Als een baas.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:14 schreef twi het volgende:
Mijn enige echte stille crush is trouwens geweest op Anneloes op de middelbare school. Iemand waar ik nauwelijks een woord mee heb gewisseld en alleen stil heb aanbeden.
hmmm ik heb stille crushes genoeg gehadquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:14 schreef twi het volgende:
Mijn enige echte stille crush is trouwens geweest op Anneloes op de middelbare school. Iemand waar ik nauwelijks een woord mee heb gewisseld en alleen stil heb aanbeden.
Hoe gaat dat in zijn werk?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:14 schreef Drommeldaris het volgende:
Misschien kan je eens bij radio49 gaan draaien?
Ik zat er net over na te denken. Ik zou op vakantie zijn en niet komen, maar nu ben ik niet op vakantie en kan ik misschien wel komen, maar ook nog een verjaardag zaterdag geloof ik. Ik gooi het weer even in het overleg. Hoelaat begint den meet?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Silkje, neem je Patje mee zaterdag?
uhm huh watquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:16 schreef Lokasenna het volgende:
Ik werd verliefd tijdens een bouw-een-satelliet-in-een-frisdrankblikjeproject
DJprogramma downloaden en dan kan je shit van je pc draaien en kunnen mensen luisteren. Ohh en je moet robdriessen even pmen dat je wil gaan draaien dan stuurt hij je de gegevens die je nodig hebt.quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:16 schreef Evie het volgende:
morgen ochtend weer drommel!
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Wie zegt dat? En jij dan?
Btw truste mensen!
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:16 schreef Evie het volgende:
morgen ochtend weer drommel!
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Wie zegt dat? En jij dan?
Btw truste mensen!
Vanaf 8 uurquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:17 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik zat er net over na te denken. Ik zou op vakantie zijn en niet komen, maar nu ben ik niet op vakantie en kan ik misschien wel komen, maar ook nog een verjaardag zaterdag geloof ik. Ik gooi het weer even in het overleg. Hoelaat begint den meet?
Ik heb ze meestal wel opgebiechtquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm ik heb stille crushes genoeg gehad
Omdat hij zo goed was met zijn handen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:16 schreef Lokasenna het volgende:
Ik werd verliefd tijdens een bouw-een-satelliet-in-een-frisdrankblikjeproject
8 uur bij ome Roy.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:17 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik zat er net over na te denken. Ik zou op vakantie zijn en niet komen, maar nu ben ik niet op vakantie en kan ik misschien wel komen, maar ook nog een verjaardag zaterdag geloof ik. Ik gooi het weer even in het overleg. Hoelaat begint den meet?
Jij komt dus wel eens in Barrera?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:18 schreef Casie het volgende:
Guus is geen balletje. Ook al vind ik balletjes vaak ook wel aantrekkelijk.
Nog nooit een stille crush gehad, ik hoor er niet bij :|quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm ik heb stille crushes genoeg gehad
is wel beterquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:18 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb ze meestal wel opgebiechtAls een (faalh)(b)aas.
Oh, misschien kunnen wij wel komen dan. Lijkt me wel heel leuk in ieder geval.quote:
2 of 3 keer denk ikquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:19 schreef Lokasenna het volgende:
Hoe vaak zijn jullie in vredesnaam verliefd geweest dan, dat jullie over meestal en vaak genoeg praten
Een crush kan ik geen verliefdheid noemen. Maar ik heb wel een stuk of vijftien meisjes leuk gevonden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:19 schreef Lokasenna het volgende:
Hoe vaak zijn jullie in vredesnaam verliefd geweest dan, dat jullie over meestal en vaak genoeg praten
Ik ga geen namen hier posten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:19 schreef Lokasenna het volgende:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:20 schreef SiIk het volgende:
[..]
Oh, misschien kunnen wij wel komen dan. Lijkt me wel heel leuk in ieder geval.
Als het lekker weer is op het terras. 300 meter ofzo van mijn huis af dusja.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij komt dus wel eens in Barrera?
Hoeveel daarvan komen naar de meet?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga geen namen hier posten.
Maar 8 keer geloof ik.
[..]
"leuk gevonden" komt bij mij de teller wel boven de 50 denk ikquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:20 schreef twi het volgende:
[..]
Een crush kan ik geen verliefdheid noemen. Maar ik heb wel een stuk of vijftien meisjes leuk gevonden.
Pff. Ik maar twee jongensquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:20 schreef twi het volgende:
[..]
Een crush kan ik geen verliefdheid noemen. Maar ik heb wel een stuk of vijftien meisjes leuk gevonden.
Boeit me niet, er staan toch geen foto's inquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:22 schreef twi het volgende:
[..]
Pas op voor een tsunami aan fobo-voyeurs.
en foto's staan er geeneens inquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:22 schreef twi het volgende:
[..]
Pas op voor een tsunami aan fobo-voyeurs.
Squat je?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Boeit me niet, er staan toch geen foto's in
Minpuntje Casie.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:21 schreef Casie het volgende:
[..]
Als het lekker weer is op het terras. 300 meter ofzo van mijn huis af dusja.
0.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hoeveel daarvan komen naar de meet?
Dat dacht ik eerst ook van mijzelf als ik zag hoe makkelijk iedereen verliefd werd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Pff. Ik maar twee jongens
Ik was op mijn 15e verbaasd dat ik niet aseksueel bleek te zijn
Nee je mag gewoon binnen komen lopen hoor.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:22 schreef SiIk het volgende:
Royco, moet je e.e.a. zeker weten voor zaterdag, i.v.m. inkopen enzo, of kunnen we gewoon altijd binnen komen lopen?
Een PM met je adres is sowieso handig
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, precies!
[..]
Geen idee. Ik rook wel.
Lijkt me makkelijk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb al 2 feesten staan voor zaterdag, moet nog even een keuze maken
Ok tof. Ik denk 80% kansquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee je mag gewoon binnen komen lopen hoor.
Of bier voor 50cent of een verjaardagquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:24 schreef SiIk het volgende:
[..]
Lijkt me makkelijk.
[..]
Ok tof. Ik denk 80% kans
Als je als nerd, zoals ik, geen vrouwelijk contact kent, wordt je makkelijker verliefd. Of althans, je denkt dat je verliefd bent.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:24 schreef Casie het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook van mijzelf als ik zag hoe makkelijk iedereen verliefd werd.
Oh vast wel. Maar na de eerste stap in Drenthe of Friesland ren je weer gillend terug.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:25 schreef Drommeldaris het volgende:
Denken dat ik nooit buiten Groningen durf te komen
En je kan er goed lunchen trouwens, ouders favoriete tent daarvoor. Maar in de avond nooit binnen geweest. Ga Dankje naar andere kroegen. Moest laatst wel aan je denken toen ik langs de duke van oz ofzo reed. Geen idee waarom precies :pquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Minpuntje Casie.
[..]
0.
De laatste heb ik 8 maanden geleden voor het laatst gezien dacht ik.
Dat gaat jou toch helemaal niks aanquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:26 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Rokers die ook nog eens niet squatten
Dit ja, het is meer een soort van obsessie die je zelf creëertquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je als nerd, zoals ik, geen vrouwelijk contact kent, wordt je makkelijker verliefd. Of althans, je denkt dat je verliefd bent.
Ik ben een jaar geleden nog buiten Groningen geweestquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:26 schreef twi het volgende:
[..]
Oh vast wel. Maar na de eerste stap in Drenthe of Friesland ren je weer gillend terug.
Mythe ontkracht.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je als nerd, zoals ik, geen vrouwelijk contact kent, wordt je makkelijker verliefd. Of althans, je denkt dat je verliefd bent.
Stad of provincie?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:26 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ben een jaar geleden nog buiten Groningen geweest_!
Drommel is van de SGB, de KGB voor squatters.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat gaat jou toch helemaal niks aan
Provincie, stad kom ik redelijk vaak uit, gemeente iets minder maar ook nog wel zo'n 10 keer per jaarquote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Drommel is van de SGB, de KGB voor squatters.
En nog uit Groningen ook blijkbaar. Wat een kutleven heb je danquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Drommel is van de SGB, de KGB voor squatters.
Dukequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:26 schreef Casie het volgende:
[..]
En je kan er goed lunchen trouwens, ouders favoriete tent daarvoor. Maar in de avond nooit binnen geweest. Ga Dankje naar andere kroegen. Moest laatst wel aan je denken toen ik langs de duke van oz ofzo reed. Geen idee waarom precies :p
Ja, dat klinkt zoals het voelt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:26 schreef twi het volgende:
[..]
Dit ja, het is meer een soort van obsessie die je zelf creëert
Ik was er wel mee bezig (na de 2de verliefdheid en ik het ineens snapte). Jij niet.quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:28 schreef minthy het volgende:
[..]
En nog uit Groningen ook blijkbaar. Wat een kutleven heb je dan
Ja, het leven is zwaar voor die jongen in de ghetto daarquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Groningen kut vindenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:28 schreef minthy het volgende:
[..]
damn, ook cheapquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:29 schreef Drommeldaris het volgende:
Na 1 uur is het trouwens een euro
Best te doen met hem, als SGB'er heb je daar echt geen leven. Ik hoop dat 'ie een boekenkast heeftquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, het leven is zwaar voor die jongen in de ghetto daar
Wat moet ik met een boekenkastquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Best te doen met hem, als SGB'er heb je daar echt geen leven. Ik hoop dat 'ie een boekenkast heeft
hmmm dat zie ik nergens in de Randstadquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:30 schreef Drommeldaris het volgende:
Sowieso maandag tm woensdag minstens 3 kroegen die 1euro bier de hele avond doen
Ik vind Groningen prachtig, kom er regelmatig!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Groningen kut vinden
[ afbeelding ]
Daar gaat je 13 bier 10 euro promotiezinnetjequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:30 schreef Drommeldaris het volgende:
Sowieso maandag tm woensdag minstens 3 kroegen die 1euro bier de hele avond doen
Dan kun je als een soort omgekeerde Anne Frank wegduiken. De Billy van de IKEA bij je om de hoek zal wel volstaanquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat moet ik met een boekenkast
Ja dat is ook maandag tm woensdag. Anders 13 bier 12,50quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:31 schreef twi het volgende:
[..]
Daar gaat je 13 bier 10 euro promotiezinnetje
Op de donderdagen wel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm dat zie ik nergens in de Randstad
Omdat jij niet tussen een volle kroeg met studenten wil zitten?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:41 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom gaan we dan alleen op andere dagen wat drinken?
Ik dacht dat hij dat niet mocht van jou.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat jij niet tussen een volle kroeg met studenten wil zitten?
Hmmmm point taken. Ik haal voortaan wel gewoon een fles Licor 43 die we samen opdrinken. Is het ook 1 euro per glaasje. Of minder.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:43 schreef Myraela het volgende:
Omdat jij niet tussen een volle kroeg met studenten wil zitten?
Oh, dit natuurlijk. Studentesquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij dat niet mocht van jou.
En dat komt net zo hard aan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:45 schreef twi het volgende:
[..]
Hmmmm point taken. Ik haal voortaan wel gewoon een fles Licor 43 die we samen opdrinken. Is het ook 1 euro per glaasje. Of minder.
Ach, hij houd zich toch wel netjes bij zijn drankje.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij dat niet mocht van jou.
Oja donderdag ook bier voor 1 euro in minstens 1 kroeg. Ik heb het niet over happy hours (tot 1 uur) Die hebben ze hier bijna overalquote:
Dit is wel baas trouwensquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:45 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Nooit geweest overigens.Zit naast Paddy's.
Plus een tank benzine.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:49 schreef Myraela het volgende:
Ach, een avondje bij Royco kost ook maar een tientje.
moet jeje studentenpasje tonen oid?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:45 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Nooit geweest overigens.Zit naast Paddy's.
Slaap lekker faxie.quote:
Moet je wel je boobs showen he.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:49 schreef Myraela het volgende:
Ach, een avondje bij Royco kost ook maar een tientje.
Ik denk niet dat ze daar bij jou nog in trappenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
moet jeje studentenpasje tonen oid?
Moet je wel veel drinken om dat er weer uit te halen zeg.quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:50 schreef twi het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze daar bij jou nog in trappen
En dan nog commentaar toe krijgen dat ze zo duizelig wordt als ze er op slaapt...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Moet je wel veel drinken om dat er weer uit te halen zeg.
Lijkt me wel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
moet jeje studentenpasje tonen oid?
Ja, dat ook nog eens.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:51 schreef twi het volgende:
[..]
En dan nog commentaar toe krijgen dat ze zo duizelig wordt als ze er op slaapt...
Ohoh, is dit het moment dat je erachter komt hoe duur ik eigenlijk ben?quote:
Denk trouwens dat het niet van het luchtbed kwam.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:51 schreef twi het volgende:
[..]
En dan nog commentaar toe krijgen dat ze zo duizelig wordt als ze er op slaapt...
Nee, wij noemen het testen. We hebben al verschillende dingen getest.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Noemen jullie dat zo tegenwoordig?
De WC van Royco is al getest. Dus die kunnen we overslaan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:55 schreef Myraela het volgende:
Nee, wij noemen het testen. We hebben al verschillende dingen getest.
Ik wilde de grap niet maken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:55 schreef Myraela het volgende:
Nu ik dat zo allemaal opnoem snap ik ineens waarom mijn moeder bezorgd vroeg of ik de pil wel goed slikte.
Ja, hoe was het strand?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, wij noemen het testen. We hebben al verschillende dingen getest.
Winderig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:57 schreef twi het volgende:
[..]
Winderig.Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Nee, het is geen benedengordelse motorboat.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik denk dat ik niet wil weten waarom dit het antwoord is.
Myra squirt?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:04 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, het is geen benedengordelse motorboat.
Je bent op je eigen voorhoofd klaargekomen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:04 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, het is geen benedengordelse motorboat.
Linkje?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:08 schreef Rosario het volgende:
Waarom is het 'psychopaat nodig'-topic plots gesloten, net toen het interessant werd?
Richardprf topicquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:10 schreef Drommeldaris het volgende:
Hulp nodig van psychopaten of pseudo psychopaten voor vriendin. #2
Gevonden
WTF did I just readquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:10 schreef Drommeldaris het volgende:
Hulp nodig van psychopaten of pseudo psychopaten voor vriendin. #2
Gevonden
Wat?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Richardprf topic
De vorige ging over chemische castratie ofzo
Hij had laatst nog een trio met twee bi-meiden, gaat het gerucht.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen als Richard geven me hoop.
Ja he, zo'n topic laat me dan toch weer inzien dat ik toch nog vrij normaal benquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen als Richard geven me hoop.
Verdomme, hij welquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij had laatst nog een trio met twee bi-meiden, gaat het gerucht.
Ongetwijfeld. Maar als er zulke malloten zijn die kunnen scoren, kan ik ook een lief meisje ontmoeten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij had laatst nog een trio met twee bi-meiden, gaat het gerucht.
Vergeleken met Richard en firefly zijn wij de normaalste mensen ter wereld.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja he, zo'n topic laat me dan toch weer inzien dat ik toch nog vrij normaal ben
Ach, zullen vast van die mooie El_Matador verhalen zijn.quote:
Met zijn lekkere wijvenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, zullen vast van die mooie El_Matador verhalen zijn.
Hij komt volgens mij wel ja, had zich wel opgegeven. En hij heeft toch nooit iets anders te doen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Weet jij toevallig of Mlig nog naar de meet komt?
Hier in de wei staan mooiere koeien.quote:
Grootste fout die ik ook maakte ja.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:14 schreef Lokasenna het volgende:
Die chatlogs ook altijd
Wat een lul is het toch he.
Niet dit weerquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:21 schreef kree het volgende:
[..]
Grootste fout die ik ook maakte ja.
Nooooooooooit meer ga ik dat nog eens doen.
Het werkt niet.
Ik heb al wel eens een lekker wijf van hem gezien hoor met een goede squatassquote:
Drommel, ik ga je trots maken, ik ga ook beginnen met squatenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb al wel eens een lekker wijf van hem gezien hoor met een goede squatassIk zou haar hebben gegeven
Oh, hij zal vast ook wel eens lekkere uitzoeken. Maar ze waren het echt niet allemaal, en ook niet de meerderheidquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb al wel eens een lekker wijf van hem gezien hoor met een goede squatassIk zou haar hebben gegeven
Dat was niet m'n intentie.quote:
Deze is voor jouquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Drommel, ik ga je trots maken, ik ga ook beginnen met squaten
We kunnen niet allemaal mij zijn hequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, hij zal vast ook wel eens lekkere uitzoeken. Maar ze waren het echt niet allemaal, en ook niet de meerderheid
En jouw kont is al groot genoeg.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:24 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb waarschijnlijk niets aan squatten, mijn vreselijke manier van lopen doet sowieso al afbreuk aan de aantrekkelijkheid, dat is de eerste indruk toch al verpest.
Natuurlijk heb je er wel iets aan, en je loophouding kun je veranderen hequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:24 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb waarschijnlijk niets aan squatten, mijn vreselijke manier van lopen doet sowieso al afbreuk aan de aantrekkelijkheid, dat is de eerste indruk toch al verpest.
Jaren therapie deed het niet anders hoor.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Natuurlijk heb je er wel iets aan, en je loophouding kun je veranderen he
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:24 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb waarschijnlijk niets aan squatten
Wordt hij groter dan van squatten? Ik dacht alleen strakker.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En jouw kont is al groot genoeg.
Mijn motorische gestoordheid is verregaand.quote:
Mijn kont is wel groter gewordenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wordt hij groter dan van squatten? Ik dacht alleen strakker.
Oh, dan begin ik er niet aanquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mijn kont is wel groter geworden
Loop je zo raar dan? Is me niet opgevallen op de meetquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jaren therapie deed het niet anders hoor.
Nog niet gedaan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:28 schreef Drommeldaris het volgende:
Kaneel hoe staat het met jouw squats dan?
Mijn moeder zegt het elke keer als ze me ziet lopen weerquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Loop je zo raar dan? Is me niet opgevallen op de meet
Trouwens, jouw sigquote:
Dat is inderdaad niet echt aardig van je moederquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn moeder zegt het elke keer als ze me ziet lopen weer
Beetje ontmoedigend wel.
En ik ben aartslui, een aansteller die zwelgt in zelfmedelijden, etc.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet echt aardig van je moeder
Ja is prima maar als je bodyweight squats doet kan je beter olympic squats doen.quote:
Ik zag deze ergens staan en ik moest lachen. En mijn heloefquote was aan vervanging toe.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niets, het is uiteraard gewoon de waarheid.
Ik hoorlees het al, een gevalletje "nodig uit huis moeten"quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En ik ben aartslui, een aansteller die zwelgt in zelfmedelijden, etc.
Wat is het verschil?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:37 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja is prima maar als je bodyweight squats doet kan je beter olympic squats doen.
Ik ga het nog even 2 jaar volhouden denk ikquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik hoorlees het al, een gevalletje "nodig uit huis moeten"
Je ging toch weer een studie doen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga het nog even 2 jaar volhouden denk ik
Ouders kunnen zich nooit inleven.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:39 schreef Lokasenna het volgende:
Ik snap trouwens niet waarover ze nu zeuren, ik werk minstens evenveel als zij
En ze zijn teleurgesteld als ik niet zaterdagochtend om 7 uur opsta en in de tuin ga werken terwijl ik nog van 4 tot half 12 moet gaan werken 's avonds
Ouders?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:39 schreef Lokasenna het volgende:
Ik snap trouwens niet waarover ze nu zeuren, ik werk minstens evenveel als zij
En ze zijn teleurgesteld als ik niet zaterdagochtend om 7 uur opsta en in de tuin ga werken terwijl ik nog van 4 tot half 12 moet gaan werken 's avonds
Hai, waar gaat dit eigenlijk over?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:46 schreef -Engel- het volgende:
moehaha ik trok een "Ja maar"kaart met het woord conformeren... en daardoor kon ik niet slapen... wat voor Taalnazi maakt mij dat?
Goedesnachts allen
Ik vond ze vorig jaar leuker eigenlijk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ouders worden vanzelf toffer nadat iedereen ouder wordt
Net als broertjes en zusjes.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ouders worden vanzelf toffer nadat iedereen ouder wordt
ff uitleggen... Ja-maar kaarten zijn een soort van inzichtkaarten... af en toe heb ik een vraag of gewoon voor de leuk en dan trek ik zo'n kaart uit het deck. in dit geval dus de kaart met de tekst... "Nee, je doet het om je te conformeren"quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hai, waar gaat dit eigenlijk over?
Niet gelijk persoonlijk worden, kerelquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:50 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zonder ectobenen ben je geen balletje of niet?
Tsja misschien is er tussen toen en nu ook iets bij jou veranderd?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vond ze vorig jaar leuker eigenlijk.
THIS IS PERSONALquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:52 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Niet gelijk persoonlijk worden, kerel
Als je conformeren niet kent, dan ken je het engelse "to conform" toch wel?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ff uitleggen... Ja-maar kaarten zijn een soort van inzichtkaarten... af en toe heb ik een vraag of gewoon voor de leuk en dan trek ik zo'n kaart uit het deck. in dit geval dus de kaart met de tekst... "Nee, je doet het om je te conformeren"
Dat laatste woord kende ik niet... maar na een half uurtje woelen, heb ik het net maar opgezocht.
Uhm om 0:00 snachts denk ik nooit meer zo goed na...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:53 schreef twi het volgende:
[..]
Als je conformeren niet kent, dan ken je het engelse "to conform" toch wel?
Ah, dat is dus squatten. Gaat mij niet lukken, ik heb een zwaar vernaggelde kniequote:
Geeft niet, je bent vrouw. Logica is zelfs vóór 0:00 niet jullie sterkste puntquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Uhm om 0:00 snachts denk ik nooit meer zo goed na...maar ja indd
Daar hebben wij mannen voorquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:56 schreef twi het volgende:
[..]
Geeft niet, je bent vrouw. Logica is zelfs vóór 0:00 niet jullie sterkste punt
Flippiee squat ook omdat ze wat met haar knieën heeft, het is juist goedquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, dat is dus squatten. Gaat mij niet lukken, ik heb een zwaar vernaggelde knie
http://www.bodybuilding.com/fun/drsquat12.htmquote:In both cases, squatting properly can reduce, prevent or ameliorate many, many of the common knee problems inherent in sports.
Ik gok dat ik nog iets langer mag revalideren voordat ik dat aandurf. Misschien eerst een operatie, mis een kruisbandquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Flippiee squat ook omdat ze wat met haar knieën heeft, het is juist goed
oe... lijkt me pijnlijk...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik gok dat ik nog iets langer mag revalideren voordat ik dat aandurf. Misschien eerst een operatie, mis een kruisband
Hmm, ik ben een schoolverlater geworden en het stelde ze nogal teleurquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Tsja misschien is er tussen toen en nu ook iets bij jou veranderd?
Leeftijd? Jouw uiterlijk? Persoonlijke voorkeur?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja... de SC [Singles] is weg he.... dus ik moet weer opnieuw vissen
Ja, klopt. Nog pijnlijker waren de botkneuzingen en dat alle andere banden ook bijna doorgescheurd waren. Ik ben nu bijna een jaar verder, gaat soms nog lastigquote:
Squat je?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja... de SC [Singles] is weg he.... dus ik moet weer opnieuw vissen
Sporttoernooi in combinatie met een bloedfanatieke ik. Ik ben tot twee keer toe met een overstrekte knie geland na het springenquote:
Mocht je het willen, overleg met je fysio wat de mogelijkheden zijn. Dit gaat mijn kennis te bovenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, klopt. Nog pijnlijker waren de botkneuzingen en dat alle andere banden ook bijna doorgescheurd waren. Ik ben nu bijna een jaar verder, gaat soms nog lastig
Heb je nu een tussentijdse baan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hmm, ik ben een schoolverlater geworden en het stelde ze nogal teleur
32, zie fobo, Ik ben Hequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:04 schreef twi het volgende:
[..]
Leeftijd? Jouw uiterlijk? Persoonlijke voorkeur?
Beter dan dit wordt het niet zonder operatie. Gewoon rustigaan doen en niet elke keer over grenzen willen knallenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mocht je het willen, overleg met je fysio wat de mogelijkheden zijn. Dit gaat mijn kennis te boven
kan ik mij voorstellen... pfffffffffffffff.... krijg er de kriebels van...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, klopt. Nog pijnlijker waren de botkneuzingen en dat alle andere banden ook bijna doorgescheurd waren. Ik ben nu bijna een jaar verder, gaat soms nog lastig
Ik werk gemiddeld 38 uur per week. De laatste tijd geen al te rare dingen uitgespookt (waar zij van weten dan) en begin in september met een nieuwe opleiding. Ik ben niet aardig en lief tegen ze want ze lijken mijn aanwezigheid niet erg te waarderen. En zien totaal niet wanneer ik me slecht voel en een keer wat steun nodig heb.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Heb je nu een tussentijdse baan?
Doe je geen al te vreemde dingen?
Ga je straks per september weer wat doen?
Ben je aardig en lief tegen ze?
Dan komt het allemaal wel goed
Dat is maar beter ook, want die onthoud ik meestal wel goed.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
32, zie fobo, Ik ben He
nee je krijgt mijn pincode niet
Niet dubbelzinnigquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
uhm... waarom heb ik het idee dat dit dubbelzinnig is ondanks de foto's hierboven
De precieze situatie ken ik natuurlijk niet, maar soms hebben ouders niet door dat je hen wel nodig hebt. Heb je hen dat al eens verteld, laten merken dat je hen nodig hebt?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik werk gemiddeld 38 uur per week. De laatste tijd geen al te rare dingen uitgespookt (waar zij van weten dan) en begin in september met een nieuwe opleiding. Ik ben niet aardig en lief tegen ze want ze lijken mijn aanwezigheid niet erg te waarderen. En zien totaal niet wanneer ik me slecht voel en een keer wat steun nodig heb.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:10 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is maar beter ook, want die onthoud ik meestal wel goed.
Nouja, ik ken alleen STING die in je leeftijdscategorie zit volgens mij. Of val je ook op jonger?
Ja, maar dan noemen ze me dus een in zelfmedelijden zwelgende aanstellerquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
De precieze situatie ken ik natuurlijk niet, maar soms hebben ouders niet door dat je hen wel nodig hebt. Heb je hen dat al eens verteld, laten merken dat je hen nodig hebt?
In dat gevalquote:
Zoals mijn ouders en mentor het vroeger ook tegen mij zeiden... Het is de toon die de muziek maaktquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, maar dan noemen ze me dus een in zelfmedelijden zwelgende aansteller
Spring, hurk? Doe je dit ook?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
In dat geval
zonder barbell als onderdeel van de gymoefeningen ja.... soms momenteel doe ik eigenlijk meer de bergbeklimmer of zo'n spring, hurk, spring naar achter-tige oefening
Hoe oud is Dawg?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:20 schreef twi het volgende:
En tijnbrein en Jofu, natuurlijk. Of ook_gek.
Als ik zin heb om met mijn haltertjes aan de slag te gaan ook, maar meestal doe ik zoiets ook zonder...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Spring, hurk? Doe je dit ook?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:21 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn twee vakantiekilo's zijn er weer af
Je bent niet meer chubby?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:21 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn twee vakantiekilo's zijn er weer af
Ik had ook nog nooit zoveel chips en frisdrank bij elkaar gezien dan die vakantiequote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jawel. 59 kilo bij 1,65 is nog steeds chubby.
Ga squattenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
ach ja... daar is vakantie voorquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had ook nog nooit zoveel chips en frisdrank bij elkaar gezien dan die vakantie
Normaal eet ik echt nooit zomaar dingen tussendoor.
Hij vult haar, dan wordt ze dus zwaarderquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik verwacht dat als je klaar bent met Newbie, je minder weegt. Anders kan ik je niet met goed fatsoen hosselen.
Huh wat?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:20 schreef twi het volgende:
En tijnbrein en Jofu, natuurlijk. Of ook_gek.
Hell no..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Smaller word ik toch niet ivm bouw, het ziet er nu in elk geval evenwichtiger uit dan 10 kilo geleden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik verwacht dat als je klaar bent met Newbie, je minder weegt. Anders kan ik je niet met goed fatsoen hosselen.
Oh.. Maar Tijn en ik kennen jou al, dan is het niet leuk meer..quote:
Echt hequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat gaat hier vrij snel. Succesratio voor een vrouw na een maand is 50%.
Zo gaan die dingen hier. Maar ik vind het wel leuk voor jequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Echt he
Halve maand kostte het me ofzo.
Oh, echt?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat gaat hier vrij snel. Succesratio voor een vrouw na een maand is 50%.
Nee dat weten ze niet.... maar nu welquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh wacht, Drommel en Twi weten dat natuurlijk niet dat ik Engel allang ontmoet heb![]()
Probleem opgelost dus?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar toen heette het nog de problemen-met-versierenreeks.
Ik wil echt nog een keer terug naar die tent met die lekkere ijskoffie op dat hoekje :dquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee dat weten ze niet.... maar nu wel![]()
hmm hmm bedoel je Corazon.... want die tent is er nog welquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik wil echt nog een keer terug naar die tent met die lekkere ijskoffie op dat hoekje :d
Dat hoort erbijquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:31 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb mezelf achteraf wel volkomen belachelijk gemaakt in mijn eerste maand op FOK!
Maar ik ga het me in elk geval nog tijden herinneren
Volgensmij was dat Corazon jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hmm hmm bedoel je Corazon.... want die tent is er nog wel
Ach, wie nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:31 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb mezelf achteraf wel volkomen belachelijk gemaakt in mijn eerste maand op FOK!
Ik ookquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:31 schreef Lokasenna het volgende:
Doe een facebook update, lekker gek.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:39 schreef -Engel- het volgende:
over 4,5 uur gaat mijn wekker zal ik dat maar rondtweeten...
De mijne gaat om 8 uur want ik wil nog groente, fruit en scholfilet (quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:39 schreef -Engel- het volgende:
over 4,5 uur gaat mijn wekker zal ik dat maar rondtweeten...
hehehequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Doe een facebook update, lekker gek.
altijd een goed moment om het huis op te ruimenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mijne om 10 uur, dan huis opruimen want er komt visite
Yup... Bijna vakantie en ik gooi m'n ritme gewoon voor die tijd al finaal omquote:
Ik kan nog steeds niet slapen... .. baggerquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Yup... Bijna vakantie en ik gooi m'n ritme gewoon voor die tijd al finaal om
Geen idee, ik kom er niet zo vaak, en als ik er kom kan ik toch niet harder dan 100quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:49 schreef -Engel- het volgende:
Kunnen we nog ff snel dit topic volmaken ja
J-K wat vind je van de snelheid momenteel op de A28?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |