Ik heb nu echt hulp nodig want ik begin al zenuwachtig te worden.
Origineel uit OP deel1:
Na een tijdje geen contact met een dame te hebben gehad uit de OP in deel 1 die ik alleen via internet kende sprak ze me aan op msn een paar weken geleden en wilde ze graag bellen:
hey. wouw je nog n keer bellen? XDjawanneer XDmorgennu niet.. ff XDben wel benieuwdnee ben te moe ga zo slapenook al is maar paar minutenen jij bent overemotioneel
kan me heus wel gedragen hoor XDtskGeloof ik ook wel, maar ik ben kapotmorgenawww
toeheel ffnee morgen
tussen 10 en 11TOE nouhouww pls pls XD ben kei schieuwnierug:
pfff
heeeeeel ff 
want ik ga ook zo slapen, maar heel ff
pls pls (A)waaromjezus
zei ik al
kei schieuwnirig. toe nouhouww <(
Jezus christuswatt
Alsof je dat niet weet...
Ik bel wel dan al is het alleen maar om van het gezeur aan mijn kop af te komen -.-
Anyway... Ik heb haar een paar keer gebeld en zij mij en het klikt best wel. Ze vindt mij een goede woordkeuze hebben, relaxt, lief, plagerig, humoristisch en een tikkeltje dominant.
En dus heb ik besloten om af te spreken, volgende week op neutraal gebied zodat we beide 3 kwartier moeten reizen.
Ik heb hulp nodig want ik weet waar het fout gaat maar ik weet niet hoe ik het moet oplossen.
Hetgeen waardoor ik altijd gekilled word zijn de automatische gedachtes tijdens de benadering. Ik kan aanvoelen hoe mensen over mij denken. Ik heb er geen invloed op. Bijna altijd denk ik meteen dat diegene mij niks vindt kwa uiterlijk en dat ik op voorhand al ben afgewezen. Ik kan dan mezelf niet zijn en klap volledig dicht en ben geen schim meer van degene die ik kan zijn.
Het enige wat ik nog hoor in mijn kop is "ze vindt me niks, ze vindt me lelijk , ze wil van me af"
Ik weet niet hoe ik dit kan oplossen.
Het is me 2 keer gelukt om iemand te versieren maar dat komt omdat ze verlegen waren en veel bloosde waar door mijn negatieve automatische gedachtes volledig als sneeuw voor de zon verdwenen.
Bewijs is het meisje dat ik versierde toen ik uitging met Halcon:
casanova dat ben jeb]eh nee niet echt[/b]
kom ik erachter dat je de grootste rokkenjager van utrecht bentnee helemaal niet juistJe hebt een verkeerd beeld over me lolgoed zo daar ben ik blij om dan ga ik dat proberen bij te stellen goed?er was heel veel moed voor nodig om je te benaderen
helemaal nietik durfde eigenlijk niet echtik heb jou aangesproken!! Ik weet dat ik het kan maar de automatische gedachtes killen mij