Ik denk niet dat ze daar bij jou nog in trappenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
moet jeje studentenpasje tonen oid?
Moet je wel veel drinken om dat er weer uit te halen zeg.quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:50 schreef twi het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze daar bij jou nog in trappen
En dan nog commentaar toe krijgen dat ze zo duizelig wordt als ze er op slaapt...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Moet je wel veel drinken om dat er weer uit te halen zeg.
Lijkt me wel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
moet jeje studentenpasje tonen oid?
Ja, dat ook nog eens.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:51 schreef twi het volgende:
[..]
En dan nog commentaar toe krijgen dat ze zo duizelig wordt als ze er op slaapt...
Ohoh, is dit het moment dat je erachter komt hoe duur ik eigenlijk ben?quote:
Denk trouwens dat het niet van het luchtbed kwam.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:51 schreef twi het volgende:
[..]
En dan nog commentaar toe krijgen dat ze zo duizelig wordt als ze er op slaapt...
Nee, wij noemen het testen. We hebben al verschillende dingen getest.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Noemen jullie dat zo tegenwoordig?
De WC van Royco is al getest. Dus die kunnen we overslaan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:55 schreef Myraela het volgende:
Nee, wij noemen het testen. We hebben al verschillende dingen getest.
Ik wilde de grap niet maken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:55 schreef Myraela het volgende:
Nu ik dat zo allemaal opnoem snap ik ineens waarom mijn moeder bezorgd vroeg of ik de pil wel goed slikte.
Ja, hoe was het strand?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, wij noemen het testen. We hebben al verschillende dingen getest.
Winderig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:57 schreef twi het volgende:
[..]
Winderig.Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Nee, het is geen benedengordelse motorboat.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik denk dat ik niet wil weten waarom dit het antwoord is.
Myra squirt?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:04 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, het is geen benedengordelse motorboat.
Je bent op je eigen voorhoofd klaargekomen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:04 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, het is geen benedengordelse motorboat.
Linkje?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:08 schreef Rosario het volgende:
Waarom is het 'psychopaat nodig'-topic plots gesloten, net toen het interessant werd?
Richardprf topicquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:10 schreef Drommeldaris het volgende:
Hulp nodig van psychopaten of pseudo psychopaten voor vriendin. #2
Gevonden
WTF did I just readquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:10 schreef Drommeldaris het volgende:
Hulp nodig van psychopaten of pseudo psychopaten voor vriendin. #2
Gevonden
Wat?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Richardprf topic
De vorige ging over chemische castratie ofzo
Hij had laatst nog een trio met twee bi-meiden, gaat het gerucht.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen als Richard geven me hoop.
Ja he, zo'n topic laat me dan toch weer inzien dat ik toch nog vrij normaal benquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen als Richard geven me hoop.
Verdomme, hij welquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij had laatst nog een trio met twee bi-meiden, gaat het gerucht.
Ongetwijfeld. Maar als er zulke malloten zijn die kunnen scoren, kan ik ook een lief meisje ontmoeten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij had laatst nog een trio met twee bi-meiden, gaat het gerucht.
Vergeleken met Richard en firefly zijn wij de normaalste mensen ter wereld.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja he, zo'n topic laat me dan toch weer inzien dat ik toch nog vrij normaal ben
Ach, zullen vast van die mooie El_Matador verhalen zijn.quote:
Met zijn lekkere wijvenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, zullen vast van die mooie El_Matador verhalen zijn.
Hij komt volgens mij wel ja, had zich wel opgegeven. En hij heeft toch nooit iets anders te doen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Weet jij toevallig of Mlig nog naar de meet komt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |