Dat is inderdaad niet echt aardig van je moederquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn moeder zegt het elke keer als ze me ziet lopen weer
Beetje ontmoedigend wel.
En ik ben aartslui, een aansteller die zwelgt in zelfmedelijden, etc.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet echt aardig van je moeder
Ja is prima maar als je bodyweight squats doet kan je beter olympic squats doen.quote:
Ik zag deze ergens staan en ik moest lachen. En mijn heloefquote was aan vervanging toe.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niets, het is uiteraard gewoon de waarheid.
Ik hoorlees het al, een gevalletje "nodig uit huis moeten"quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En ik ben aartslui, een aansteller die zwelgt in zelfmedelijden, etc.
Wat is het verschil?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:37 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja is prima maar als je bodyweight squats doet kan je beter olympic squats doen.
Ik ga het nog even 2 jaar volhouden denk ikquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik hoorlees het al, een gevalletje "nodig uit huis moeten"
Je ging toch weer een studie doen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga het nog even 2 jaar volhouden denk ik
Ouders kunnen zich nooit inleven.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:39 schreef Lokasenna het volgende:
Ik snap trouwens niet waarover ze nu zeuren, ik werk minstens evenveel als zij
En ze zijn teleurgesteld als ik niet zaterdagochtend om 7 uur opsta en in de tuin ga werken terwijl ik nog van 4 tot half 12 moet gaan werken 's avonds
Ouders?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:39 schreef Lokasenna het volgende:
Ik snap trouwens niet waarover ze nu zeuren, ik werk minstens evenveel als zij
En ze zijn teleurgesteld als ik niet zaterdagochtend om 7 uur opsta en in de tuin ga werken terwijl ik nog van 4 tot half 12 moet gaan werken 's avonds
Hai, waar gaat dit eigenlijk over?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:46 schreef -Engel- het volgende:
moehaha ik trok een "Ja maar"kaart met het woord conformeren... en daardoor kon ik niet slapen... wat voor Taalnazi maakt mij dat?
Goedesnachts allen
Ik vond ze vorig jaar leuker eigenlijk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ouders worden vanzelf toffer nadat iedereen ouder wordt
Net als broertjes en zusjes.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ouders worden vanzelf toffer nadat iedereen ouder wordt
ff uitleggen... Ja-maar kaarten zijn een soort van inzichtkaarten... af en toe heb ik een vraag of gewoon voor de leuk en dan trek ik zo'n kaart uit het deck. in dit geval dus de kaart met de tekst... "Nee, je doet het om je te conformeren"quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hai, waar gaat dit eigenlijk over?
Niet gelijk persoonlijk worden, kerelquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:50 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zonder ectobenen ben je geen balletje of niet?
Tsja misschien is er tussen toen en nu ook iets bij jou veranderd?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vond ze vorig jaar leuker eigenlijk.
THIS IS PERSONALquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:52 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Niet gelijk persoonlijk worden, kerel
Als je conformeren niet kent, dan ken je het engelse "to conform" toch wel?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ff uitleggen... Ja-maar kaarten zijn een soort van inzichtkaarten... af en toe heb ik een vraag of gewoon voor de leuk en dan trek ik zo'n kaart uit het deck. in dit geval dus de kaart met de tekst... "Nee, je doet het om je te conformeren"
Dat laatste woord kende ik niet... maar na een half uurtje woelen, heb ik het net maar opgezocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |