Ja, dat laatste zag ik. Prachtig.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Duitsland wint van Nederland.
En PSV heeft verloren van RKC
Wat een kut spel man.quote:1 AFCNiels Niels United 21 ¤ 0,–
2 Adames Beestenboel 17 ¤ 50.000,–
3 Dj_Day-V FC Strootbaas 15 ¤ 0,–
4 Ajacied422 ALFA-Football 14 ¤ 0,–
5 GGMM GGMM 14 ¤ 0,–
6 Smoofie AFC Ajax 8 ¤ 0,–
7 Cara Cara 7 ¤ 0,–
8 Drizzt_DoUrden FC Drizzt 7 ¤ 0,–
9 Littlerabbit Dissection 6 ¤ 0,–
10 TwenteFC FC Twente 6 ¤ 0,–
11 napoleonfour Keizerlijke Equipe 6 ¤ 0,–
12 mrstylo Stylo Football Club 5 ¤ 250.000,–
13 Doublepain Doublepain FC 4 life 5 ¤ 0,–
14 Jojoortje FCJojoortje 5 ¤ 0,–
15 j0rdiiii KZ Danaïden 4 ¤ 50.000,–
16 DonRaja FC Arizona 4 ¤ 0,–
17 The_Groove Rood en Wit 3 ¤ 0,–
18 Lange_Lans FC Kunta Kinte 1 ¤ 0,–
19 RensAjacied SuperJoden 0 ¤ 50.000,–
En ik las in het PSV topic dat mensen wilde dat Brands de Vrij ging kopenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja, dat laatste zag ik. Prachtig.
Dat eerste boeit niet.
Dat gaat ze veel geld kosten.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En ik las in het PSV topic dat mensen wilde dat Brands de Vrij ging kopen
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En ik las in het PSV topic dat mensen wilde dat Brands de Vrij ging kopen
Ik sta vooralsnog 5e. Gaat aardig.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb punten?. Werkt je wisselspeler tactiek trouwens GGMM?
Bedoel je tactiek dat hij ons spelers liet wisselen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb punten?. Werkt je wisselspeler tactiek trouwens GGMM?
Die zou ik ook doen maar toch voor KZ Danaïden gekozen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
AFC Ajax, wat een originele naam van een topuser.
Ik was pas origineel, bij mij is het de band welke ik op dat moment afspeelde.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die zou ik ook doen maar toch voor KZ Danaïden gekozen.
heeft Psv nog gewonnen? (Je vraagt erom)quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:49 schreef mrstylo het volgende:
Oké frustratie is weg. Ben weer normale.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:49 schreef mrstylo het volgende:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:49 schreef mrstylo het volgende:
1 voordeel voor hem. Hij is geen wissel achter Toivonen meer, hij is nu gewoon geblesseerd.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:50 schreef Typisch het volgende:
Morgen 3 punten uitlopen op PSV.
Wijnaldum kan alweer omhoog kijken.
[ afbeelding ]
Ajax is wisselvallig. Als ze zo spelen zoals tegen Celtic...winnen ze wel van AZ.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je wist het vantevoren.
Je hebt wat dat betreft geluk dat Twente, Ajax en Feyenoord ook geen fantastisch team hebben (imo), dus het wordt alsnog spannend
Feijenoord wordt kampioen, waar heb je het over?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je wist het vantevoren.
Je hebt wat dat betreft geluk dat Twente, Ajax en Feyenoord ook geen fantastisch team hebben (imo), dus het wordt alsnog spannend
Dit spelquote:
Ik had al beetje verwacht maar is alsnog kut wanner het gebeurt. Stiekem hoopte ik dat het toch positief uitpakte.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je wist het vantevoren.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Feijenoord wordt kampioen, waar heb je het over?
Ik geef ze serieus een hele goede kans.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Feijenoord wordt kampioen, waar heb je het over?
4-0 gewonnenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ajax is wisselvallig. Als ze zo spelen zoals tegen Celtic...winnen ze wel van AZ.
Twente wordt onderschat, die hebben echt goed ingekochtquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik geef ze serieus een hele goede kans.
Enige probleem is dat Feyenoord net als PSV ook het spel niet maakt. Daar had je vorig jaar Guidetti voor, maar dit jaar niet.
Als Guidetti toch onverhoopt voor Feyenoord gaat spelen dit seizoen dan zie ik ze als de grootste kandidaat.
Mja, Utrecht won er ook 3-0 van. Celtic is ook gewoon kut.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
4-0 gewonnen(Ik wist het geen eens
)
Ik geef Feyenoord geen enkele kans tbh.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Enige probleem is dat Feyenoord net als PSV ook het spel niet maakt. Daar had je vorig jaar Guidetti voor, maar dit jaar niet.
Als Guidetti toch onverhoopt voor Feyenoord gaat spelen dit seizoen dan zie ik ze als de grootste kandidaat.
Ligt eraan, die kunnen 2 kanten opvallen. Als Tadic op 10 gaat spelen geef ik ze een goede kans. Anders gaat tadic voorzetten geven op Castaignosquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Twente wordt onderschat, die hebben echt goed ingekocht![]()
![]()
welquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:53 schreef TwenteFC het volgende:
Punten van vandaag zijn nog niet verwerkt of wel?
Guiterez is de nieuwe 10. Die blijf jij systematisch negerenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ligt eraan, die kunnen 2 kanten opvallen. Als Tadic op 10 gaat spelen geef ik ze een goede kans. Anders gaat tadic voorzetten geven op Castaignos
En die trainer blijft een klungel 1ste klas.
Maar gaat het toch lopen dan doen ze ook gelijk volop mee ja..
Ze moeten wel een aanvaller halen, voorin is het echt te slecht. Of Guidetti komt wordt pas aan het einde van de transferperiode bekend en toch lijken ze daarop te wachten, dat vind ik niet zo handig.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tja dan moet de Boer Serero erin zetten maar hij blijft vasthouden aanquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ajax is wisselvallig. Als ze zo spelen zoals tegen Celtic...winnen ze wel van AZ.
twitter:KoertWesterman twitterde op zaterdag 11-08-2012 om 21:54:09Steeds als dat kanker @Kleintje_pils gaat spelen krijgen die Duitsers vleugels. #duined #gerned reageer retweet
Oh ja oepsquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:54 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Guiterez is de nieuwe 10. Die blijf jij systematisch negeren
Ik denk dat die wel naar Vitesse gaat.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Tja dan moet de Boer Serero erin zetten maar hij blijft vasthouden aanJanssen.
Hij zei kut.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:54 schreef RensAjacied het volgende:
twitter:KoertWesterman twitterde op zaterdag 11-08-2012 om 21:54:09Steeds als dat kanker @Kleintje_pils gaat spelen krijgen die Duitsers vleugels. #duined #gerned reageer retweet
Ik heb echt 0 vertrouwen in Castaignos, bij Feyenoord liep hij de bal rechtdoor over de achterlijn als je hem niet voor het doel aanspeelde. het is dat hij in zijn laatste wedstrijden opeens volop scoorde wat leuk in zijn statistieken staat. Ik zie eigenlijk in Bulykin met Tadic, Verhoek en Chadli een grotere dreigingquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ligt eraan, die kunnen 2 kanten opvallen. Als Tadic op 10 gaat spelen geef ik ze een goede kans. Anders gaat tadic voorzetten geven op Castaignos
En die trainer blijft een klungel 1ste klas.
Maar gaat het toch lopen dan doen ze ook gelijk volop mee ja..
Die gaat weg, dat denk ik ook inderdaad.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat die wel naar Vitesse gaat.
Heeft nog gelijk ook.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:54 schreef RensAjacied het volgende:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:54 schreef RensAjacied het volgende:
Waarom nou weer kut in kanker veranderen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:54 schreef RensAjacied het volgende:
Nederland is aan het falen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:57 schreef AFCNiels het volgende:
Ik ben die hele hockey finale vergeten.
Zolalng die clown steve daar trainer blijft is er niets aan de hand.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
4-0 gewonnen(Ik wist het geen eens
)
[..]
Twente wordt onderschat, die hebben echt goed ingekocht![]()
![]()
Zelfde hier, maar die trainer zal een aankoop van 6 miljoen (was het toch?) toch gaan opstellen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb echt 0 vertrouwen in Castaignos, bij Feyenoord liep hij de bal rechtdoor over de achterlijn als je hem niet voor het doel aanspeelde. het is dat hij in zijn laatste wedstrijden opeens volop scoorde wat leuk in zijn statistieken staat. Ik zie eigenlijk in Bulykin met Tadic, Verhoek en Chadli een grotere dreiging
Dat hele team boeit me eigenlijk voor geen meter.quote:
Mwa had hen het goud meer gegund dan de Nederlandse tutjes. De mannen maakte het nog leuk, daar waar het vrouwen hockey mij enkel verveelde.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat hele team boeit me eigenlijk voor geen meter.
Dan klopt er geen zak van, ik had toch minimaal 7 punten moeten krijgen voor Broerse? Basis+Goal?quote:
Ze moeten ook de spelregels eens veranderen voor de gevallen dat iemand een bal tegen zijn voet krijgt. Ze proberen gewoon meer op voeten te schieten dan op doel.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa had hen het goud meer gegund dan de Nederlandse tutjes. De mannen maakte het nog leuk, daar waar het vrouwen hockey mij enkel verveelde.
Broerse heb ik ookquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:01 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dan klopt er geen zak van, ik had toch minimaal 7 punten moeten krijgen voor Broerse? Basis+Goal?
Dat is het vrouwen hocket inderdaad, en dan maar scheldenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze moeten ook de spelregels eens veranderen voor de gevallen dat iemand een bal tegen zijn voet krijgt. Ze proberen gewoon meer op voeten te schieten dan op doel.
Het is aannemelijker dat Utrecht wint?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Lees ik nou dat mensen denken dat Feyenoord wint morgen?
45miljoen!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat gaat ze veel geld kosten.
Zal De Vrij nooit doen trouwens.
Ja, Feyenoord wint morgen zeker.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Lees ik nou dat mensen denken dat Feyenoord wint morgen?
Ok, bedankt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Utrecht gaat met 7-5 winnen
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Ahaha de nederlandse hockeymannen achter
Ahaquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Utrecht gaat met 7-5 winnen
Scheelt toch weer 2 uurtjes.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoef je de TV pas om 14:30 aan te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |