Ja dat zijn al de Antillianen totdat je zegt dat je zwanger bent, dan is het een gevluchte spoorloze man.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:05 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Martina
Mijn moeder zei: 'ik vind hem een schattige man'
Is weer helemaal in!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom lees ik van alles over kuthaar?
Zo vond mijn oma Kleine Viezerik een schattig negertjequote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:05 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Martina
Mijn moeder zei: 'ik vind hem een schattige man'
En beter voor de gezondheid!quote:
Wiens kuthaar?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom lees ik van alles over kuthaar?
Het is dan ook Yohan.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:08 schreef Maver24 het volgende:
[..]
hij doet zijn naam niet eer aan, alles behalve bleek en Johan past ook niet echt
quote:
Ik zou hem zo nu en dan wel willen bellen in de winter. Goed tegen de winterdepressie denk ikquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:08 schreef qwerty-nl het volgende:
Die martina maakt me echt helemaal vrolijk. Wat een leuke uitstraling man :$
Ik zou bijna spontaan fan worden van hemquote:
Licht eraan, als er geen afdruk te zien is, dan mag het.quote:
Als je dat oranje indeukt (is volgens mij was of iets dergelijks) ben je de zak jaquote:
jij ook denk ikquote:
quote:
Gaat dit nog steeds over dat intieme haar?quote:
Plasticine geloof ik? Maar kan er naast zitten.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:11 schreef Neroje het volgende:
[..]
Als je dat oranje indeukt (is volgens mij was of iets dergelijks) ben je de zak ja
Lijkt mij wel met 20.03.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:11 schreef Yonjuuni het volgende:
Die tijd is ook wel genoeg voor de finale.
borstquote:
nog netquote:
Heeft wel erg veel kracht gekost. Gelukkig voor hem is de finale niet vanavond.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar natuurlijk. Maar goed oogde dit niet. Heel verkrampt constant.
Hoe hij ook aan het uithijgen is terwijl Blake niets geleden heeft. Wat een verschil.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar natuurlijk. Maar goed oogde dit niet. Heel verkrampt constant.
quote:
Ik ook, al is het maar om te zien of ik hem net zo ver krijg als die meerkampster. Die had 20.xxquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:12 schreef henkde_j het volgende:
Speerwerpen zou ik echt wel weer eens willen proberen
Zou wel lullig zijn als je zo een finaleplaats kwijtraaktquote:
Ja, hij nam daar een risicoquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:13 schreef Federer-fan het volgende:
Nam Blake daar niet een risico? Hij had zo tweede of derde kunnen worden toch door dat uitlopen?
Ik gooide een keer drie meter met speerwerpen. Was mijn beste worp.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:13 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ik ook, al is het maar om te zien of ik hem net zo ver krijg als die meerkampster. Die had 20.xx
Nogal ja..quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:13 schreef Federer-fan het volgende:
Nam Blake daar niet een risico? Hij had zo tweede of derde kunnen worden toch door dat uitlopen?
Ja het scheelde bijna letterlijk een haarquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:13 schreef Federer-fan het volgende:
Op de middelbare school gooiden we dacht ik max 30m (met max 3 passen en oude/zware speren)quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:13 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ik ook, al is het maar om te zien of ik hem net zo ver krijg als die meerkampster. Die had 20.xx
was gewoon eigen dikke schuld geweest. Eigenlijk zou ik het wel leuk vinden met dat stomme uitlopen steedsquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:13 schreef PirE het volgende:
[..]
Zou wel lullig zijn als je zo een finaleplaats kwijtraakt![]()
Ik denk niet dat hij door had dat ze zo dichtbij kwamen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:13 schreef Federer-fan het volgende:
Nooit gedaan op school? Bij mij deden we dat wel vaker, net zoals discuswerpen en kogelstoten. Alle drie niet echt iets voor mij, want ik gooide dan op pure kracht en weinig techniek. Vooral als honkballer is dat funest voor je arm.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:12 schreef henkde_j het volgende:
Een borsthaarquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:14 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ja het scheelde bijna letterlijk een haar
Bijna letterlijk?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:14 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ja het scheelde bijna letterlijk een haar
ja, maar hij wist ook dat hij in een snelle serie zatquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:13 schreef Federer-fan het volgende:
Dat lijkt mij ook. Wel gek hoor, als je daar zo lang voor traint. Hij kan beter even omkijken lijkt me.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:14 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij door had dat ze zo dichtbij kwamen.
20.xx is ook wel heel erg weinig. Dertig meter haal je makkelijk.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:13 schreef Neroje het volgende:
[..]
Van welk land is die vlag? Die moet ik nog op mijn spelletje Flag Quizquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nooit gedaan op school? Bij mij deden we dat wel vaker, net zoals discuswerpen en kogelstoten. Alle drie niet echt iets voor mij, want ik gooide dan op pure kracht en weinig techniek. Vooral als honkballer is dat funest voor je arm.
Oké, bedankt.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja, maar hij wist ook dat hij in een snelle serie zat
Lijkt me ook wel grappig, denk alleen dat die speer in mijn voet steekt en mijn arm 15 meter verderop ligtquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:12 schreef henkde_j het volgende:
Hoe krijg je dat nou voor elkaarquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik gooide een keer drie meter met speerwerpen. Was mijn beste worp.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:14 schreef Paxcon het volgende:
Speerwerpen is inderdaad een verschrikkelijke sport om zelf te moeten doen
Ik weet het niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat nou voor elkaar
Nooit gedaan met gym op de middelbare school?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:15 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel grappig, denk alleen dat die speer in mijn voet steekt en mijn arm 15 meter verderop ligt
Met een beetje techniek wel, maar dat heb ik volgens mij nietquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
20.xx is ook wel heel erg weinig. Dertig meter haal je makkelijk.
Slappe speer misschien?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat nou voor elkaar
22:00quote:
Ik vond het altijd wel leukquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:14 schreef Paxcon het volgende:
Speerwerpen is inderdaad een verschrikkelijke sport om zelf te moeten doen
Speerwerpen haal je best makkelijk ver. Nu was het ook wel een van mijn betere onderdelen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
20.xx is ook wel heel erg weinig. Dertig meter haal je makkelijk.
Grenada, mijn adoptieland. Met al de hele mooie gouden medaille voor Kirani James. En nu doet Felix het best aardig in de tienkamp.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Van welk land is die vlag? Die moet ik nog op mijn spelletje Flag Quiz
Ik had ook een belabberde techniek, maar gooide op kracht dan 30 meter. Dus dat zou toch niet zo moeilijk moeten zijn.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:16 schreef Neroje het volgende:
[..]
Met een beetje techniek wel, maar dat heb ik volgens mij niet
Oh oke.. Volgens mijn spel maar 106 inwonersquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Grenada, mijn adoptieland. Met al de hele mooie gouden medaille voor Kirani James. En nu doet Felix het best aardig in de tienkamp.
dat is de 200 ladiesquote:
geen verrassingquote:
Alleen met die grote Geo-driehoeken die achter het schoolbord hingen waarschijnlijkquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:16 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Nooit gedaan met gym op de middelbare school?
Niet helemaal waar hoor. Op de nationale kampioenschappen versloeg hij bolt een of twee maal. Hij is natuurlijk ook 4 jaar jonger dan Bolt..quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:17 schreef Geo4kant het volgende:
Sommige mensen lopen daar met de gedachte.. ik ga voor brons!
Want die Blake en Bolt kan ik nooit verslaanbest kut. Dat je weet dat het hoogst haalbare maar brons is.
Kan altijd wat gebeuren zoals een val, over de lijn of blessure maar toch.
Ja, mij ook wel ...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:18 schreef Koudewinter het volgende:
die Bolt-show begint me aardig te vervelen.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:18 schreef Koudewinter het volgende:
Ik denk dat ze 106.000 bedoelen. Maar had elders gelezen dat het er 102.000 waren.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh oke.. Volgens mijn spel maar 106 inwoners
Je leest het verkeerd.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:18 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Niet helemaal waar hoor. Op de nationale kampioenschappen versloeg hij bolt een of twee maal. Hij is natuurlijk ook 4 jaar jonger dan Bolt..
en meteen nog even twee ererondes lopenquote:
Held.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:19 schreef Dos37 het volgende:
Hij kijkt een beetje rond, zoals ik als ik aan het rennen ben
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:18 schreef Koudewinter het volgende:
We hebben nooit sprint gedaan op school.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:19 schreef alors het volgende:
Maar als ik al deze onderdelen zie bij atletiek, dan denk ik, wat een gemiste kansen zeg bij gym. Wij moesten echt altijd softbal/honkbal doen en niemand vond er een zak aan. Eén keer hoogspringen kan ik me herinneren en binnen was het ook altijd van die suffe dingen als badminton
Wij deden altijd blokjesvoetbalquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:19 schreef alors het volgende:
Maar als ik al deze onderdelen zie bij atletiek, dan denk ik, wat een gemiste kansen zeg bij gym. Wij moesten echt altijd softbal/honkbal doen en niemand vond er een zak aan. Eén keer hoogspringen kan ik me herinneren en binnen was het ook altijd van die suffe dingen als badminton
Wij deden wel 60 en 100 meter spring, ver springen en softbal werpen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:19 schreef alors het volgende:
Nooit tamponbal gedaan?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:19 schreef alors het volgende:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:20 schreef Eenskijken het volgende:
wanneer is de finale van 200m sprint?
Heren? Morgenavond.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:20 schreef Eenskijken het volgende:
Mannen? Vrouwen?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:20 schreef Eenskijken het volgende:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:21 schreef Eppie_NL het volgende:
Blijft jammer dat Klishina niet mee doet bij het verspringen...
Speerwerpen kregen we wel eens, vond ik leuk. Verder was het veel turnen. Ik faalde overal keihard in dus uiteindelijk was er nergens wat aan.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:19 schreef alors het volgende:
Nesta en Carter, hahahahahaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:20 schreef Redefine het volgende:
Vond het wel mooi dat de NOS zegt dat op de 4 x 100 de Jamaicanen met Bolt, Blake, Nesta en Carter gaan lopen
Dat was juist mijn beste onderdeel, samen met touwklimmen. Speerwerpen, verspringen, trampolinespringen, basketbal, honkbal, softbal, hardlopen, wat een hel.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:21 schreef alors het volgende:
[..]
Ja godver![]()
![]()
dat ook
![]()
zo fakking suf ook
Was lekker opgelet van diegene die het heeft ingevoerd jaquote:
spiermonquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:22 schreef Marcoss het volgende:
Hoe heeft die Amerikaan zich ooit geplaatst voor deze 200?
quote:
Als ik onder de 40 gooide had ik een hele beroerde dag.quote:
Nee, die Young, bedoel ik. Gay en Gatlin hadden geen zin om zich te plaatsen voor de 200 ofzo?quote:
Nee, straks nog StNicolaas.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:24 schreef Stiggie het volgende:
Is dit de laatste NL in actie vanavond?
Neuh, tienkamp 400mquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:24 schreef Stiggie het volgende:
Wij hadden plastic versie.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:24 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik ook niet,
Wij hadden echt hockey sticks
Morgen pas.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:24 schreef hafcfan het volgende:
22.00 is toch de finale? Ga ik nu ff hondje uitlaten.
Tienkamp, 400 m, nog sowieso met Sintnicolaas en Vos.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:24 schreef Stiggie het volgende:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:24 schreef hafcfan het volgende:
22.00 is toch de finale? Ga ik nu ff hondje uitlaten.
Nog niet!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:24 schreef henkde_j het volgende:
Fuck, word ik net gebeld. Martina al geweest?
quote:
De betere bij ons zaten daar ook wel overheen ja. Zelf hoge dertig, met een kut techniek. Die kreeg ik echt niet onder de kniequote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ik onder de 40 gooide had ik een hele beroerde dag.
Eerst kijken, dan vragen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:24 schreef henkde_j het volgende:
Fuck, word ik net gebeld. Martina/Bolt al geweest?
Mam?quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:25 schreef Guard het volgende:
Die jappaner is weggelopen uit een docu over aliens
Veel gedaan bij gym?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
De betere bij ons zaten daar ook wel overheen ja. Zelf hoge dertig, met een kut techniek. Die kreeg ik echt niet onder de knie
ZIt een sprinkhaan in.. Net als bij MIBquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:25 schreef Guard het volgende:
Die jappaner is weggelopen uit een docu over aliens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |