twitter:Jan_Vertonghen twitterde op zondag 12-08-2012 om 15:25:01Onderweg naar de Arena... Go #Ajax !!!! #AJAaz reageer retweet
Komt er wel in in de tweede helft.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:29 schreef Gramulanion het volgende:
Liever Sana, voor de rest een goed opstelling.
We hebben Enoh nog en Frank vindt dat Daley ook prima op CVM kan.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:32 schreef Smoofie het volgende:
gvd dan hebben we niets meer man, wie moeten we halen ipv anita
Godverdomme zijn ze helemaal achterlijk geworden ofzo? Je belangrijkste speler zomaar laten gaanquote:
Vreemd idd. Nu zijn de 2 beste spelers van vorig jaar gewoon wegquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:34 schreef S0nic het volgende:
[..]
Godverdomme zijn ze helemaal achterlijk geworden ofzo? Je belangrijkste speler zomaar laten gaan
Als ze nou nog denken dat ze het intern kunne opvangen is mijn vertrouwen echt helemaal wegquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vreemd idd. Nu zijn de 2 beste spelers van vorig jaar gewoon weg
Echt kut.
Yep, ben bang dat dit gewoon een enorm lastig jaar gaat worden.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:37 schreef S0nic het volgende:
[..]
Als ze nou nog denken dat ze het intern kunne opvangen is mijn vertrouwen echt helemaal weg
Daar zullen ze bij Ajax wel wakker van liggen denk ikquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Overmars geen lijstje vervangers klaar heeft staan, word ik echt ziedend.
Die doet geen oog meer dicht.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:39 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Daar zullen ze bij Ajax wel wakker van liggen denk ik
20 miljoen. voor ajax 25 miljoenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |