Gaat dit nog steeds over dat intieme haar?quote:
Plasticine geloof ik? Maar kan er naast zitten.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:11 schreef Neroje het volgende:
[..]
Als je dat oranje indeukt (is volgens mij was of iets dergelijks) ben je de zak ja
Lijkt mij wel met 20.03.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:11 schreef Yonjuuni het volgende:
Die tijd is ook wel genoeg voor de finale.
borstquote:
nog netquote:
Heeft wel erg veel kracht gekost. Gelukkig voor hem is de finale niet vanavond.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar natuurlijk. Maar goed oogde dit niet. Heel verkrampt constant.
Hoe hij ook aan het uithijgen is terwijl Blake niets geleden heeft. Wat een verschil.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar natuurlijk. Maar goed oogde dit niet. Heel verkrampt constant.
quote:
Ik ook, al is het maar om te zien of ik hem net zo ver krijg als die meerkampster. Die had 20.xxquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:12 schreef henkde_j het volgende:
Speerwerpen zou ik echt wel weer eens willen proberen
Zou wel lullig zijn als je zo een finaleplaats kwijtraaktquote:
Ja, hij nam daar een risicoquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:13 schreef Federer-fan het volgende:
Nam Blake daar niet een risico? Hij had zo tweede of derde kunnen worden toch door dat uitlopen?
Ik gooide een keer drie meter met speerwerpen. Was mijn beste worp.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:13 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ik ook, al is het maar om te zien of ik hem net zo ver krijg als die meerkampster. Die had 20.xx
Nogal ja..quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:13 schreef Federer-fan het volgende:
Nam Blake daar niet een risico? Hij had zo tweede of derde kunnen worden toch door dat uitlopen?
Ja het scheelde bijna letterlijk een haarquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:13 schreef Federer-fan het volgende:
Op de middelbare school gooiden we dacht ik max 30m (met max 3 passen en oude/zware speren)quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:13 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ik ook, al is het maar om te zien of ik hem net zo ver krijg als die meerkampster. Die had 20.xx
was gewoon eigen dikke schuld geweest. Eigenlijk zou ik het wel leuk vinden met dat stomme uitlopen steedsquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:13 schreef PirE het volgende:
[..]
Zou wel lullig zijn als je zo een finaleplaats kwijtraakt![]()
Ik denk niet dat hij door had dat ze zo dichtbij kwamen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:13 schreef Federer-fan het volgende:
Nooit gedaan op school? Bij mij deden we dat wel vaker, net zoals discuswerpen en kogelstoten. Alle drie niet echt iets voor mij, want ik gooide dan op pure kracht en weinig techniek. Vooral als honkballer is dat funest voor je arm.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:12 schreef henkde_j het volgende:
Speerwerpen zou ik echt wel weer eens willen proberen
Een borsthaarquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:14 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ja het scheelde bijna letterlijk een haar
Bijna letterlijk?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:14 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ja het scheelde bijna letterlijk een haar
ja, maar hij wist ook dat hij in een snelle serie zatquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:13 schreef Federer-fan het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |