Ik vond ze vorig jaar leuker eigenlijk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ouders worden vanzelf toffer nadat iedereen ouder wordt
Net als broertjes en zusjes.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ouders worden vanzelf toffer nadat iedereen ouder wordt
ff uitleggen... Ja-maar kaarten zijn een soort van inzichtkaarten... af en toe heb ik een vraag of gewoon voor de leuk en dan trek ik zo'n kaart uit het deck. in dit geval dus de kaart met de tekst... "Nee, je doet het om je te conformeren"quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hai, waar gaat dit eigenlijk over?
Niet gelijk persoonlijk worden, kerelquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:50 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zonder ectobenen ben je geen balletje of niet?
Tsja misschien is er tussen toen en nu ook iets bij jou veranderd?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vond ze vorig jaar leuker eigenlijk.
THIS IS PERSONALquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:52 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Niet gelijk persoonlijk worden, kerel
Als je conformeren niet kent, dan ken je het engelse "to conform" toch wel?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ff uitleggen... Ja-maar kaarten zijn een soort van inzichtkaarten... af en toe heb ik een vraag of gewoon voor de leuk en dan trek ik zo'n kaart uit het deck. in dit geval dus de kaart met de tekst... "Nee, je doet het om je te conformeren"
Dat laatste woord kende ik niet... maar na een half uurtje woelen, heb ik het net maar opgezocht.
Uhm om 0:00 snachts denk ik nooit meer zo goed na...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:53 schreef twi het volgende:
[..]
Als je conformeren niet kent, dan ken je het engelse "to conform" toch wel?
Ah, dat is dus squatten. Gaat mij niet lukken, ik heb een zwaar vernaggelde kniequote:
Geeft niet, je bent vrouw. Logica is zelfs vóór 0:00 niet jullie sterkste puntquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Uhm om 0:00 snachts denk ik nooit meer zo goed na...maar ja indd
Daar hebben wij mannen voorquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:56 schreef twi het volgende:
[..]
Geeft niet, je bent vrouw. Logica is zelfs vóór 0:00 niet jullie sterkste punt
Flippiee squat ook omdat ze wat met haar knieën heeft, het is juist goedquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, dat is dus squatten. Gaat mij niet lukken, ik heb een zwaar vernaggelde knie
http://www.bodybuilding.com/fun/drsquat12.htmquote:In both cases, squatting properly can reduce, prevent or ameliorate many, many of the common knee problems inherent in sports.
Ik gok dat ik nog iets langer mag revalideren voordat ik dat aandurf. Misschien eerst een operatie, mis een kruisbandquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Flippiee squat ook omdat ze wat met haar knieën heeft, het is juist goed
oe... lijkt me pijnlijk...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik gok dat ik nog iets langer mag revalideren voordat ik dat aandurf. Misschien eerst een operatie, mis een kruisband
Hmm, ik ben een schoolverlater geworden en het stelde ze nogal teleurquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Tsja misschien is er tussen toen en nu ook iets bij jou veranderd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |