quote:Op zondag 13 mei 2012 20:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Blind (dat door veel Ajacieden in Oranje hoort) kon daar toch ook.
Maar Anita dat jullie die 14 wedstrijden alleen bijna laten winnen hoort toch veel beter in VM te staan, want dan waren jullie eerder kampioen.quote:
quote:Op zondag 13 mei 2012 20:01 schreef j0rdiiii het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Toevallig ook dat de goeie momenten van Ajax zijn begonnen sinds de terugkeer van Anita op het middenveld.
quote:Op zondag 13 mei 2012 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Anita nou vanaf het begin CVM was, dan was Ajax al eerder kampioen geweest
Wat wil je hiermee zeggen? Dat De Boer geen fouten kan maken?quote:Op zondag 13 mei 2012 20:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar Anita dat jullie die 14 wedstrijden alleen bijna laten winnen hoort toch veel beter in VM te staan, want dan waren jullie eerder kampioen.
[..]
Nee dat alles wat jullie zeggen meer toevalligheden en geluk waren dan kwaliteit.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:17 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen? Dat De Boer geen fouten kan maken?
quote:Op zondag 13 mei 2012 20:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee dat alles wat jullie zeggen meer toevalligheden en geluk waren dan kwaliteit.
En waarom precies dan?quote:Op zondag 13 mei 2012 20:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee dat alles wat jullie zeggen meer toevalligheden en geluk waren dan kwaliteit.
Anita is niet goed, maar door toevalligheden/geluk in VM beland. Als hij zo goed was dan was hij begin van seizoen daar. Misschien zelfs een jaar eerder.quote:
Hoeveel wedstrijden van Ajax heb je (helemaal) gezien?quote:Op zondag 13 mei 2012 20:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Anita is niet goed, maar door toevalligheden/geluk in VM beland. Als hij zo goed was dan was hij begin van seizoen daar. Misschien zelfs een jaar eerder.
Als ze niet tegen over PSV stonden dan keek ik Ajax.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:22 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hoeveel wedstrijden van Ajax heb je (helemaal) gezien?
toevalligheden/geluk= FdB z'n koppigheid.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Anita is niet goed, maar door toevalligheden/geluk in VM beland. Als hij zo goed was dan was hij begin van seizoen daar. Misschien zelfs een jaar eerder.
Beter kijken dan.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als ze niet tegen over PSV stonden dan keek ik Ajax.
Kan hetzelfde over jou gezegd worden met Strootman.quote:
Vond je Strootman echt zo goed de 2e seizoenshelft?quote:Op zondag 13 mei 2012 20:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kan hetzelfde over jou gezegd worden met Strootman.
Wat heb ik gezegd over de Stroot dan?quote:Op zondag 13 mei 2012 20:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kan hetzelfde over jou gezegd worden met Strootman.
Ik vond hem niet goed (een 8), maar gewoon redelijk (6/6,5).quote:Op zondag 13 mei 2012 20:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vond je Strootman echt zo goed de 2e seizoenshelft?
Je wilt Anita liever dan Strootman in Oranje.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:25 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wat heb ik gezegd over de Stroot dan?
Seizoen 2010/2011 na de winterstop speelde hij daar ook en was hij ook de belangrijkste speler. Om een of andere reden wou de Boer Janssen op die plek, die daar gewoon is gefaald.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Anita is ook beter ja.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je wilt Anita liever dan Strootman in Oranje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |