Uitgaan voor het trainen = zwaar kut. Uitgaan na het trainen = de dag erna zwaaaaar kut.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je moet niks, laat staan trainen. Daarbij kan je beter uitgaan voor het trainen dan uitgaan na het trainen.
Ruzie begint al amn.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Al paar weken hier angst voor 1e competitieweekend en het is ook gelijk alweer raak in de SC
Valt mee toch?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Al paar weken hier angst voor 1e competitieweekend en het is ook gelijk alweer raak in de SC
Mwa, ik vind het wel meevallen eigenlijk.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vorig seizoenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord heeft 2x gewonnen van Twente dit seizoen joh
Mijn reacties waren feiten ja!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, ik vind het wel meevallen eigenlijk.
Sowieso is de SC daar een beetje voor bedoeld. Houdt de overige topics hopelijk een beetje uit de wind.
AL was het wel ff raak in het PSV-topic
quote:
Gezellig toch. Volgende week winnen ze van Roda JC. Over 2 weken weer feesten daar. GRO-PSV en dan weet je hoelaat het isquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, ik vind het wel meevallen eigenlijk.
Sowieso is de SC daar een beetje voor bedoeld. Houdt de overige topics hopelijk een beetje uit de wind.
AL was het wel ff raak in het PSV-topic
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:44 schreef Smoofie het volgende:
EN trainen moet, anders krijg ik een buikje LR, dat wil je niet.
Ik zit in mijn allemansvriend periodequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nee, ik was serieus niet aan het trollen in het PSV-topic man. Ik gaf gewoon m'n mening.quote:
Je komt nog wel in de volgende periode naarmate het seizoen vordertquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ik heb geen buikje, maar ook verre van een afgetraind. Het is ook niet perfect maar ik kan wel uitgaan wanneer ik wil (Naja iig 1 reden minder waarom het niet zou kunnen).
[..]
Ik zit in mijn allemansvriend periode
Jij kan echt alles zeggen daar he.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ik heb geen buikje, maar ook verre van een afgetraind. Het is ook niet perfect maar ik kan wel uitgaan wanneer ik wil (Naja iig 1 reden minder waarom het niet zou kunnen).
[..]
Ik zit in mijn allemansvriend periode
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:46 schreef Smoofie het volgende:
Twente FC is wel mijn maatje geworden, daarom zal ik niet meer trollen in het FCT topic dit seizoen met "schade deutschland, alles ist vorbei".
inderdaadquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jij kan echt alles zeggen daar he.Niemand weet dat je voor Ajax bent.
Wel, maar vervolgens spreek ik weer namens 'Ons Psvérs' en knikt iedereen jaquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jij kan echt alles zeggen daar he.Niemand weet dat je voor Ajax bent.
Heb keihard zitten lachen om die speler. Tuinkabouter Dries werd ook gewisseld.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:48 schreef j0rdiiii het volgende:
Narsingh was weer niet veel trouwens, toch wel blij dat hij niet naar Ajax is gekomen. Zeker als Assaidi nu nog komt, een veel betere speler voor Ajax.
Ook?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb keihard zitten lachen om die speler. Tuinkabouter Dries werd ook gewisseld.
Tactische wissel was dat he. Mertens gaat alleen maar naar binnen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom je favo voetballer uitlachen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |