Als een baas.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:14 schreef twi het volgende:
Mijn enige echte stille crush is trouwens geweest op Anneloes op de middelbare school. Iemand waar ik nauwelijks een woord mee heb gewisseld en alleen stil heb aanbeden.
hmmm ik heb stille crushes genoeg gehadquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:14 schreef twi het volgende:
Mijn enige echte stille crush is trouwens geweest op Anneloes op de middelbare school. Iemand waar ik nauwelijks een woord mee heb gewisseld en alleen stil heb aanbeden.
Hoe gaat dat in zijn werk?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:14 schreef Drommeldaris het volgende:
Misschien kan je eens bij radio49 gaan draaien?
Ik zat er net over na te denken. Ik zou op vakantie zijn en niet komen, maar nu ben ik niet op vakantie en kan ik misschien wel komen, maar ook nog een verjaardag zaterdag geloof ik. Ik gooi het weer even in het overleg. Hoelaat begint den meet?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Silkje, neem je Patje mee zaterdag?
uhm huh watquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:16 schreef Lokasenna het volgende:
Ik werd verliefd tijdens een bouw-een-satelliet-in-een-frisdrankblikjeproject
DJprogramma downloaden en dan kan je shit van je pc draaien en kunnen mensen luisteren. Ohh en je moet robdriessen even pmen dat je wil gaan draaien dan stuurt hij je de gegevens die je nodig hebt.quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:16 schreef Evie het volgende:
morgen ochtend weer drommel!
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Wie zegt dat? En jij dan?
Btw truste mensen!
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:16 schreef Evie het volgende:
morgen ochtend weer drommel!
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Wie zegt dat? En jij dan?
Btw truste mensen!
Vanaf 8 uurquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:17 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik zat er net over na te denken. Ik zou op vakantie zijn en niet komen, maar nu ben ik niet op vakantie en kan ik misschien wel komen, maar ook nog een verjaardag zaterdag geloof ik. Ik gooi het weer even in het overleg. Hoelaat begint den meet?
Ik heb ze meestal wel opgebiechtquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm ik heb stille crushes genoeg gehad
Omdat hij zo goed was met zijn handen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:16 schreef Lokasenna het volgende:
Ik werd verliefd tijdens een bouw-een-satelliet-in-een-frisdrankblikjeproject
8 uur bij ome Roy.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:17 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik zat er net over na te denken. Ik zou op vakantie zijn en niet komen, maar nu ben ik niet op vakantie en kan ik misschien wel komen, maar ook nog een verjaardag zaterdag geloof ik. Ik gooi het weer even in het overleg. Hoelaat begint den meet?
Jij komt dus wel eens in Barrera?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:18 schreef Casie het volgende:
Guus is geen balletje. Ook al vind ik balletjes vaak ook wel aantrekkelijk.
Nog nooit een stille crush gehad, ik hoor er niet bij :|quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm ik heb stille crushes genoeg gehad
is wel beterquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:18 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb ze meestal wel opgebiechtAls een (faalh)(b)aas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |