Als een baas.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:14 schreef twi het volgende:
Mijn enige echte stille crush is trouwens geweest op Anneloes op de middelbare school. Iemand waar ik nauwelijks een woord mee heb gewisseld en alleen stil heb aanbeden.
hmmm ik heb stille crushes genoeg gehadquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:14 schreef twi het volgende:
Mijn enige echte stille crush is trouwens geweest op Anneloes op de middelbare school. Iemand waar ik nauwelijks een woord mee heb gewisseld en alleen stil heb aanbeden.
Hoe gaat dat in zijn werk?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:14 schreef Drommeldaris het volgende:
Misschien kan je eens bij radio49 gaan draaien?
Ik zat er net over na te denken. Ik zou op vakantie zijn en niet komen, maar nu ben ik niet op vakantie en kan ik misschien wel komen, maar ook nog een verjaardag zaterdag geloof ik. Ik gooi het weer even in het overleg. Hoelaat begint den meet?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Silkje, neem je Patje mee zaterdag?
uhm huh watquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:16 schreef Lokasenna het volgende:
Ik werd verliefd tijdens een bouw-een-satelliet-in-een-frisdrankblikjeproject
DJprogramma downloaden en dan kan je shit van je pc draaien en kunnen mensen luisteren. Ohh en je moet robdriessen even pmen dat je wil gaan draaien dan stuurt hij je de gegevens die je nodig hebt.quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:16 schreef Evie het volgende:
morgen ochtend weer drommel!
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Wie zegt dat? En jij dan?
Btw truste mensen!
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:16 schreef Evie het volgende:
morgen ochtend weer drommel!
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Wie zegt dat? En jij dan?
Btw truste mensen!
Vanaf 8 uurquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:17 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik zat er net over na te denken. Ik zou op vakantie zijn en niet komen, maar nu ben ik niet op vakantie en kan ik misschien wel komen, maar ook nog een verjaardag zaterdag geloof ik. Ik gooi het weer even in het overleg. Hoelaat begint den meet?
Ik heb ze meestal wel opgebiechtquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm ik heb stille crushes genoeg gehad
Omdat hij zo goed was met zijn handen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:16 schreef Lokasenna het volgende:
Ik werd verliefd tijdens een bouw-een-satelliet-in-een-frisdrankblikjeproject
8 uur bij ome Roy.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:17 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik zat er net over na te denken. Ik zou op vakantie zijn en niet komen, maar nu ben ik niet op vakantie en kan ik misschien wel komen, maar ook nog een verjaardag zaterdag geloof ik. Ik gooi het weer even in het overleg. Hoelaat begint den meet?
Jij komt dus wel eens in Barrera?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:18 schreef Casie het volgende:
Guus is geen balletje. Ook al vind ik balletjes vaak ook wel aantrekkelijk.
Nog nooit een stille crush gehad, ik hoor er niet bij :|quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm ik heb stille crushes genoeg gehad
is wel beterquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:18 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb ze meestal wel opgebiechtAls een (faalh)(b)aas.
Oh, misschien kunnen wij wel komen dan. Lijkt me wel heel leuk in ieder geval.quote:
2 of 3 keer denk ikquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:19 schreef Lokasenna het volgende:
Hoe vaak zijn jullie in vredesnaam verliefd geweest dan, dat jullie over meestal en vaak genoeg praten
Een crush kan ik geen verliefdheid noemen. Maar ik heb wel een stuk of vijftien meisjes leuk gevonden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:19 schreef Lokasenna het volgende:
Hoe vaak zijn jullie in vredesnaam verliefd geweest dan, dat jullie over meestal en vaak genoeg praten
Ik ga geen namen hier posten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:19 schreef Lokasenna het volgende:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:20 schreef SiIk het volgende:
[..]
Oh, misschien kunnen wij wel komen dan. Lijkt me wel heel leuk in ieder geval.
Als het lekker weer is op het terras. 300 meter ofzo van mijn huis af dusja.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij komt dus wel eens in Barrera?
Hoeveel daarvan komen naar de meet?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga geen namen hier posten.
Maar 8 keer geloof ik.
[..]
"leuk gevonden" komt bij mij de teller wel boven de 50 denk ikquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:20 schreef twi het volgende:
[..]
Een crush kan ik geen verliefdheid noemen. Maar ik heb wel een stuk of vijftien meisjes leuk gevonden.
Pff. Ik maar twee jongensquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:20 schreef twi het volgende:
[..]
Een crush kan ik geen verliefdheid noemen. Maar ik heb wel een stuk of vijftien meisjes leuk gevonden.
Boeit me niet, er staan toch geen foto's inquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:22 schreef twi het volgende:
[..]
Pas op voor een tsunami aan fobo-voyeurs.
en foto's staan er geeneens inquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:22 schreef twi het volgende:
[..]
Pas op voor een tsunami aan fobo-voyeurs.
Squat je?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Boeit me niet, er staan toch geen foto's in
Minpuntje Casie.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:21 schreef Casie het volgende:
[..]
Als het lekker weer is op het terras. 300 meter ofzo van mijn huis af dusja.
0.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hoeveel daarvan komen naar de meet?
Dat dacht ik eerst ook van mijzelf als ik zag hoe makkelijk iedereen verliefd werd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Pff. Ik maar twee jongens
Ik was op mijn 15e verbaasd dat ik niet aseksueel bleek te zijn
Nee je mag gewoon binnen komen lopen hoor.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:22 schreef SiIk het volgende:
Royco, moet je e.e.a. zeker weten voor zaterdag, i.v.m. inkopen enzo, of kunnen we gewoon altijd binnen komen lopen?
Een PM met je adres is sowieso handig
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, precies!
[..]
Geen idee. Ik rook wel.
Lijkt me makkelijk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb al 2 feesten staan voor zaterdag, moet nog even een keuze maken
Ok tof. Ik denk 80% kansquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee je mag gewoon binnen komen lopen hoor.
Of bier voor 50cent of een verjaardagquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:24 schreef SiIk het volgende:
[..]
Lijkt me makkelijk.
[..]
Ok tof. Ik denk 80% kans
Als je als nerd, zoals ik, geen vrouwelijk contact kent, wordt je makkelijker verliefd. Of althans, je denkt dat je verliefd bent.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:24 schreef Casie het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook van mijzelf als ik zag hoe makkelijk iedereen verliefd werd.
Oh vast wel. Maar na de eerste stap in Drenthe of Friesland ren je weer gillend terug.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:25 schreef Drommeldaris het volgende:
Denken dat ik nooit buiten Groningen durf te komen
En je kan er goed lunchen trouwens, ouders favoriete tent daarvoor. Maar in de avond nooit binnen geweest. Ga Dankje naar andere kroegen. Moest laatst wel aan je denken toen ik langs de duke van oz ofzo reed. Geen idee waarom precies :pquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Minpuntje Casie.
[..]
0.
De laatste heb ik 8 maanden geleden voor het laatst gezien dacht ik.
Dat gaat jou toch helemaal niks aanquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:26 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Rokers die ook nog eens niet squatten
Dit ja, het is meer een soort van obsessie die je zelf creëertquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je als nerd, zoals ik, geen vrouwelijk contact kent, wordt je makkelijker verliefd. Of althans, je denkt dat je verliefd bent.
Ik ben een jaar geleden nog buiten Groningen geweestquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:26 schreef twi het volgende:
[..]
Oh vast wel. Maar na de eerste stap in Drenthe of Friesland ren je weer gillend terug.
Mythe ontkracht.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je als nerd, zoals ik, geen vrouwelijk contact kent, wordt je makkelijker verliefd. Of althans, je denkt dat je verliefd bent.
Stad of provincie?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:26 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ben een jaar geleden nog buiten Groningen geweest_!
Drommel is van de SGB, de KGB voor squatters.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat gaat jou toch helemaal niks aan
Provincie, stad kom ik redelijk vaak uit, gemeente iets minder maar ook nog wel zo'n 10 keer per jaarquote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Drommel is van de SGB, de KGB voor squatters.
En nog uit Groningen ook blijkbaar. Wat een kutleven heb je danquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Drommel is van de SGB, de KGB voor squatters.
Dukequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:26 schreef Casie het volgende:
[..]
En je kan er goed lunchen trouwens, ouders favoriete tent daarvoor. Maar in de avond nooit binnen geweest. Ga Dankje naar andere kroegen. Moest laatst wel aan je denken toen ik langs de duke van oz ofzo reed. Geen idee waarom precies :p
Ja, dat klinkt zoals het voelt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:26 schreef twi het volgende:
[..]
Dit ja, het is meer een soort van obsessie die je zelf creëert
Ik was er wel mee bezig (na de 2de verliefdheid en ik het ineens snapte). Jij niet.quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:28 schreef minthy het volgende:
[..]
En nog uit Groningen ook blijkbaar. Wat een kutleven heb je dan
Ja, het leven is zwaar voor die jongen in de ghetto daarquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Groningen kut vindenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:28 schreef minthy het volgende:
[..]
damn, ook cheapquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:29 schreef Drommeldaris het volgende:
Na 1 uur is het trouwens een euro
Best te doen met hem, als SGB'er heb je daar echt geen leven. Ik hoop dat 'ie een boekenkast heeftquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, het leven is zwaar voor die jongen in de ghetto daar
Wat moet ik met een boekenkastquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Best te doen met hem, als SGB'er heb je daar echt geen leven. Ik hoop dat 'ie een boekenkast heeft
hmmm dat zie ik nergens in de Randstadquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:30 schreef Drommeldaris het volgende:
Sowieso maandag tm woensdag minstens 3 kroegen die 1euro bier de hele avond doen
Ik vind Groningen prachtig, kom er regelmatig!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Groningen kut vinden
[ afbeelding ]
Daar gaat je 13 bier 10 euro promotiezinnetjequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:30 schreef Drommeldaris het volgende:
Sowieso maandag tm woensdag minstens 3 kroegen die 1euro bier de hele avond doen
Dan kun je als een soort omgekeerde Anne Frank wegduiken. De Billy van de IKEA bij je om de hoek zal wel volstaanquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat moet ik met een boekenkast
Ja dat is ook maandag tm woensdag. Anders 13 bier 12,50quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:31 schreef twi het volgende:
[..]
Daar gaat je 13 bier 10 euro promotiezinnetje
Op de donderdagen wel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm dat zie ik nergens in de Randstad
Omdat jij niet tussen een volle kroeg met studenten wil zitten?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:41 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom gaan we dan alleen op andere dagen wat drinken?
Ik dacht dat hij dat niet mocht van jou.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat jij niet tussen een volle kroeg met studenten wil zitten?
Hmmmm point taken. Ik haal voortaan wel gewoon een fles Licor 43 die we samen opdrinken. Is het ook 1 euro per glaasje. Of minder.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:43 schreef Myraela het volgende:
Omdat jij niet tussen een volle kroeg met studenten wil zitten?
Oh, dit natuurlijk. Studentesquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij dat niet mocht van jou.
En dat komt net zo hard aan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:45 schreef twi het volgende:
[..]
Hmmmm point taken. Ik haal voortaan wel gewoon een fles Licor 43 die we samen opdrinken. Is het ook 1 euro per glaasje. Of minder.
Ach, hij houd zich toch wel netjes bij zijn drankje.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij dat niet mocht van jou.
Oja donderdag ook bier voor 1 euro in minstens 1 kroeg. Ik heb het niet over happy hours (tot 1 uur) Die hebben ze hier bijna overalquote:
Dit is wel baas trouwensquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:45 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Nooit geweest overigens.Zit naast Paddy's.
Plus een tank benzine.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:49 schreef Myraela het volgende:
Ach, een avondje bij Royco kost ook maar een tientje.
moet jeje studentenpasje tonen oid?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:45 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Nooit geweest overigens.Zit naast Paddy's.
Slaap lekker faxie.quote:
Moet je wel je boobs showen he.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:49 schreef Myraela het volgende:
Ach, een avondje bij Royco kost ook maar een tientje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |