zeik eens niet zoquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Die kut NOS zal vast de medaille uitreiking laten zien
Onzin. Viel nauwelijks op en had rood mogen krijgen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
van Bommel was de beste bij PSV, stak boven iedereen uit..
Viel nauwelijks opquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onzin. Viel nauwelijks op en had rood mogen krijgen.
Ik voelde me ook klote toen Feyenoord 4-2 Ajax.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij beperkt zich tot het PSV-topic.
Ach logisch, ik ontwijk het forum ook altijd als ik gefrustreerd ben.
idd, Bolt niet kijkenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zeik eens niet zohet is fucking maar bagger voetbal.
Daar is hij ook niet, inhoudelijke discussies zijn niet aan hem besteed.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij beperkt zich tot het PSV-topic.
Ach logisch, ik ontwijk het forum ook altijd als ik gefrustreerd ben.
Dat zeg ik al tijden. Meestal heeft hij dan zijn standaardreactiesquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Daar is hij ook niet, inhoudelijke discussies zijn niet aan hem besteed.
Hij verkrachte de wedstrijd voor Psv door te beslissen dat het op kracht en strijd moest gebeuren. Als ze gewoon hun snelheid en behendigheid hadden gebruikt hadden ze meer kans gehad. En dan die crossballenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
van Bommel was de beste bij PSV, stak boven iedereen uit..
Al gespeeld, maar alsnog.quote:
ja, want nederlands elftal.quote:
Als je de uitslag niet wilt weten moet je je even van al het nieuws afsluiten. (en deze spoiler)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Ja.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja, want nederlands elftal.
Vond ik altijd zo geniaal bij die pagina's van ''ergernissen''. Zaten ze te klagen dat er voetbaluitslagen groots op 101 gekopt werdquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je de uitslag niet wilt weten moet je je even van al het nieuws afsluiten.
Was de belangrijkste man, kijk zo maar nog een keer dan zie je het.. Mooie ballen op Willems, dan weer op lens, Narsingh etc.. eind 2de helft idd minder, scoorde wel maar de Stroot was frusti... Wat heeft hij fout gedaan? Niet die 2 tackles toch? Je zou maar 2x een overtreding makenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, wel dan? Wat heeft hij vandaag goed gedaan dan?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je de uitslag niet wilt weten moet je je even van al het nieuws afsluiten. (en deze spoiler)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:quote:quote:Bolt was al eerder bij de finish dan dat jullie posttequote:![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je de uitslag niet wilt weten moet je je even van al het nieuws afsluiten. (en deze spoiler)Voetbal blijft ook wel een parasiet op de TV, het gaat echt nergens over dat elk journaal afsluit met voetbalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. De Ajacieden422 van deze wereld maar dan van het hockey moeten dan wel met het schuim op de bek zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |