Dat lijkt mij ook. Wel gek hoor, als je daar zo lang voor traint. Hij kan beter even omkijken lijkt me.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:14 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij door had dat ze zo dichtbij kwamen.
20.xx is ook wel heel erg weinig. Dertig meter haal je makkelijk.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:13 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ik ook, al is het maar om te zien of ik hem net zo ver krijg als die meerkampster. Die had 20.xx
Van welk land is die vlag? Die moet ik nog op mijn spelletje Flag Quizquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nooit gedaan op school? Bij mij deden we dat wel vaker, net zoals discuswerpen en kogelstoten. Alle drie niet echt iets voor mij, want ik gooide dan op pure kracht en weinig techniek. Vooral als honkballer is dat funest voor je arm.
Oké, bedankt.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja, maar hij wist ook dat hij in een snelle serie zat
Lijkt me ook wel grappig, denk alleen dat die speer in mijn voet steekt en mijn arm 15 meter verderop ligtquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:12 schreef henkde_j het volgende:
Speerwerpen zou ik echt wel weer eens willen proberen
Hoe krijg je dat nou voor elkaarquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik gooide een keer drie meter met speerwerpen. Was mijn beste worp.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:14 schreef Paxcon het volgende:
Speerwerpen is inderdaad een verschrikkelijke sport om zelf te moeten doen
Ik weet het niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat nou voor elkaar
Nooit gedaan met gym op de middelbare school?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:15 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel grappig, denk alleen dat die speer in mijn voet steekt en mijn arm 15 meter verderop ligt
Met een beetje techniek wel, maar dat heb ik volgens mij nietquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
20.xx is ook wel heel erg weinig. Dertig meter haal je makkelijk.
Slappe speer misschien?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat nou voor elkaar
22:00quote:
Ik vond het altijd wel leukquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:14 schreef Paxcon het volgende:
Speerwerpen is inderdaad een verschrikkelijke sport om zelf te moeten doen
Speerwerpen haal je best makkelijk ver. Nu was het ook wel een van mijn betere onderdelen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
20.xx is ook wel heel erg weinig. Dertig meter haal je makkelijk.
Grenada, mijn adoptieland. Met al de hele mooie gouden medaille voor Kirani James. En nu doet Felix het best aardig in de tienkamp.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Van welk land is die vlag? Die moet ik nog op mijn spelletje Flag Quiz
Ik had ook een belabberde techniek, maar gooide op kracht dan 30 meter. Dus dat zou toch niet zo moeilijk moeten zijn.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:16 schreef Neroje het volgende:
[..]
Met een beetje techniek wel, maar dat heb ik volgens mij niet
Oh oke.. Volgens mijn spel maar 106 inwonersquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Grenada, mijn adoptieland. Met al de hele mooie gouden medaille voor Kirani James. En nu doet Felix het best aardig in de tienkamp.
dat is de 200 ladiesquote:
geen verrassingquote:
Alleen met die grote Geo-driehoeken die achter het schoolbord hingen waarschijnlijkquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:16 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Nooit gedaan met gym op de middelbare school?
Niet helemaal waar hoor. Op de nationale kampioenschappen versloeg hij bolt een of twee maal. Hij is natuurlijk ook 4 jaar jonger dan Bolt..quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:17 schreef Geo4kant het volgende:
Sommige mensen lopen daar met de gedachte.. ik ga voor brons!
Want die Blake en Bolt kan ik nooit verslaanbest kut. Dat je weet dat het hoogst haalbare maar brons is.
Kan altijd wat gebeuren zoals een val, over de lijn of blessure maar toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |