Hij speelt de rol van badass psycho in dit msn-drama. En daar werkt het. Nu wil hij weten hoe hij irl de psycho uit moet hangen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:06 schreef Leandra het volgende:
En waarom heb je precies de hulp van een psychopaat nodig?
Ah okay, speel jij dan de psychopaat, dan speel ik de pseudo-psychopaat...quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij speelt de rol van badass psycho in dit msn-drama. En daar werkt het. Nu wil hij weten hoe hij irl de psycho uit moet hangen.
Niks raars verder.
Ik wil de pseudo zijnquote:Op maandag 6 augustus 2012 01:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah okay, speel jij dan de psychopaat, dan speel ik de pseudo-psychopaat...
Hmmz, pseudo spelen, dat is een discutabele
Nou, hij wil het msn-meisje gaan ontmoeten en is vreselijk bang dat hij door de mand valt. Zijn 'karakter' op msn is een sterke, harde kerel. Dat kan hij irl natuurlijk nooit waarmaken.quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Okay, dan speel jij de pseudo
En wat moeten we nou precies vertellen?
Weet ik niet.quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Okay, dan speel jij de pseudo
En wat moeten we nou precies vertellen?
Je bent dus bang dat de magie van het onbekende is verdwenen als jullie elkaar ontmoeten en dat ze je dan tegen vindt vallen?quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:19 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Ik wil dat ze naar mij verlangt (dat doet ze nu ook) want ze smsd erg veel en spendeert al haar beltegoed aan mij.
Ik wil op voorhand zo'n goede indruk maken dat mijn uiterlijk geen rol meer speelt... als dat mogelijk is.
Ik ben bang dat als ze mijn simpele uiterlijk ziet dat ze me op voorhand al afwijst.quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je bent dus bang dat de magie van het onbekende is verdwenen als jullie elkaar ontmoeten en dat ze je dan tegen vindt vallen?
Als het je nou lukt om de hele eerste ontmoeting Prince Charming te spelen, hoe denk je dat dan daarna vol te houden, want als je denkt dat ze op jou als persoon afknapt dan gebeurt dat ook als je bij date 6 ineens niet meer Prince Charming blijkt te zijn.
Samenvatting: wees jezelf want je kunt toch niet je geld leven een ander zijn.
Jullie hebben nog nooit een foto van elkaar gezien?quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:25 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik ben bang dat als ze mijn simpele uiterlijk ziet dat ze me op voorhand al afwijst.
Jawel maar dat zegt niks. Ik heb goede foto kwaliteiten. Iedereen kan goed op een foto staan.quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jullie hebben nog nooit een foto van elkaar gezien?
Ik heb een hele schattige jongentjes-Ginger van 20 maandenquote:Op maandag 6 augustus 2012 01:25 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Die zijn over het algemeen lelijk vind ik... alleen de mannen dan.
Het was me in het datingsite-topic al eens duidelijk dat richard_prf zichzelf het peperkoekmannetje waant qua geen diepte hebben in zijn gezicht. Ten onrechte, overigens.quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:27 schreef mootie het volgende:
Even ter info: TS vindt zichzelf gruwelijk lelijk en is ervan overtuigd dat de rest van de mensheid dat ook vindt. De lelijkheid ligt ook ten grondslag aan elk mogelijk probleem.
Heel erg schattig zelfs.quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb een hele schattige jongentjes-Ginger van 20 maanden
Je ziet er irl precies zo uit van voren als de foto's van voren.quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:26 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Jawel maar dat zegt niks. Ik heb goede foto kwaliteiten. Iedereen kan goed op een foto staan.
Ehm nee, iemand die mooi is kan wel weinig fotogeniek zijn en daardoor rottig op de foto staan, maar foto's waar lelijke mensen mooi van werden heb ik nog niet gezien.quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:26 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Jawel maar dat zegt niks. Ik heb goede foto kwaliteiten. Iedereen kan goed op een foto staan.
Photoshop, belichting, pose maken het verschil.quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm nee, iemand die mooi is kan wel weinig fotogeniek zijn en daardoor rottig op de foto staan, maar foto's waar lelijke mensen mooi van werden heb ik nog niet gezien.
Maar dat zie je meestal wel aan een foto.quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:31 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Photoshop, belichting, pose maken het verschil.
Na ik heb haar ongeveer 12 uur lang gesproken op diverse dagen en ze spreekt gewoon vloeiend Nederlands met prima grammatica, weinig op aan te merken... ze vindt het grappig om woorden te verdraaien zoals schiewnierug ipv nieuwsgierig. Het blijft een vrouw héquote:Op maandag 6 augustus 2012 01:26 schreef Hungry_Joe het volgende:
De spelling van de deerne in kwestie is op zijn minst nogal curieus te noemen, maar dat terzijde.
Richard_prf, heb jij het idee dat als het irl maar half zo goed klikt als op msn - ook qua haar beeld van jou -, het dan wel goed komt?
TS weet zelf hopelijk wel of hij haar een gewone foto van zichzelf heeft gestuurd of een foto waarbij hij zichzelf tot een jonge Brad Pitt heeft gephotoshopt.quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:31 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Photoshop, belichting, pose maken het verschil.
Ik merk het vanzelf welquote:Op maandag 6 augustus 2012 01:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
TS weet zelf hopelijk wel of hij haar een gewone foto van zichzelf heeft gestuurd of een foto waarbij hij zichzelf tot een jonge Brad Pitt heeft gephotoshopt.
Als je dat vraagt werk je jezelf meteen in een afhankelijke en kwetsbare positie.quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:37 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik merk het vanzelf welIk zal wel aan haar vragen of ik op de foto's lijk als ik haar in het echt zie
Ik heb geen photoshop gebruikt maar wel gunstige belichtingen en goede afstand.
Beetje op een goede zelfverzekerde manier brengen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je dat vraagt werk je jezelf meteen in een afhankelijke en kwetsbare positie.
Zo snel mogelijk afspreken is - zeker in jouw geval - verstandig denk ik. Anders loop je jezelf weer helemaal gek te maken en gooi je er teveel druk op. Verder zou ik de date zelf benaderen met een ''niets te verliezen'' houding, wat ook wel in het door jou geschetste badass-plaatje past trouwens.quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:33 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Na ik heb haar ongeveer 12 uur lang gesproken op diverse dagen en ze spreekt gewoon vloeiend Nederlands met prima grammatica, weinig op aan te merken... ze vindt het grappig om woorden te verdraaien zoals schiewnierug ipv nieuwsgierig.
Ik ben bang dat haar verwachtingen te hoog worden... want ze omschreef me al als haar ideaalbeeld heb ik het idee, maar daarom heb ik heb ook initiatief genomen om zo snel mogelijk af te spreken.
Ik heb geen idee hoe het gaat lopen irl, 0 ervaring mee. Misschien als ik een goede indruk maak zonder negatief over mezelf te denken dat het dan lukt of zo.
Oeh, een leren jack is een goede, daar ging zelfs mijn (destijds) 12-jarige zoon automagisch stoer van lopen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:40 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk afspreken is - zeker in jouw geval - verstandig denk ik. Anders loop je jezelf weer helemaal gek te maken en gooi je er teveel druk op. Verder zou ik de date zelf benaderen met een ''niets te verliezen'' houding, wat ook wel in het door jou geschetste badass-plaatje past trouwens.
Maar dat vereist natuurlijk wel een bepaalde omschakeling in je denken. Heb je een leren jack btw?
Hier ben ik gestopt met lezen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:59 schreef richard_prf het volgende:
Ik heb nu echt hulp nodig want ik begin al zenuwachtig te worden.
Origineel uit OP deel1:
Na een tijdje geen contact met een dame te hebben gehad uit de OP in deel 1 die ik alleen via internet kende sprak ze me aan op msn een paar weken geleden en wilde ze graag bellen:
hey. wouw je nog n keer bellen? XD
quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, een leren jack is een goede, daar ging zelfs mijn (destijds) 12-jarige zoon automagisch stoer van lopen.
Heb dat niet echt nodig... ik train al ruim een jaar op de sportschool (krachttraining) en zie er best wel uit als een beer... ik draag vaak t shirts van versace met ietwat korte mouwen en v-hals.quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, een leren jack is een goede, daar ging zelfs mijn (destijds) 12-jarige zoon automagisch stoer van lopen.
En vergeet de vetkuif niet. Een hot rod valt nog wel ergens te huren lijkt me zo.quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat heb je dan wel nodig?quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:49 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Heb dat niet echt nodig... ik train al ruim een jaar op de sportschool (krachttraining) en zie er best wel uit als een beer... ik draag vaak t shirts van versace met ietwat korte mouwen en v-hals.
Mijn lichaam is sterk vergelijkbaar met deze man http://www.sh1rt.nl/precision-shirt-short-sleeve-grey ( alleen zijn mijn schouders iets breder nog.
Ik denk dat ik zoiets draag met nog iets eroverheen... een blouse of zo.
Ze wilt ook een beer zei ze waar ze tegenaan kan kruipen want ze is haar knuffel tijger wel zat onderhand xD
Een knap gezicht dat bij zo een lichaam past ?quote:
Keep talkin', oh keep talkin'....quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
En vergeet de vetkuif niet. Een hot rod valt nog wel ergens te huren lijkt me zo.
Inderdaad ... de vraag is of ik voldoende indruk heb gemaakt dat ze bereid is om mijn PLORK uiterlijk te accepterenquote:Op maandag 6 augustus 2012 01:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat jack was ook voor het zelfvertrouwen, maar kennelijk niet nodig.
Je hebt dus niet voldoende zelfvertrouwen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:54 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Inderdaad ... de vraag is of ik voldoende indruk heb gemaakt dat ze bereid is om mijn PLORK uiterlijk te accepteren
Dat je hier al 23492842 keer is verteld dat je niet lelijk bent helpt niet echt he?quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:54 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Inderdaad ... de vraag is of ik voldoende indruk heb gemaakt dat ze bereid is om mijn PLORK uiterlijk te accepteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |