Uhm om 0:00 snachts denk ik nooit meer zo goed na...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:53 schreef twi het volgende:
[..]
Als je conformeren niet kent, dan ken je het engelse "to conform" toch wel?
Ah, dat is dus squatten. Gaat mij niet lukken, ik heb een zwaar vernaggelde kniequote:
Geeft niet, je bent vrouw. Logica is zelfs vóór 0:00 niet jullie sterkste puntquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Uhm om 0:00 snachts denk ik nooit meer zo goed na...maar ja indd
Daar hebben wij mannen voorquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:56 schreef twi het volgende:
[..]
Geeft niet, je bent vrouw. Logica is zelfs vóór 0:00 niet jullie sterkste punt
Flippiee squat ook omdat ze wat met haar knieën heeft, het is juist goedquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, dat is dus squatten. Gaat mij niet lukken, ik heb een zwaar vernaggelde knie
http://www.bodybuilding.com/fun/drsquat12.htmquote:In both cases, squatting properly can reduce, prevent or ameliorate many, many of the common knee problems inherent in sports.
Ik gok dat ik nog iets langer mag revalideren voordat ik dat aandurf. Misschien eerst een operatie, mis een kruisbandquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Flippiee squat ook omdat ze wat met haar knieën heeft, het is juist goed
oe... lijkt me pijnlijk...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik gok dat ik nog iets langer mag revalideren voordat ik dat aandurf. Misschien eerst een operatie, mis een kruisband
Hmm, ik ben een schoolverlater geworden en het stelde ze nogal teleurquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Tsja misschien is er tussen toen en nu ook iets bij jou veranderd?
Leeftijd? Jouw uiterlijk? Persoonlijke voorkeur?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja... de SC [Singles] is weg he.... dus ik moet weer opnieuw vissen
Ja, klopt. Nog pijnlijker waren de botkneuzingen en dat alle andere banden ook bijna doorgescheurd waren. Ik ben nu bijna een jaar verder, gaat soms nog lastigquote:
Squat je?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja... de SC [Singles] is weg he.... dus ik moet weer opnieuw vissen
Sporttoernooi in combinatie met een bloedfanatieke ik. Ik ben tot twee keer toe met een overstrekte knie geland na het springenquote:
Mocht je het willen, overleg met je fysio wat de mogelijkheden zijn. Dit gaat mijn kennis te bovenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, klopt. Nog pijnlijker waren de botkneuzingen en dat alle andere banden ook bijna doorgescheurd waren. Ik ben nu bijna een jaar verder, gaat soms nog lastig
Heb je nu een tussentijdse baan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hmm, ik ben een schoolverlater geworden en het stelde ze nogal teleur
32, zie fobo, Ik ben Hequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:04 schreef twi het volgende:
[..]
Leeftijd? Jouw uiterlijk? Persoonlijke voorkeur?
Beter dan dit wordt het niet zonder operatie. Gewoon rustigaan doen en niet elke keer over grenzen willen knallenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mocht je het willen, overleg met je fysio wat de mogelijkheden zijn. Dit gaat mijn kennis te boven
kan ik mij voorstellen... pfffffffffffffff.... krijg er de kriebels van...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, klopt. Nog pijnlijker waren de botkneuzingen en dat alle andere banden ook bijna doorgescheurd waren. Ik ben nu bijna een jaar verder, gaat soms nog lastig
Ik werk gemiddeld 38 uur per week. De laatste tijd geen al te rare dingen uitgespookt (waar zij van weten dan) en begin in september met een nieuwe opleiding. Ik ben niet aardig en lief tegen ze want ze lijken mijn aanwezigheid niet erg te waarderen. En zien totaal niet wanneer ik me slecht voel en een keer wat steun nodig heb.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Heb je nu een tussentijdse baan?
Doe je geen al te vreemde dingen?
Ga je straks per september weer wat doen?
Ben je aardig en lief tegen ze?
Dan komt het allemaal wel goed
Dat is maar beter ook, want die onthoud ik meestal wel goed.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
32, zie fobo, Ik ben He
nee je krijgt mijn pincode niet
Niet dubbelzinnigquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
uhm... waarom heb ik het idee dat dit dubbelzinnig is ondanks de foto's hierboven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |