Zooo en nu?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Trouwens. Nu tot morgen 14:15 of zelfs langer PSV op de 18e plek
inderdaad, geen respect kunnen opbrengen naar andere sporten. Beetje het voorbeeld voor ons topsportklimaat. Geld gaat naar voetbal,zwemmen,hockey en schaatsen. rest zoekt het maar uitquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voetbal blijft ook wel een parasiet op de TV, het gaat echt nergens over dat elk journaal afsluit met voetbal. De Ajacieden422 van deze wereld maar dan van het hockey moeten dan wel met het schuim op de bek zitten.
Als wielrennen er maar niet opkomtquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
inderdaad, geen respect kunnen opbrengen naar andere sporten. Beetje het voorbeeld voor ons topsportklimaat. Geld gaat naar voetbal,zwemmen,hockey en schaatsen. rest zoekt het maar uit
hebben de tour de france al gehad.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als wielrennen er maar niet opkomt
Psv - Ajax 4-2, RKC - PSV 3-2... ik houd mij in totdat Ajax de wedstrijd Waalwijk achter de rug heeft.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:37 schreef Doublepain het volgende:
1ste speeldag, straks gaan jullie nog huilen dat RKC kampioen is geworden en niet Ajax![]()
Omdat RKC eerste staat
Ajax wint er toch wel, die hebben juist meer moeite tegen Utrecht of Groningen..quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Psv - Ajax 4-2, RKC - PSV 3-2... ik houd mij in totdat Ajax de wedstrijd Waalwijk achter de rug heeft.
15 september Ajax - RKCquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Psv - Ajax 4-2, RKC - PSV 3-2... ik houd mij in totdat Ajax de wedstrijd Waalwijk achter de rug heeft.
Wij ook daar.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ajax wint er toch wel, die hebben juist meer moeite tegen Utrecht of Groningen..
Waarom ga je serieus op een overduidelijke onzin post in? Nu moet ik mijn vorige post weer overtreffen, wat trollen als resultaat heeft...quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ajax wint er toch wel, die hebben juist meer moeite tegen Utrecht of Groningen..
Ik ga gewoon niet uit dit weekend, dus ik weet al dat ik aan verveling toe ben dat is ook niet alles.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:40 schreef Typisch het volgende:
Dat wachten op het moment dat je uit kunt gaan.
Vorig jaar in Eindhoven maar 4 verliespunten. 3 tegen Twente en 1 tegen Ajax.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
PSV heeft moeite in elke stadion behalve in Eindhoven
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom ga je serieus op een overduidelijke onzin post in? Nu moet ik mijn vorige post weer overtreffen, wat trollen als resultaat heeft...
Psv - Feyenoord 10-0, RKC - PSV 3-2 dat wordt pas een spektakel.
Feyenoord wint er toch wel, die hebben juist meer moeite tegen Twente of Heerenveenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom ga je serieus op een overduidelijke onzin post in? Nu moet ik mijn vorige post weer overtreffen, wat trollen als resultaat heeft...
Psv - Feyenoord 10-0, RKC - PSV 3-2 dat wordt pas een spektakel.
Feyenoord heeft 2x gewonnen van Twente dit seizoen johquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Feyenoord wint er toch wel, die hebben juist meer moeite tegen Twente of Heerenveen
Uitgaan als je zondag moet werken en trainenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:40 schreef Typisch het volgende:
Dat wachten op het moment dat je uit kunt gaan.
Dit seizoen is 1 wedstrijd lang.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord heeft 2x gewonnen van Twente dit seizoen joh
Je moet niks, laat staan trainen. Daarbij kan je beter uitgaan voor het trainen dan uitgaan na het trainen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Uitgaan als je zondag moet werken en trainen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |