Ik denk niet dat ze daar bij jou nog in trappenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
moet jeje studentenpasje tonen oid?
Moet je wel veel drinken om dat er weer uit te halen zeg.quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:50 schreef twi het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze daar bij jou nog in trappen
En dan nog commentaar toe krijgen dat ze zo duizelig wordt als ze er op slaapt...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Moet je wel veel drinken om dat er weer uit te halen zeg.
Lijkt me wel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
moet jeje studentenpasje tonen oid?
Ja, dat ook nog eens.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:51 schreef twi het volgende:
[..]
En dan nog commentaar toe krijgen dat ze zo duizelig wordt als ze er op slaapt...
Ohoh, is dit het moment dat je erachter komt hoe duur ik eigenlijk ben?quote:
Denk trouwens dat het niet van het luchtbed kwam.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:51 schreef twi het volgende:
[..]
En dan nog commentaar toe krijgen dat ze zo duizelig wordt als ze er op slaapt...
Nee, wij noemen het testen. We hebben al verschillende dingen getest.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Noemen jullie dat zo tegenwoordig?
De WC van Royco is al getest. Dus die kunnen we overslaan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:55 schreef Myraela het volgende:
Nee, wij noemen het testen. We hebben al verschillende dingen getest.
Ik wilde de grap niet maken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:55 schreef Myraela het volgende:
Nu ik dat zo allemaal opnoem snap ik ineens waarom mijn moeder bezorgd vroeg of ik de pil wel goed slikte.
Ja, hoe was het strand?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, wij noemen het testen. We hebben al verschillende dingen getest.
Winderig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:57 schreef twi het volgende:
[..]
Winderig.Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Nee, het is geen benedengordelse motorboat.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik denk dat ik niet wil weten waarom dit het antwoord is.
Myra squirt?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:04 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, het is geen benedengordelse motorboat.
Je bent op je eigen voorhoofd klaargekomen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:04 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, het is geen benedengordelse motorboat.
Linkje?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:08 schreef Rosario het volgende:
Waarom is het 'psychopaat nodig'-topic plots gesloten, net toen het interessant werd?
Richardprf topicquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:10 schreef Drommeldaris het volgende:
Hulp nodig van psychopaten of pseudo psychopaten voor vriendin. #2
Gevonden
WTF did I just readquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:10 schreef Drommeldaris het volgende:
Hulp nodig van psychopaten of pseudo psychopaten voor vriendin. #2
Gevonden
Wat?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Richardprf topic
De vorige ging over chemische castratie ofzo
Hij had laatst nog een trio met twee bi-meiden, gaat het gerucht.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen als Richard geven me hoop.
Ja he, zo'n topic laat me dan toch weer inzien dat ik toch nog vrij normaal benquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen als Richard geven me hoop.
Verdomme, hij welquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij had laatst nog een trio met twee bi-meiden, gaat het gerucht.
Ongetwijfeld. Maar als er zulke malloten zijn die kunnen scoren, kan ik ook een lief meisje ontmoeten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij had laatst nog een trio met twee bi-meiden, gaat het gerucht.
Vergeleken met Richard en firefly zijn wij de normaalste mensen ter wereld.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja he, zo'n topic laat me dan toch weer inzien dat ik toch nog vrij normaal ben
Ach, zullen vast van die mooie El_Matador verhalen zijn.quote:
Met zijn lekkere wijvenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, zullen vast van die mooie El_Matador verhalen zijn.
Hij komt volgens mij wel ja, had zich wel opgegeven. En hij heeft toch nooit iets anders te doen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Weet jij toevallig of Mlig nog naar de meet komt?
Hier in de wei staan mooiere koeien.quote:
Grootste fout die ik ook maakte ja.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:14 schreef Lokasenna het volgende:
Die chatlogs ook altijd
Wat een lul is het toch he.
Niet dit weerquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:21 schreef kree het volgende:
[..]
Grootste fout die ik ook maakte ja.
Nooooooooooit meer ga ik dat nog eens doen.
Het werkt niet.
Ik heb al wel eens een lekker wijf van hem gezien hoor met een goede squatassquote:
Drommel, ik ga je trots maken, ik ga ook beginnen met squatenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb al wel eens een lekker wijf van hem gezien hoor met een goede squatassIk zou haar hebben gegeven
Oh, hij zal vast ook wel eens lekkere uitzoeken. Maar ze waren het echt niet allemaal, en ook niet de meerderheidquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb al wel eens een lekker wijf van hem gezien hoor met een goede squatassIk zou haar hebben gegeven
Dat was niet m'n intentie.quote:
Deze is voor jouquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Drommel, ik ga je trots maken, ik ga ook beginnen met squaten
We kunnen niet allemaal mij zijn hequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, hij zal vast ook wel eens lekkere uitzoeken. Maar ze waren het echt niet allemaal, en ook niet de meerderheid
En jouw kont is al groot genoeg.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:24 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb waarschijnlijk niets aan squatten, mijn vreselijke manier van lopen doet sowieso al afbreuk aan de aantrekkelijkheid, dat is de eerste indruk toch al verpest.
Natuurlijk heb je er wel iets aan, en je loophouding kun je veranderen hequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:24 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb waarschijnlijk niets aan squatten, mijn vreselijke manier van lopen doet sowieso al afbreuk aan de aantrekkelijkheid, dat is de eerste indruk toch al verpest.
Jaren therapie deed het niet anders hoor.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Natuurlijk heb je er wel iets aan, en je loophouding kun je veranderen he
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:24 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb waarschijnlijk niets aan squatten
Wordt hij groter dan van squatten? Ik dacht alleen strakker.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En jouw kont is al groot genoeg.
Mijn motorische gestoordheid is verregaand.quote:
Mijn kont is wel groter gewordenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wordt hij groter dan van squatten? Ik dacht alleen strakker.
Oh, dan begin ik er niet aanquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mijn kont is wel groter geworden
Loop je zo raar dan? Is me niet opgevallen op de meetquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jaren therapie deed het niet anders hoor.
Nog niet gedaan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:28 schreef Drommeldaris het volgende:
Kaneel hoe staat het met jouw squats dan?
Mijn moeder zegt het elke keer als ze me ziet lopen weerquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Loop je zo raar dan? Is me niet opgevallen op de meet
Trouwens, jouw sigquote:
Dat is inderdaad niet echt aardig van je moederquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn moeder zegt het elke keer als ze me ziet lopen weer
Beetje ontmoedigend wel.
En ik ben aartslui, een aansteller die zwelgt in zelfmedelijden, etc.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet echt aardig van je moeder
Ja is prima maar als je bodyweight squats doet kan je beter olympic squats doen.quote:
Ik zag deze ergens staan en ik moest lachen. En mijn heloefquote was aan vervanging toe.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niets, het is uiteraard gewoon de waarheid.
Ik hoorlees het al, een gevalletje "nodig uit huis moeten"quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En ik ben aartslui, een aansteller die zwelgt in zelfmedelijden, etc.
Wat is het verschil?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:37 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja is prima maar als je bodyweight squats doet kan je beter olympic squats doen.
Ik ga het nog even 2 jaar volhouden denk ikquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik hoorlees het al, een gevalletje "nodig uit huis moeten"
Je ging toch weer een studie doen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga het nog even 2 jaar volhouden denk ik
Ouders kunnen zich nooit inleven.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:39 schreef Lokasenna het volgende:
Ik snap trouwens niet waarover ze nu zeuren, ik werk minstens evenveel als zij
En ze zijn teleurgesteld als ik niet zaterdagochtend om 7 uur opsta en in de tuin ga werken terwijl ik nog van 4 tot half 12 moet gaan werken 's avonds
Ouders?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:39 schreef Lokasenna het volgende:
Ik snap trouwens niet waarover ze nu zeuren, ik werk minstens evenveel als zij
En ze zijn teleurgesteld als ik niet zaterdagochtend om 7 uur opsta en in de tuin ga werken terwijl ik nog van 4 tot half 12 moet gaan werken 's avonds
Hai, waar gaat dit eigenlijk over?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:46 schreef -Engel- het volgende:
moehaha ik trok een "Ja maar"kaart met het woord conformeren... en daardoor kon ik niet slapen... wat voor Taalnazi maakt mij dat?
Goedesnachts allen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |