twitter:Jan_Vertonghen twitterde op zondag 12-08-2012 om 15:25:01Onderweg naar de Arena... Go #Ajax !!!! #AJAaz reageer retweet
Komt er wel in in de tweede helft.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:29 schreef Gramulanion het volgende:
Liever Sana, voor de rest een goed opstelling.
We hebben Enoh nog en Frank vindt dat Daley ook prima op CVM kan.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:32 schreef Smoofie het volgende:
gvd dan hebben we niets meer man, wie moeten we halen ipv anita
Godverdomme zijn ze helemaal achterlijk geworden ofzo? Je belangrijkste speler zomaar laten gaanquote:
Vreemd idd. Nu zijn de 2 beste spelers van vorig jaar gewoon wegquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:34 schreef S0nic het volgende:
[..]
Godverdomme zijn ze helemaal achterlijk geworden ofzo? Je belangrijkste speler zomaar laten gaan
Als ze nou nog denken dat ze het intern kunne opvangen is mijn vertrouwen echt helemaal wegquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vreemd idd. Nu zijn de 2 beste spelers van vorig jaar gewoon weg
Echt kut.
Yep, ben bang dat dit gewoon een enorm lastig jaar gaat worden.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:37 schreef S0nic het volgende:
[..]
Als ze nou nog denken dat ze het intern kunne opvangen is mijn vertrouwen echt helemaal weg
Daar zullen ze bij Ajax wel wakker van liggen denk ikquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Overmars geen lijstje vervangers klaar heeft staan, word ik echt ziedend.
Die doet geen oog meer dicht.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:39 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Daar zullen ze bij Ajax wel wakker van liggen denk ik
20 miljoen. voor ajax 25 miljoenquote:
'zomaar'quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:34 schreef S0nic het volgende:
[..]
Godverdomme zijn ze helemaal achterlijk geworden ofzo? Je belangrijkste speler zomaar laten gaan
Daarom zeg ik zomaar.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
'zomaar'![]()
Ze hebben er al een maand voorgelegen man. Anita heeft aangegeven dat hij niet wil verlengen, is naar Raiola gegaan en heeft aangegeven bij de directie te willen vertrekken. Ze krijgen nu een bod die je nooit meer krijgt en dus moet je de keuze maken. Ik begrijp het wel.
In de huidige selectie kun je het gewoon echt niet met Enoh opvangen, die kan niet voetballen. Ik ben benieuwd hoe ze dit gaan oplossen.
Marc zal het wel intern willen opvangen. Of hij ronselt wel een of andere Zweed van een of andere middenmoter voor 2 ton.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vince, hoe groot schat jij de kans dat Marc een lijstje voor vervangers van Anita heeft?
Flikker toch op man, ze hebben A4tjes vol namen. Ze moeten alleen wel haalbaar zijn.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Overmars geen lijstje vervangers klaar heeft staan, word ik echt ziedend.
40 % ofzo . die uiteraard niet te betalen zijn voor Overmars zijn maatstavenquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vince, hoe groot schat jij de kans dat Marc een lijstje voor vervangers van Anita heeft?
Vertonghen is nu toch ook geen vervanger voor of wel dan? Zo werkt het nou eenmaal. Dit bod zit rond de 8-10 miljoen en krijg je gewoon nooit meer.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:48 schreef S0nic het volgende:
[..]
Daarom zeg ik zomaar.
Je gaat toch Anita laten gaan als je geen vervanger voor hem hebt?
Zo werkt het bij Go Ahead misschien, maar niet bij Ajax.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Vertonghen is nu toch ook geen vervanger voor of wel dan? Zo werkt het nou eenmaal. Dit bod zit rond de 8-10 miljoen en krijg je gewoon nooit meer.
Dit.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:52 schreef J2T het volgende:
[..]
Zo werkt het bij Go Ahead misschien, maar niet bij Ajax.
Jammer want ik zit in dezelfde nachtmerriequote:Op zondag 12 augustus 2012 15:54 schreef J2T het volgende:
Wat ik begin deze week dacht gaat dus toch uitkomen. Een jaar lang met Enoh en Blind in de basis. Iemand maak me wakker.
quote:De Boer: we hebben tijd nodig
'Ons nieuwe beleid is helder: we geven niet meer uit dan dat er binnenkomt', zegt De Boer in gesprek met Eredivisie Live. Doordat de transfer van Vertonghen in termijn is betaald, kan Ajax niet het volledige bedrag aanwenden voor een vervanger. 'In het verleden hadden we misschien gelijk vijf miljoen voor Niklas Moisander neergelegd en gaven we veel meer uit dan dat er binnenkwam. Dan móest je kampioen worden of Champions League halen om dat te compenseren. Dat willen we nu niet meer, we moeten eerst gezond worden', vervolgt De Boer.
'Of we dat ook naar de supporters moeten uiten? Zij weten ook wel dat we voor de jeugd hebben gekozen. De tijd van smijten met geld is voorbij. En dus hebben we tijd nodig', aldus De Boer, die denkt dat het nieuwe beleid op termijn tot successen gaat leiden. 'Daar zijn we - en ben ik - van overtuigd.'
Jij zit al je hele leven in een nachtmerrie, dat is niks nieuws.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:56 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Jammer want ik zit in dezelfde nachtmerrie
tuurlijk jochie . 91 tot 98 was anders een droomquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jij zit al je hele leven in een nachtmerrie, dat is niks nieuws.
Ja, is 19 jaar en zou eerst een half jaartje bij Ajax wennen en dan bij de A selectie aansluiten.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:57 schreef S0nic het volgende:
Die Boccara was toch de opvolger van Anita voor de toekomst?
De toekomst jaquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:57 schreef S0nic het volgende:
Die Boccara was toch de opvolger van Anita voor de toekomst?
Ik heb vannacht gedroomd van de opstelling:quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:56 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Jammer want ik zit in dezelfde nachtmerrie
Eredivisie Live zegt Adam Maher.quote:EL: 'Ajax akkoord over transfer Anita'
Eredivisie Live meldt zondag dat Ajax akkoord zou zijn gegaan met het verhoogde bod van de Engelse subtopper Newcastle United. De middenvelder zou nu dus zelf nog een akkoord moeten sluiten met de Engelsen maar dat lijkt geen probleem. Er zou acht miljoen euro gemoeid zijn met de transfer.
De club zat al geruime tijd achter Vurnon Anita aan en nu lijkt het dan toch echt tot een transfer te komen. Newcastle United wilde Anita blijkbaar zo graag hebben dat ze het bod verhoogd hebben, hetgeen uiteindelijk dus door Ajax werd geaccepteerd.
Frank de Boer gaf een korte reactie en is niet blij: 'Ik baal er stevig van', zegt de coach in een flits. Als de transfer echt doorgang vindt lijkt Ajax haar peilen te richten op Adam Maher, de spelmaker van AZ.
Anita had nog een contract tot medio 2014. Het transferbedrag zou op kunnen lopen tot zo'n tien miljoen euro. De 23-jarige middenvelder speelt vanaf het seizoen 2005/2006 in de hoofdmacht van de Amsterdammers. Hij speelde in zeven seizoenen 101 wedstrijden en wist hierin vijf keer te scoren. Ook heeft Anita drie interlands achter zijn naam staan.
vd Sarquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:59 schreef Wiwatron het volgende:
[..]
Ik heb vannacht gedroomd van de opstelling:
Tyton
van Rhijn-Alderweireld-Viergever-Boilesen
Maher-Anita-Eriksen
Narsingh-De Jong-Boerrigter
En toen werd ik dus wakker, ohwatishetsomszondezelfnikstezeggentehebbenoverhetaankoopbeleid
Narsingh is niks in de kleine ruimte, laat hij veelvoudig zien bij PSV en dus een goeie keuze geweest om niet de hoofdprijs voor hem te betalen. Zeker gezien het feit Assaidi nu naar Ajax komt.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:59 schreef Wiwatron het volgende:
[..]
Ik heb vannacht gedroomd van de opstelling:
Tyton
van Rhijn-Alderweireld-Viergever-Boilesen
Maher-Anita-Eriksen
Narsingh-De Jong-Boerrigter
En toen werd ik dus wakker, ohwatishetsomszondezelfnikstezeggentehebbenoverhetaankoopbeleid
Eens Assaidi past veel beter bij Ajax.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Narsingh is niks in de kleine ruimte, laat hij veelvoudig zien bij PSV en dus een goeie keuze geweest om niet de hoofdprijs voor hem te betalen. Zeker gezien het feit Assaidi nu naar Ajax komt.
Ja dat zeg ik.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:03 schreef J2T het volgende:
[..]
Jan Joost suggereerde of Maher geen goede vervanger zou zijn voor Anita. Thats all.
Dijks had hem wel goed te pakken. Wat een baas was dat zegquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Narsingh is niks in de kleine ruimte, laat hij veelvoudig zien bij PSV en dus een goeie keuze geweest om niet de hoofdprijs voor hem te betalen. Zeker gezien het feit Assaidi nu naar Ajax komt.
Ik snap de link niet tussen anita en maherquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:03 schreef J2T het volgende:
[..]
Jan Joost suggereerde of Maher geen goede vervanger zou zijn voor Anita. Thats all.
Bij PSV hebben ze voorin sowieso alleen maar blinde dravers. Zodra de tegenstander ook maar enigszins compact gaat staan, dan zijn ze nergens meer.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dijks had hem wel goed te pakken. Wat een baas was dat zeg
Dit. Totaal verschillende spelers met een verschillende positie binnen het veld, desondanks is Maher in mijn ogen wel een zeer gewenste (noodzakelijke?) aankoop, met het vertrek van Janssen aanstaande.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:08 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Ik snap de link niet tussen anita en maher
Ja maar hoe en wat dan rechtsbuiten?quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Sulejmani en Sana ja.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:11 schreef Wiwatron het volgende:
[..]
Ja maar hoe en wat dan rechtsbuiten?Mickey maar weeris als 'ie fit is? Of vertrouw jij op die Neymar-lookalike?
Dit lukt dus gewoon niet meer, de blikken talenten zijn al een tijdje redelijk leegquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:11 schreef 16meter het volgende:
Laat de paniekaankopen maar komen. Of alles gewoon intern oplossen.
Talenten genoeg, maar een team met alleen talenten word je geen kampioen mee.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:13 schreef Wiwatron het volgende:
[..]
Dit lukt dus gewoon niet meer, de blikken talenten zijn al een tijdje redelijk leeg
Jah in de punt naar voren. Daar was die een loper.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:19 schreef J2T het volgende:
Maher heeft bij AZ weleens als controleur gespeeld.
Maher gaat een grote worden, dus die moet je nu wegkapen voordat het kaas weer van het brood gegeten wordt.quote:
alsof dat met Anita niet zo wasquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:20 schreef J2T het volgende:
Wel een dwergenmiddenveld zo met Schone, Eriksen en Maher.
Ach ja dat is sowieso onzin, als ze allemaal goed kunnen voetballen maakt dat geen reet uit.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:20 schreef J2T het volgende:
Haha true. Geen verschil eigenlijk.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
alsof dat met Anita niet zo was
Idd. Zo denk ik er ook over.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ach ja dat is sowieso onzin, als ze allemaal goed kunnen voetballen maakt dat geen reet uit.
Ondanks alles, Enoh is een echte baasquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:18 schreef 16meter het volgende:
Enoh wel. Koning balletjes afpakken. En koning gele kaarten.
wie moet vervangen dan?quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:30 schreef stoeltafel het volgende:
Iedere aankoop is juist wel overwogen nu. Verder is Anita ook wel vervangbaar. Komt wel goed.
De Jong ipv Eriksenquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:20 schreef J2T het volgende:
Drank ziet het niet meer zittenquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:32 schreef Stiggie het volgende:
Wat een rare opstelling . Fucking lukoki? En Blind als linksback ipv Dijks why
Omdat Blind een geweldige voetballer is die thuishoort in Oranje...quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:32 schreef Stiggie het volgende:
Wat een rare opstelling . Fucking lukoki? En Blind als linksback ipv Dijks why
Pangeastreams 1 is goed. Weet alleen het nummer niet want geeft alleen de naam aan, dus moet je even opzoeken.quote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:50 schreef honkeytonk het volgende:
Weet iemand nog wat er vorige keer gebeurde toen Ajax - AZ gespeeld werd en vdWiel vrij vroeg in de weedstrijd scoorde?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |