriksen
Narsingh-De Jong-Boerrigter
En toen werd ik dus wakker, ohwatishetsomszondezelfnikstezeggentehebbenoverhetaankoopbeleid
Eens Assaidi past veel beter bij Ajax.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Narsingh is niks in de kleine ruimte, laat hij veelvoudig zien bij PSV en dus een goeie keuze geweest om niet de hoofdprijs voor hem te betalen. Zeker gezien het feit Assaidi nu naar Ajax komt.
Ja dat zeg ik.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:03 schreef J2T het volgende:
[..]
Jan Joost suggereerde of Maher geen goede vervanger zou zijn voor Anita. Thats all.
Dijks had hem wel goed te pakken. Wat een baas was dat zegquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Narsingh is niks in de kleine ruimte, laat hij veelvoudig zien bij PSV en dus een goeie keuze geweest om niet de hoofdprijs voor hem te betalen. Zeker gezien het feit Assaidi nu naar Ajax komt.
Ik snap de link niet tussen anita en maherquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:03 schreef J2T het volgende:
[..]
Jan Joost suggereerde of Maher geen goede vervanger zou zijn voor Anita. Thats all.
Bij PSV hebben ze voorin sowieso alleen maar blinde dravers. Zodra de tegenstander ook maar enigszins compact gaat staan, dan zijn ze nergens meer.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dijks had hem wel goed te pakken. Wat een baas was dat zeg
Dit. Totaal verschillende spelers met een verschillende positie binnen het veld, desondanks is Maher in mijn ogen wel een zeer gewenste (noodzakelijke?) aankoop, met het vertrek van Janssen aanstaande.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:08 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Ik snap de link niet tussen anita en maher
Ja maar hoe en wat dan rechtsbuiten?quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Sulejmani en Sana ja.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:11 schreef Wiwatron het volgende:
[..]
Ja maar hoe en wat dan rechtsbuiten?Mickey maar weeris als 'ie fit is? Of vertrouw jij op die Neymar-lookalike?
Dit lukt dus gewoon niet meer, de blikken talenten zijn al een tijdje redelijk leegquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:11 schreef 16meter het volgende:
Laat de paniekaankopen maar komen. Of alles gewoon intern oplossen.
Talenten genoeg, maar een team met alleen talenten word je geen kampioen mee.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:13 schreef Wiwatron het volgende:
[..]
Dit lukt dus gewoon niet meer, de blikken talenten zijn al een tijdje redelijk leeg
Jah in de punt naar voren. Daar was die een loper.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:19 schreef J2T het volgende:
Maher heeft bij AZ weleens als controleur gespeeld.
Maher gaat een grote worden, dus die moet je nu wegkapen voordat het kaas weer van het brood gegeten wordt.quote:
alsof dat met Anita niet zo wasquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:20 schreef J2T het volgende:
Wel een dwergenmiddenveld zo met Schone, Eriksen en Maher.
Ach ja dat is sowieso onzin, als ze allemaal goed kunnen voetballen maakt dat geen reet uit.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:20 schreef J2T het volgende:
Haha true. Geen verschil eigenlijk.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
alsof dat met Anita niet zo was
Idd. Zo denk ik er ook over.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ach ja dat is sowieso onzin, als ze allemaal goed kunnen voetballen maakt dat geen reet uit.
Ondanks alles, Enoh is een echte baasquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:18 schreef 16meter het volgende:
Enoh wel. Koning balletjes afpakken. En koning gele kaarten.
wie moet vervangen dan?quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:30 schreef stoeltafel het volgende:
Iedere aankoop is juist wel overwogen nu. Verder is Anita ook wel vervangbaar. Komt wel goed.
De Jong ipv Eriksenquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:20 schreef J2T het volgende:
Drank ziet het niet meer zittenquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:32 schreef Stiggie het volgende:
Wat een rare opstelling . Fucking lukoki? En Blind als linksback ipv Dijks why
Omdat Blind een geweldige voetballer is die thuishoort in Oranje...quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:32 schreef Stiggie het volgende:
Wat een rare opstelling . Fucking lukoki? En Blind als linksback ipv Dijks why
Pangeastreams 1 is goed. Weet alleen het nummer niet want geeft alleen de naam aan, dus moet je even opzoeken.quote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:50 schreef honkeytonk het volgende:
Weet iemand nog wat er vorige keer gebeurde toen Ajax - AZ gespeeld werd en vdWiel vrij vroeg in de weedstrijd scoorde?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |