Ja, mij ook wel ...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:18 schreef Koudewinter het volgende:
die Bolt-show begint me aardig te vervelen.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:18 schreef Koudewinter het volgende:
Ik denk dat ze 106.000 bedoelen. Maar had elders gelezen dat het er 102.000 waren.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh oke.. Volgens mijn spel maar 106 inwoners
Je leest het verkeerd.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:18 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Niet helemaal waar hoor. Op de nationale kampioenschappen versloeg hij bolt een of twee maal. Hij is natuurlijk ook 4 jaar jonger dan Bolt..
en meteen nog even twee ererondes lopenquote:
Held.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:19 schreef Dos37 het volgende:
Hij kijkt een beetje rond, zoals ik als ik aan het rennen ben
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:18 schreef Koudewinter het volgende:
We hebben nooit sprint gedaan op school.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:19 schreef alors het volgende:
Maar als ik al deze onderdelen zie bij atletiek, dan denk ik, wat een gemiste kansen zeg bij gym. Wij moesten echt altijd softbal/honkbal doen en niemand vond er een zak aan. Eén keer hoogspringen kan ik me herinneren en binnen was het ook altijd van die suffe dingen als badminton
Wij deden altijd blokjesvoetbalquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:19 schreef alors het volgende:
Maar als ik al deze onderdelen zie bij atletiek, dan denk ik, wat een gemiste kansen zeg bij gym. Wij moesten echt altijd softbal/honkbal doen en niemand vond er een zak aan. Eén keer hoogspringen kan ik me herinneren en binnen was het ook altijd van die suffe dingen als badminton
Wij deden wel 60 en 100 meter spring, ver springen en softbal werpen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:19 schreef alors het volgende:
Nooit tamponbal gedaan?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:19 schreef alors het volgende:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:20 schreef Eenskijken het volgende:
wanneer is de finale van 200m sprint?
Heren? Morgenavond.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:20 schreef Eenskijken het volgende:
Mannen? Vrouwen?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:20 schreef Eenskijken het volgende:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:21 schreef Eppie_NL het volgende:
Blijft jammer dat Klishina niet mee doet bij het verspringen...
Speerwerpen kregen we wel eens, vond ik leuk. Verder was het veel turnen. Ik faalde overal keihard in dus uiteindelijk was er nergens wat aan.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:19 schreef alors het volgende:
Nesta en Carter, hahahahahaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:20 schreef Redefine het volgende:
Vond het wel mooi dat de NOS zegt dat op de 4 x 100 de Jamaicanen met Bolt, Blake, Nesta en Carter gaan lopen
Dat was juist mijn beste onderdeel, samen met touwklimmen. Speerwerpen, verspringen, trampolinespringen, basketbal, honkbal, softbal, hardlopen, wat een hel.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:21 schreef alors het volgende:
[..]
Ja godver![]()
![]()
dat ook
![]()
zo fakking suf ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |