Doe ik ook. HIj moet zelf normaal doen en geen onzin uit gaan kramen omdat z'n troll-TT weg is.quote:
Je doet niet normaal. Je scheldt met tyfusquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe ik ook. HIj moet zelf normaal doen en geen onzin uit gaan kramen omdat z'n troll-TT weg is.
Ik had helemaal geen troll-TT. Het seizoen is weer begonnen hé, merk ik. Godverdomme man, wat kinderachtig.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe ik ook. HIj moet zelf normaal doen en geen onzin uit gaan kramen omdat z'n troll-TT weg is.
Davy probeert een nieuw plan op te zetten qua standaardreactiesquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:29 schreef j0rdiiii het volgende:
Davy durft nog steeds niet terug te komen.
Boe-hoe.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je doet niet normaal. Je scheldt met tyfus
club-TT's mochten vanaf het begin van de sc al niet.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik had helemaal geen troll-TT. Het seizoen is weer begonnen hé, merk ik. Godverdomme man, wat kinderachtig.
Idd. Complimenten voor jou.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben tenminste een inhoudelijke poster, stelletje beunhazen hier. Ik ben de enige SC-user die nog normaal kan meeposten in de Psv-reeks.
Ik ook wel hoor.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben tenminste een inhoudelijke poster, stelletje beunhazen hier. Ik ben de enige SC-user die nog normaal kan meeposten in de Psv-reeks.
Ok, het tyf gedeelte spijt me. Ik reageerde enkel heftig omdat het heftig is dat een persoonlijkheid zoals jij mij een troll-mod vindt worden. Wat denk je dat dat met mij doet?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:32 schreef Smoofie het volgende:
Dankje GGMM, weer een litteken op mn pols door jou.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn als alle overige wedstrijden vandaag in een gelijkspel eindigen, staat PSV minimaal tot morgen 14:20 uur onderaan
Je bespreekt nooit je gevoelens met mij, dus ik weet nietquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ok, het tyf gedeelte spijt me. Ik reageerde enkel heftig omdat het heftig is dat een persoonlijkheid zoals jij mij een troll-mod vindt worden. Wat denk je dat dat met mij doet?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ok, het tyf gedeelte spijt me. Ik reageerde enkel heftig omdat het heftig is dat een persoonlijkheid zoals jij mij een troll-mod vindt worden. Wat denk je dat dat met mij doet?
Ik ben daar nogal moeilijk in. Ik heb een vrij gesloten persoonlijkheid en ik loop niet altijd met mijn gevoelens te koop.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je bespreekt nooit je gevoelens met mij, dus ik weet niet
Ergens in een van de feedback-topics. Geen zin om te zoeken.quote:
Waarom "ergens in een feedback topic" en niet als harde regel in een standaard OP?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ergens in een van de feedback-topics. Geen zin om te zoeken.
J0rdiiii zal het ongetwijfeld bij de hand hebben.
Ik loop altijd met mijn lul te koopquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben daar nogal moeilijk in. Ik heb een vrij gesloten persoonlijkheid en ik loop niet altijd met mijn gevoelens te koop.
quote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:15 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wat maakt jou dit uit ? Tief op man, maak je druk om je eigen club.
Bedankt voor de o-zo-cynische quote.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ha-hi-larisch bedankt voor de crosspost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |