hmmm dat zie ik nergens in de Randstadquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:30 schreef Drommeldaris het volgende:
Sowieso maandag tm woensdag minstens 3 kroegen die 1euro bier de hele avond doen
Ik vind Groningen prachtig, kom er regelmatig!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Groningen kut vinden
[ afbeelding ]
Daar gaat je 13 bier 10 euro promotiezinnetjequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:30 schreef Drommeldaris het volgende:
Sowieso maandag tm woensdag minstens 3 kroegen die 1euro bier de hele avond doen
Dan kun je als een soort omgekeerde Anne Frank wegduiken. De Billy van de IKEA bij je om de hoek zal wel volstaanquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat moet ik met een boekenkast
Ja dat is ook maandag tm woensdag. Anders 13 bier 12,50quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:31 schreef twi het volgende:
[..]
Daar gaat je 13 bier 10 euro promotiezinnetje
Op de donderdagen wel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm dat zie ik nergens in de Randstad
Omdat jij niet tussen een volle kroeg met studenten wil zitten?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:41 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom gaan we dan alleen op andere dagen wat drinken?
Ik dacht dat hij dat niet mocht van jou.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat jij niet tussen een volle kroeg met studenten wil zitten?
Hmmmm point taken. Ik haal voortaan wel gewoon een fles Licor 43 die we samen opdrinken. Is het ook 1 euro per glaasje. Of minder.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:43 schreef Myraela het volgende:
Omdat jij niet tussen een volle kroeg met studenten wil zitten?
Oh, dit natuurlijk. Studentesquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij dat niet mocht van jou.
En dat komt net zo hard aan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:45 schreef twi het volgende:
[..]
Hmmmm point taken. Ik haal voortaan wel gewoon een fles Licor 43 die we samen opdrinken. Is het ook 1 euro per glaasje. Of minder.
Ach, hij houd zich toch wel netjes bij zijn drankje.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij dat niet mocht van jou.
Oja donderdag ook bier voor 1 euro in minstens 1 kroeg. Ik heb het niet over happy hours (tot 1 uur) Die hebben ze hier bijna overalquote:
Dit is wel baas trouwensquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:45 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Nooit geweest overigens.Zit naast Paddy's.
Plus een tank benzine.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:49 schreef Myraela het volgende:
Ach, een avondje bij Royco kost ook maar een tientje.
moet jeje studentenpasje tonen oid?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:45 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Nooit geweest overigens.Zit naast Paddy's.
Slaap lekker faxie.quote:
Moet je wel je boobs showen he.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:49 schreef Myraela het volgende:
Ach, een avondje bij Royco kost ook maar een tientje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |