Nog niet gedaan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:28 schreef Drommeldaris het volgende:
Kaneel hoe staat het met jouw squats dan?
Mijn moeder zegt het elke keer als ze me ziet lopen weerquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Loop je zo raar dan? Is me niet opgevallen op de meet
Trouwens, jouw sigquote:
Dat is inderdaad niet echt aardig van je moederquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn moeder zegt het elke keer als ze me ziet lopen weer
Beetje ontmoedigend wel.
En ik ben aartslui, een aansteller die zwelgt in zelfmedelijden, etc.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet echt aardig van je moeder
Ja is prima maar als je bodyweight squats doet kan je beter olympic squats doen.quote:
Ik zag deze ergens staan en ik moest lachen. En mijn heloefquote was aan vervanging toe.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niets, het is uiteraard gewoon de waarheid.
Ik hoorlees het al, een gevalletje "nodig uit huis moeten"quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En ik ben aartslui, een aansteller die zwelgt in zelfmedelijden, etc.
Wat is het verschil?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:37 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja is prima maar als je bodyweight squats doet kan je beter olympic squats doen.
Ik ga het nog even 2 jaar volhouden denk ikquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik hoorlees het al, een gevalletje "nodig uit huis moeten"
Je ging toch weer een studie doen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga het nog even 2 jaar volhouden denk ik
Ouders kunnen zich nooit inleven.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:39 schreef Lokasenna het volgende:
Ik snap trouwens niet waarover ze nu zeuren, ik werk minstens evenveel als zij
En ze zijn teleurgesteld als ik niet zaterdagochtend om 7 uur opsta en in de tuin ga werken terwijl ik nog van 4 tot half 12 moet gaan werken 's avonds
Ouders?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:39 schreef Lokasenna het volgende:
Ik snap trouwens niet waarover ze nu zeuren, ik werk minstens evenveel als zij
En ze zijn teleurgesteld als ik niet zaterdagochtend om 7 uur opsta en in de tuin ga werken terwijl ik nog van 4 tot half 12 moet gaan werken 's avonds
Hai, waar gaat dit eigenlijk over?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:46 schreef -Engel- het volgende:
moehaha ik trok een "Ja maar"kaart met het woord conformeren... en daardoor kon ik niet slapen... wat voor Taalnazi maakt mij dat?
Goedesnachts allen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |