De precieze situatie ken ik natuurlijk niet, maar soms hebben ouders niet door dat je hen wel nodig hebt. Heb je hen dat al eens verteld, laten merken dat je hen nodig hebt?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik werk gemiddeld 38 uur per week. De laatste tijd geen al te rare dingen uitgespookt (waar zij van weten dan) en begin in september met een nieuwe opleiding. Ik ben niet aardig en lief tegen ze want ze lijken mijn aanwezigheid niet erg te waarderen. En zien totaal niet wanneer ik me slecht voel en een keer wat steun nodig heb.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:10 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is maar beter ook, want die onthoud ik meestal wel goed.
Nouja, ik ken alleen STING die in je leeftijdscategorie zit volgens mij. Of val je ook op jonger?
Ja, maar dan noemen ze me dus een in zelfmedelijden zwelgende aanstellerquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
De precieze situatie ken ik natuurlijk niet, maar soms hebben ouders niet door dat je hen wel nodig hebt. Heb je hen dat al eens verteld, laten merken dat je hen nodig hebt?
In dat gevalquote:
Zoals mijn ouders en mentor het vroeger ook tegen mij zeiden... Het is de toon die de muziek maaktquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, maar dan noemen ze me dus een in zelfmedelijden zwelgende aansteller
Spring, hurk? Doe je dit ook?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
In dat geval
zonder barbell als onderdeel van de gymoefeningen ja.... soms momenteel doe ik eigenlijk meer de bergbeklimmer of zo'n spring, hurk, spring naar achter-tige oefening
Hoe oud is Dawg?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:20 schreef twi het volgende:
En tijnbrein en Jofu, natuurlijk. Of ook_gek.
Als ik zin heb om met mijn haltertjes aan de slag te gaan ook, maar meestal doe ik zoiets ook zonder...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Spring, hurk? Doe je dit ook?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:21 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn twee vakantiekilo's zijn er weer af
Je bent niet meer chubby?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:21 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn twee vakantiekilo's zijn er weer af
Ik had ook nog nooit zoveel chips en frisdrank bij elkaar gezien dan die vakantiequote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jawel. 59 kilo bij 1,65 is nog steeds chubby.
Ga squattenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
ach ja... daar is vakantie voorquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had ook nog nooit zoveel chips en frisdrank bij elkaar gezien dan die vakantie
Normaal eet ik echt nooit zomaar dingen tussendoor.
Hij vult haar, dan wordt ze dus zwaarderquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik verwacht dat als je klaar bent met Newbie, je minder weegt. Anders kan ik je niet met goed fatsoen hosselen.
Huh wat?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:20 schreef twi het volgende:
En tijnbrein en Jofu, natuurlijk. Of ook_gek.
Hell no..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |